نمایندگی تعمیرات لباسشویی

نمایندگی تعمیرات و خدمات تعمیر لباسشویی

اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن ماشین لباسشویی، تمیز نشدن لباسها، عدم تخلیه آب، وجود برق در بدنه، کار نکردن کلیدهای مختلف، لرزش شدید، سر و صدای زیاد لباسشویی، باز یا بسته نشدن درب، نشت آب و … در ماشین لباسشویی تان رو به رو شدید، ضروری است که برای تعمیر لباسشویی از تعمیرکاران حرفه ای لباسشویی در نمایندگی تعمیرات لباسشویی گلدن سرویس ایران کمک بگیرید تا تیم مجرب گلدن سرویس ایرادات ناشی از خرابی قطعات داخلی دستگاه را به صورت تخصصی، عیب یابی و تعمیر کنند. توجه داشته باشین که گلدن سرویس تیم تخصصی برای هر یک از برند های لباسشویی دارد. هنگام تماس با کارشناسان ما برند لباسشویی خود را ذکر کنید تا تیم متخصص آن برند را ارسال کنند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

امروزه با وجود نمایندگی‌ تعمیرات لباسشویی در سراسر ایران و تمامی مناطق تهران، باعث شده است افراد حین خرابی ماشین لباسشویی با اطمینان خاطر با نمایندگی‌های لباسشویی برند مربوطه تماس گرفته و از آنها کمک بخواهند. نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی در کمترین زمان مربوطه مشکل لباسشویی را حل کرده و در مواردی که ایراد دستکاه جزئی باشد به صورت مشاوره رایگان به شما در حل مشکل مربوطه کمک می کنند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی گلدن سرویس ایران که دارای شعب در تمامی مناطق تهران است. تیم حرفه ای گلدن سرویس ایران زیر 2 ساعت جهت رفع مشکل لباسشویی شما در محل حاظر می شوند. همچنین با دارای بودن شعبات مختلف در نقاط مختلف تهران امکان تحویل حضوری وسایل توسط خود مراجعه کننده نیز وجود دارد. تمامی تعمیرات لباسشویی انجام شده توسط نمایندگی گلدن سرویس ایران دارای 180 روز گارانتی می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

چرا نمایندگی تعمیرات لباسشویی گلدن سرویس ایران ؟

  • استفاده از قطعات اصلی و فابریک جهت تعمیر لباسشویی
  • تعمیرات لباسشویی توسط تیم گلدن سرویس درکمترین زمان ممکن و در نهایت دقت انجام می شود
  • تعمیرات لباسشویی انجام شده توسط گلدن سرویس دارای 180 روز گارانتی است
  • تعمیر لباسشویی در منزل با ارسال تکنسین های حرفه ای
  • دارای تیم متخصص مربوط به هر برند لباسشویی
  • قیمت مناسب در قبال خدمات حرفه ای

 

هزینه تعمیر لباسشویی بستگی به علت خرابی، برند لباسشویی و قطعات معیوب لباسشویی است.که باید به صورت دقیق توسط تکنسین های گلدن سرویس ایران برسی شود. بعد از برسی قیمت دقیق را همراه با فاکتور رسمی به شما اعلام خواهند کرد.

تلفن 24 ساعته مرکز گلدن سرویس ایران 02126414514 است.  شعبه شرق 66462175 – شعبه غرب 44890972 – شعبه شمال 22754920 – شعبه شعبه مرکز 66972100 – شعبه جنوب 66476938

زمان تعمیر لباسشویی شما بستگی به میزان و نوع خرابی دستگاه دارد اگر مشکل لباسشویی شما جزئی باشد چند ساعته تعمیر خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی گلدن سرویس ایران تعمیر لباسشویی شما با استفاده از بهترین قطعات اصل و فابریک انجام می دهد. به همین منظور تا 180 روز گارانتی و ضمانت ما را به همراه فاکتور رسمی خواهید داشت.

 

چه مشکلاتی ممکن است برای لباسشویی به وجود بیایید؟

بیشتر درخواست کنندگان جهت تعمیرات لباسشویی مشکلات زیر را با لباسشویی خود داشته اند:

  • نچرخیدن دیگ درون لباسشویی
  • روشن نشدن لباسشویی
  • شسته نشدن صحیح لباس و وجود لک در لباس های شسته شده
  • وجود برق در بدنه لباسشویی
  • بسته نشدن و باز نشدن درب لباسشویی
  • خشک کن لباسشویی  کار نمی کند
  • وجود سر و صدایی زیاد در لباسشویی
  • عیب در نمایشگر لباسشویی

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

گلدن سرویس ایران یکی از مراکز تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر مناطق تهران نمايندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ را ايجاد کرد است تا تمامی کاربران در تمامی مناطق تهران، به راحتی به تعمیرکار متخصص لباسشویی برند سامسونگ دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارند.

جهت درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران با شماره های گلدن سرویس ایران تماس بگیرید تا تیم متخصص تعمیر لباسشویی سامسونگ برای شما در کمترین زمان ممکن ارسال شود. تعمیرکاران و تکنسین های فنی نمایندگی گلدن سرویس ایران تقریبا هر سال اطلاعات خود را در رابطه با تعمیر انواع ماشین لباسشویی سامسونگ به روز می کنند. چرا که با پیشرفت تکنولوژی هر ساله مدل های جدید لباسشویی سامسونگ به بازار می آید و تعمیر آن ها با مدل های قدیمی متفاوت خواهد بود. پس بهتر است که حتما از تعمیرکاران حرفه ای درخواست شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

گلدن سرویس ایران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تمام مناطق تهران با دارا بودن شعبات مختلف در اقصی نقاط تهران سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی های ال جی می باشد. تیم متخصص تعمیر لباسشویی گلدن سرویس آماده تعمیر انواع لباسشویی LG انواع مدل های جدید و حتی مدل های قدیم برای 15 سال پیش هستند.

اگر ماشین لباسشوی ال جی شما دچار مشکل شده است نگران نباشید، تکنسین‌های گلدن سرویس کمتر از 2 ساعت در محل شما حاظر می شوند،  تعمیر لباسشویی شما را بدون جابه جایی ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت سوال و مشاوره رایگان در مورد لباسشویی ال جی  با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

شرکت گلدن سرویس ایران یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لباسشویی دوو است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. شرکت ما نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تهران است که دارای شعب مختلف در مناطق تهران است.

برند دوو (Daewoo) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که این برند ماشین لباسشویی ها مناسبی را به بازار عرضه می کند. ما یعنی گلدن سرویس یکی ازمرکز تعمیرات دوو در تهران و شهرستان ها هستیم. کافی است با ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما به محل شما جهت تعمیر لباسشوی مراجعه کنند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

 

 

 

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون

گلدن سرویس ایران دارای 5 شعبه مختلف از شمال تا جنوب و شرق تا غرب تهران در نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون است. این امر باعث شده که تیم تکنسین ما کمتر از 2 ساعت در هر کجای از تهران در محل جهت تعمیر لباسشویی مارک آریستون حاظر شوند.  از دیگر خدمات ما می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی آریستون و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت 180 روز پس از ارائه اشاره کرد.

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط تکنسین گلدن سرویس به مدت 180 روز، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون

 

 

*نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود

"</a

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله

"</a

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف

"</a

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *