جهت تعمیر مایکروفر عرشیا در محل، در نقاط مختلف تهران میتوانید با گلدن سرویس ایران تماس بگیرید. این شرکت به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی عرشیا در ایران شناخته می‌شود و دارای گواهی نامه معتبر تعمیرات از این کمپانی آلمانی است. تمامی خدمات تعمیر در این مرکز با ضمانت نامه رسمی 180 روزه انجام می‌شوند. مشاوران، متخصصین و تعمیرکاران گلدن سرویس ایران تمامی دوره های حرفه‌ای لازم را گذرانده و در خدمت مشتریان هستند. جهت تماس با نمایندگی تعمیر ماکروفر عرشیا با شماره های زیر تماس بگیرید:

دفتر شمال تهران: ۰۲۱۲۲۷۵۴۹۲۰

دفتر شرق تهران: ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۷۵

دفتر مرکزی: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۰۰

دفتر جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۴۷۶۹۳۸

دفتر غرب تهران: ۰۲۱۴۴۸۹۰۹۷۲

شماره پشتیبانی 24 ساعته :02126414514

فرم درخواست تعمیرکار

شرکت لوازم خانگی عرشیا و مایکروفر عرشیا

شرکت آلمانی عرشیا (Arshia) در سال 2000 تاسیس گردید. این کمپانی در بسیاری از کشورهای دنیا در حال فعالیت و عرضه محصولات و خدمات است. کمپانی عرشیا در طراحی به سبک مدرن بسیار تلاش کرده و مورد تایید نیز بوده است. وسواس زیاد در کیفیت محصولات این شرکت باعث شده عرشیا از رقبای مورد توجه دیگر غول های لوازم خانگی باشد. عرشیا به طراحی های ساده و مینیمال و مورد پسند مشهور است. کیفیت محصولات نیز بسیار بالا بود و به همین جهت توانسته مشتریان ویژه ای در ایران پیدا کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش

از محصولات این شرکت میتوان به اتوها، ساندویج ساز، کباب‌پز، انواع مایکروفر، چرخ گوشت، چای ساز، کتری برقی، آبمیوه گیر، بخارشوی، جاروبرقی و … اشاره کرد. در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به ماکروفرهای عرشیا و خدمات تعمیر آن در نمایندگی تعمیرات مایکروفر عرشیا و همچنین خدمات مختلفی که در این مرکز ارائه میشود.

مایکروفر عرشیا

مایکروفرهای عرشیا از محصولاتی می‌باشند که در طراحی بسیار نوآور بوده و دارای قابلیت های منحصر به فردی در این زمینه است. طراحی آینه‌ای و صفحه نمایش کنترل این دستگاه ها بسیار کاربردی و زیبا هستند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر عرشیا در تهران

اگر به دنبال مرکزی مورد اعتماد و مورد تایید برای تعمیر ماکروفر عرشیا هستید که خدمات تعمیر را در منزل خودتان و با قطعات اوریجینال تعمیر کند ادامه این مقاله را مطالعه کنید. خدماتی که در نمایندگی تعمیر ماکروفر عرشیا ارائه میشود به شرح زیر است:

ضمانت 180 روزه

تمامی خدمات تعمیر در گلدن سرویس ایران با ارائه ضمانت نامه رسمی تعمیرات انجام میشود. پس از تعمیر دستگاه تعمیرکار از طرف شرکت گارانتی را خدمت مشتریان ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ

تعمیرکاران حرفه‌ای مایکروفر عرشیا

از آنجا که تعمیر مایکروویو عرشیا امری تخصصی است، گلدن سرویس ایران وظیفه خود دانست تا به منظور افزایش سطح کیفی خدمات، دوره های حرفه ای برای تعمیرکاران برگزار نماید تا با حدیدترین روش ها و ابزارآلات تعمیر آشنایی کامل پیدا کنند.

تعمیر ماکروفر عرشیا با قطعات اصل و فابریک

تمامی قطعاتی که در به منظور تعویض استفاده میگردند اصل بوده و مورد تایید کمپانی عرشیا می‌باشند. دقت داشته باشید که اولویت تعمیرکاران تعمیر قطعه خراب شده است و زمانی که قطعه دیگر قابل استفاده نباشد، تعویض خواهد شد.

استفاده از تعمیرکار مخصوص مایکروفر عرشیا

به منظور بالا رفتن کیفیت کار، هر بخشی تعمیرکاران مخصوص به خود را دارد. جهت تعمیر مایکروفر عرشیا نیز تعمیرکاران متخصصی در نمایندگی تعمیرات آماده خدمات دهی هستند.

تعمیر دستگاه در محل

به منظور جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه مشتریان، خدمات تعمیر ماکروفر در منزل انجام میشود. با توجه به اینکه گلدن سرویس ایران دارای شعب مختلفی در سراسر شهر تهران دارد، تعمیرکاران در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر خواهند شد.

هزینه تعمیر مطابق با نرخ اتخادیه

در نمایندگی تعمیر مایکروفر عرشیا هزینه تعمیرات بر اساس آخرین نرخ‌نامه رسمی اتحادیه بوده و هیچگونه هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی‌گردد. علاوه بر آن، تخفیف های متنوعی نیز در این مرکز ارائه میشود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی

تست اشعه رایگان در نمایندگی تعمیر ماکروفر عرشیا

نکته مهمی که در مورد مایکروویو وجود دارد اشعه ساطع شده است آن است که باعث گرم شدن مواد داخل مایکروفر می شود. که اگر اشعه آن از محفظه خارج شود باعث آسیب دیدگی میشود. همچنین موجب میشود غذا را به درستی گرم نشود. ما در شرکت گلدن سرویس ایران به این موضوع توجه ویژه ای داشته ایم و با دستگاه آشکار ساز مخصوص بی ضرر بودن دستگاه را برای شما تضمین می کنیم.

عیب یابی و پاسخ به سوالات در نمایندگی تعمیرات مایکروفر عرشیا

  • دقت داشته باشید که اگر ماکروفر را تازه خریداری کرده‌اید، وجود اندکی بو طبیعی است.
  • ممکن است سینی و یا دیواره های دستگاه کثیف شده باشد. به صورت دوره ای داخل دستگاه را تمیز نمایید.
  • زیر سینی محل مناسبی برای تجمع مواد مختلف و رشد باکتری است. آنجا را تمیز نمایید.
  • در صورتی که ماکروفر عرشیا بوی سوختگی می دهد، با نمایندگی تعمیر تماس بگیرید.
  • اگر درب مایکروفر بسته نمی‌شود از روشن کردن آن جدا پرهیز کنید.
  • قلاب درب را بررسی نمایید تا خراب نشده باشد.
  • فنر دستگاه را چک کنید تا دچار مشکل نشده باشد.
  • در صورتی که مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیر ماکروفر عرشیا تماس بگیرید.
  • ایتدا دستگاه را خاموش کنید.
  • زیر سینی را تمیز کنید.
  • بررسی کنید تا غلتک های گردان سینی دچار شکستگی یا ساییدگی نشده باشند.
  • ممکن است موتور گردان سینی خراب شده باشد. در اینصورت با متخصصین گلدن سرویس ایران تماس بگیرید.
  • ممکن است لامپ مگنترون مایکروویو خراب شده باشد.
  • ممکن است مشکل در برق رسانی دستگاه باشد. دیود ولتاژ شاید مهمترین عامل باشد.
  • ممکن است درب مایکروویو به درستی بسته نمی شود. بررسی کنید و از بسته بودن درب دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • سوختن دیود
  • استفاده از ظروف فلزی در مایکروویو
  • فرسودگی رنگ دیواره های مایکروفر