نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت + 180 روز گارانتی تعمیرات با عیب یابی رایگان

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت | برند ایتالیایی ایندزیت یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان است. محصولات این برند معروف اروپایی در ایران نیز طرفداران خود را دارد که روز به روز بر محبوبیت آن ها افزوده می شود. ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. با وجود کیفیت این دستگاه، فرسودگی قطعات و یا اختلال در عملکرد آن مانند سایر وسایل برقی زائد نیست. برخی از مشکلات لباسشویی بدون نیاز به تکنسین قابل حل است. اما برخی دیگر، مانند تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، فقط توسط یک تکنسین قابل انجام است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

خرابی های مربوط به برخی از لوازم خانگی می تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص خرابی های مکرر می تواند مشکلات جدی تری را به همراه داشته باشد، بنابر این با انتخاب نمایندگی های معتبر برند ایندزیت می توانید از کیفیت تعمیرات انجام شده مطمئن شوید. هرگونه سهل انگاری در این امر می تواند منجر به صرف هزینه بیشتر شود و از طرفی استفاده از افرادی که تجربه کافی در تعمیر لوازم خانگی ایندزیت را ندارند می تواند به راحتی عمر مفید دستگاه را کاهش دهد. بنابراین، به شدت توصیه می شود که کار تعمیر را به افراد واجد شرایط بسپارید.

گاهی اوقات وقتی ماشین لباسشویی ایندزیت شما خراب می شود، باید آن را در جایی تعمیر کنید که هزینه های تعمیر را کاهش داده و صرفه جویی کنید و دیگر نیازی به جابجایی آن ندارید. مجموعه ما از دانش فنی تکنسین ها استفاده می کند. تکنسین های مجموعه ما قادر به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل سکونت خود می باشد. این زمانی اعمال می شود که تکنسین به درستی مرحله عیب یابی را تشخیص دهد. توجه داشته باشید که عیب یابی ماشین لباسشویی ایندیزت نیاز به تجربه دارد و تعمیر آن توسط افراد مختلف باعث آسیب بیشتر به آن و افزایش هزینه های تعمیر می شود.

در ادامه به مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی ایندزیت شما پیش بیاید می پردازیم :

تمام نشدن چرخه شستشو

انسداد پمپ تخلیه، خرابی ترمیستور، گیرکردن کنتاکت های تایمر، خرابی کلید درب، شیر برقی و کربن موتور از جمله دلایل تکمیل نشدن چرخه شستشو هستند. برای تعمیر هر یک از این قطعات از کارشناسان و تعمیرکاران کمک بگیرید.

نچرخیدن دیگ

آسیب تسمه درام، سایش کربن، آسیب سوئیچ درب، آسیب موتور، و مشکلات روتور و استاتور باعث توقف چرخش دستگاه می شود. تشخیص و تعویض یا تعمیر هر یک از این قطعات نیازمند مهارت یک تکنسین است.

 

تخلیه نشدن آب دستگاه

مسدود شدن فیلتر یا پمپ تخلیه دستگاه باعث می شود دستگاه آب را تخلیه نکند. تمیز کردن فیلتر و تعویض پمپ از جمله راه حل های این مشکل است.

نشتی آب در زیر لباسشویی

استفاده بیش از حد از ظرفیت دستگاه یا ریختن پودر اضافی یکی از شایع ترین علل نشت آب است. از دیگر دلایل این مشکل می توان به آسیب دیدگی لوله تخلیه و ورودی آب، نشتی پمپ دستگاه، پارگی آب بندی کابین دیگ بخار، آسیب به شیر برقی، بروز مشکل در شیر برقی اشاره کرد. سوئیچ فشار یا آسیب به ماشین لباسشویی. با این حال، یافتن عیب اساسی و رفع آن باید به یک تکنسین حرفه ای سپرده شود.

صدای زیاد دستگاه در حین چرخش و کار کردن

معیوب بودن بلبرینگ اصلی ماشین لباسشویی، سایش قرقره یا تسمه محرک، خرابی پمپ تخلیه و ضربه گیرها از جمله دلایل اصلی صدای غیرعادی ماشین لباسشویی است.

تمیز نشدن لباس ها

قرار دادن لباس ‌های زیاد در دستگاه، استفاده از چرخه شستشو نامناسب، کثیف بودن درام شستشو، گرفتگی شلنگ تخلیه و فیلتر پمپ تخلیه باعث عدم توانایی در شستشوی لباس ‌ها می‌شود. به طور متوسط هر شش ماه یکبار باید مخزن دستگاه را مقیاس بندی کنید.

 

قفل شدن درب کاشین لباسشویی ایندزیت

گاهی اوقات متوجه می شوید که درب ماشین لباسشویی ایندزیت شما قفل است. این مشکل می تواند ناشی از شست و شوی لباس های بیش از حد داخل آن باشد و یا به دلیل آسیب دیدن دستگیره در باشد. این خوش بینانه ترین حالت برای خراب شدن درب ماشین لباسشویی است.

 در موارد دیگر به سراغ میکروسوئیچ ماشین لباسشویی بروید. این قطعه یک کلید ایمنی است که در ابتدای شستشو درب ماشین لباسشویی را قفل می کند و در صورت آسیب دیدن درب ماشین لباسشویی به علت خراب شدن این قطعه باز نمی شود.