سرخ کن دوو

یکی دیگر از محصولات شرکت دوو که خیلی طرفداران بسیاری دارد سرخ کن دوو است . بسیاری از کاربران از عملکرد این دستگاه راضی بودند.

سرخ کن دوو
سرخ‌ کن چیست؟
وسیله یا ابزای که به کمک آن فر‌آیند سرخ کردن مواد غذایی را بدون دردسر،  با سرعت بیشتر و طعم بهتری تجربه می‌کنیم. دستگاه سرخ‌کن شامل محفظه روغن و یک المنت گرم‌کننده ‌‌‌‌‌‌می‌باشد و ساختاری زیبایی دارد.
عملیات سرخ کردن در این دستگاه‌ها با سرعت زیادی انجام گرفته و با تنظیم حرارت خود، با کیفیت‌ترین غذاها را مهمان سفره های شما می‌کنند.
اکثر سرخ‌کن‌ها دارای نوعی محفظه‌ پخت‌وپز با دمایی کنترل شده هستند که وظیفه نگهداری روغن پخت‌وپز را دارد و دو حالت دارد یا دارای درب و یا فاقد درب هستند.
دربعضی از سرخ‌کن‌ها چندین سبد جا‌بجایی وجود دارد که در اشکال مربعی یا مستطیلی هستند. این سبدها غذا را در روغن شناور می‌کنند و همچنین نگه می‌دارند، اما سرخ‌کن‌های کوچک را معمولاً با سبدهای شناور نمی‌سازند و به همین دلیل غذا در کف محفظه پخت می‌ماند. بیشتر تجهیزات استاندارد در سرخ‌کن‌های بزرگتر، محفظه‌های سرخ‌کردنی مهر و موم شده هستند، اما در انواع کوچکتر وجود ندارند.
امروزه درصد قابل توجهی از فست‌فودها و رستوران‌ها از سرخ‌کن‌های بزرگ استفاده می‌کنند چون با حجم زیادی از روغن با سرعت بالایی مواد غذایی را سرخ‌شده تحویل شما می‌دهند.

سرخ کن دوو

آشنایی با انواع سرخ‌کن ها :
سه نوع سرخ‌کن در بازار عرضه شده که عبارتند از:
سرخ‌کن‌‌های معمولی
سرخ‌کن‌های الکترونیکی
مینی سرخ‌کن‌ها

سرخ کن دوو چطور کار می کنند؟
سرخ کن دوو دارای نوعی سبد فلزی سوراخ دار هستند که غذا را در خود جای می‌دهد و در روغن جوشیده قرار می‌گیرد.
بعضی از سرخ‌کن‌ها دارای فیلتر‌هایی هستند که باعث کاهش بوگرفتن غذاها و افزایش عمر روغن می‌شوند. دیگر کاربرد فیلتر روغن، افزایش طول عمر استفاده از دستگاه و سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی و کنترل درجه حرارت است.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی نمایندگی تعمیرات سرخ کن نگاهی بیاندازید.