چایی ساز دوو

چایی ساز دوو یکی از بهترین محصولات و یکی از پرکارآمدترین محصولات شرکت لوازم خانگی دوو میباشد که بسیار پر طرفدار است .

چایی ساز دوو

راهنمای خرید چایی ساز دوو :

چای از آن دسته نوشیدنی هاست که در سر تا سر جهان طرفداران زیادی دارد؛ که این علاقه به ویژه در ایران بر کسی پوشیده نیست. این نوشیدنی خوش عطر و طعم از دیر باز در بین خانواده های ایرانی حضور داشته و این روز ها نیز با افزایش مشغله آن ها نه تنها از زندگی روزمره آن ها حذف نشده، بلکه به یک نوشیدنی آرامبخش و مورد علاقه برای آنان تبدیل شده است.

همین موضوع کافیست تا چای ساز ها وارد خانه ها شوند و جای سماور و کتری را بگیرند. با وجود چای ساز، هر موقع که اراده کنید، در مدت زمانی کوتاه چای شما آماده نوشیدن است. صبح، نیمه های روز یا حتی شب نمی تواند شما را برای نوشیدن چای محدود کند؛ چرا که با وجود چایی ساز دوو تنها نیاز است تا دکمه روی چای ساز را فشار دهید و پس از گذشت چند دقیقه چای بنوشید.

چایی ساز دوو

انواع چای ساز
چای ساز دم آور: چای ساز دم آور را می توان نمونه مدرن شده و امروزی کتری و قوری دانست. در این مدل، قوری بر روی محفظه آب دسگاه قرار می گیرد و چای به وسیله بخار آب موجود در محفظه دم می کشد. تنها تفاوت این مدل چای ساز با کتری و قوری یا سماور این است که آب به سرعت در آن جوش می آید و اندکی زمان برای دم کشیدن چای نیاز است.
چای ساز استند دار: در این مدل چای ساز، محفظه آب و قوری بر روی یک صفحه قرار می گیرند که با المنت کار می کند. در این نوع، چای دیگر با بخار آب دم نمی کشد. قوری بر روی صفحه ای که با المنت گرم می شود قرار می گیرد و دم می کشد. توجه داشته باشید در صورتی که قوری مدت زمان زیادی بر روی صفحه قرار بگیرد، جوشیدن چای را ممکن می شود.
۳ نکته مهم در هنگام خرید چای ساز
جنس بدنه: عموما بدنه کتری های چای ساز از سه جنس پلاستیک، شیشه و استیل ساخته می شود. اگر بخواهیم بهترین جنس برای کتری چای ساز را انتخاب کنیم، استیل ضد زنگ بهترین گزینه است.
میزان مصرف برق: در هنگام خرید به میزان مصرف برق چای ساز دقت کنید. در صورتی که دستگاه مصرف برقی بالاتر از محدوده مجاز داشته باشد، هزینه برق شما به شدت افزایش خواهد یافت.
ظرفیت: ظرفیت کتری برقی در چای سازی ک قصد خرید آن را دارید کاملا وابسته به شماست. این شمایید که بایستی متناسب با تعداد اعضای خانواده یا تعداد حدودی مهمان های خود چای ساز خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی نمایندگی تعمیرات چای ساز سر بزنید.