نمایندگی تعمیر قهوه ساز ویداس

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر قهوه ساز ویداس

نمایندگی تعمیر قهوه ساز ویداس | اگر عاشق قهوه هستید، پس می دانید که یک قهوه ساز چقدر می تواند مفید و کاربردی باشد.این دستگاه به شما کمک می کند تا قهوه تازه دم شده را در خانه یا محل کار به راحتی تهیه کنید. شرکت ویداس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی در ایران به شمار می رود.اگر تمایل شما قهوه‌ساز ایرانی باشد، برند ویداس یکی از برندهای خوب ایرانی است که به شما معرفی می‌کنیم.

این محصول با دارا بودن یک فیلتر دائمی با قابلیت جداسازی و شستشو می تواند قهوه فرانسه تولید نماید.از دیگر ویژگی های این قهوه سازجذاب، می توان به پایه های ضد لرزش آن اشاره داشت؛ که این امر، از ایجاد صدا و سر خوردن دستگاه نیز جلوگیری به عمل می آورد. قهوه‌سازهای ویداس اکثرا دو فنجانه هستند و با فنجان‌های خود به فروش می‌رسند.توان مصرفی این دستگاه‌ها پایین بوده و از نظر قیمتی نیز، بسیار ارزانتر از مدل‌های خارجی موجود در بازار هستند.

قهوه ساز ویداس مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است به مرور زمان دچار مشکل شود که هر کدام از این مشکلات باید عیب یابی و تعمیر شوند. تعمیرکاران مجرب گلدن سرویس ایران می توانند انواع خدمات با بهترین کیفیت، عیب یابی و تعمیرات را به مشتریان خود ارائه دهند.

نمایندگی تعمیر قهوه ساز دلونگی

نحوه استفاده از قهوه ساز ویداس

برای استفاده از قهوه ساز ویداس ابتدا درب دستگاه را باز کرده و پودر قهوه را داخل فیلتر مخصوص بریزید. سپس نازل خروجی بخار را وصل کرده و به مقدار لازم آب داخل مخزن دستگاه بریزید. در نهایت کلید پاور را روشن کرده و منتظر بمانید. پس از آماده شدن قهوه، به تدریج در فنجان ها ریخته می شود. این روند تا زمانی که آب داخل مخزن تمام شود ادامه خواهد داشت. اگر می خواهید یک فنجان قهوه سرو کنید، باید به همان میزان آب داخل مخزن بریزید و دهانه یکی از لیوان ها را زیر دو نازل قهوه قرار دهید.

نمایندگی تعمیر قهوه ساز فیلیپس

خدمات ویژه نمایندگی گلدن سرویس ایران برای تعمیر قهوه ساز ویداس شامل:

  • ارائه خدمات در محل و بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه
  • استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت‌ 6ماهه
  • ارائه خدمات توسط کادری مجرب و متخصص
  • قیمت‌های منصفانه

نمایندگی و خدمات تعمیر قهوه ساز بوش

عیب یابی و تعمیر قهوه ساز ویداس

در ادامه مشکلات رایجی که ممکن است در قهوه ساز ویداس ایجاد شود را بررسی می کنیم.

قهوه ساز ویداس روشن نمی شود

  • ابتدا مطمئن شوید که دستگاه به درستی به پریز برق وصل شده است.
  •  سپس سیم و دوشاخه را برای هر گونه آسیب قابل مشاهده بررسی کنید.
  • اگر اتصالات و پریز برق مشکلی نداشتند، باید المنت را وارسی کنید.

جریان آهسته آب به داخل قهوه ساز ویداس

اکثر افرادی که قهوه ساز دارند با مشکل جریان آهسته آب به داخل دستگاه مواجه شده اند. علت اصلی این مشکل گرفتگی لوله آب است و به راحتی قابل حل است. برای این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لوله را برای هر نوع انسدادی که ممکن است جریان آب را متوقف کند، بررسی کنید. اما در برخی موارد، این مشکل می تواند به دلیل تایمر، ترموستات یا شیر پمپ باشد. اگر شیر پمپ خراب است، ممکن است نیاز به تعمیر حرفه ای یا تعویض کلی قهوه ساز داشته باشید.

نمایندگی تعمیر قهوه ساز فلر feller

قهوه دم شده حاصل خیلی گرم نیست

یکی دیگر از مشکلات رایجی که افرادی که از قهوه ساز استفاده می کنند، این است که قهوه دم شده خیلی گرم نیست. این نشانگر وجود مشکل در عنصر گرمایش قرار داده شده در دستگاه است. می توانید از یک تستر برق استفاده کنید تا بتوانید عملکرد صحیح و همچنین تداوم کلید گرم نگه داشتن را بررسی کنید. همچنین، هنگامی که فرآیند دم کردن در حال انجام است، باید کلید خاموش شدن خودکار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در موقعیت صحیح قرار دارد یا خیر.

نشتی قهوه ساز ویداس

بسیاری از کاربران مشکل نشت قهوه ساز را تجربه کرده اند. در برخی موارد، این می تواند در واقع نشت آب گرم از دستگاه باشد، علت اصلی این مشکل، نقص لوله در دستگاه است. می توان این مشکل را با بررسی لوله ها برطرف کرد تا مطمئن شود که مشکلی وجود ندارد و هیچ یک از لوله ها شل نیستند. در حالی که در موارد دیگر، این می تواند به دلیل تجمع بیش از حد بخار باشد که تمایل به آزاد شدن دارد و در نتیجه باعث ایجاد رطوبت می شود.

صداهای غیرعادی از قهوه ساز ویداس تولید می شود

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است در قهوه ساز ایجاد شود، صداهای غیرعادی است که از دستگاه تولید می شود. اگر در زمان دم کردن متوجه هر گونه صدای زیاد شدید، ممکن است به دلیل نوعی انسداد یا اشکال در دستگاه باشد. این نشانگر تجمع کثیفی یا مواد معدنی است که لوله های داخل دستگاه را مسدود می کند. برای حل این وضعیت،لازم است دستگاه را به درستی تمیز کنید.

نمایندگی تعمیر قهوه ساز مولینکس

نحوه نگهداری از دستگاه قهوه ساز ویداس

  • سبد فیلتر قهوه ساز خود را به خوبی بشویید. فیلتر آب قهوه ساز را عوض کنید، به خصوص اگر در منطقه ای با سختی آب بالا زندگی می کنید.
  • خاموش کردن دستگاه قهوه ساز پس از استفاده نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود، بلکه طول عمر دستگاه شما را نیز افزایش می دهد.
  • از سالم بودن سیم دستگاه اطمینان حاصل کنید تا مشکلی در اتصال وجود نداشته باشد.
  • برای داشتن قهوه با کیفیت و آسیب نرساندن به دستگاه، قطعات آن را تمیز کنید.
  • مراقب باشید آب وارد قطعات دستگاه قهوه ساز نشود.
  • اگر قهوه ساز شما سینی چکه گیر دارد، حتماً بعد از هر بار استفاده آن را بررسی کنید تا اگر باقی مانده نوشیدنی قهوه در آن ریخته بود،به خوبی آن را تمیز کنید.
  • قهوه های خیلی چرب می توانند در بسیاری از موارد به قهوه ساز آسیب بزنند. این روغن باعث می شود که آب برای عبور از پودر قهوه به فشار بیشتری نیاز داشته باشد.