تعمیر جاروشارژی مجیک

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

مرکز و نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک  دارای شعب مختلف در تمامی نقاط تهران خدمات خود را با گارانتی و به همراه ضمانت نامه رسمی 6 ماهه ارائه خواهد کرد. تمامی تکنسین ها و کارکنان با گذراندن دوره های تعمیرات از بهترین تعمیرکاران استان تهران می‌باشند.

درصورتی که نیاز به تعمیر جاروشارژی مجیک دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید و درخواست خود را ثبت نمایید:

دفتر شمال تهران: ۰۲۱۲۲۷۵۴۹۲۰

دفتر شرق تهران: ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۷۵

دفتر مرکزی: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۰۰

دفتر جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۴۷۶۹۳۸

دفتر غرب تهران: ۰۲۱۴۴۸۹۰۹۷۲

شماره پشتیبانی 24 ساعته :02126414514

شماره واتساپ: 09210554867

تعمیر جاروشارژی مجیک

جاروهای شارژی مجیک در سال های اخیر بسیار مورد استفاده خانواده های ایرانی قرار گرفته اند. با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات این نوع جاروها، گلدن سرویس ایران به عنوان بزرگترین مرکز تعمیرات و نمایندگی مجاز در کشور اقدام به راه اندازی این مرکز نمود. در مرکز نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک خدمات به بهترین شکل به مشتریان ارائه می‌گردد. این خدمات به صورت شبانه روزی و با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. خدمات این مرکز عبارتند از:

  1. مشاوره رایگان
  2. تعمیرات در محل و منزل
  3. متخصصین با تجربه بیش از ده سال
  4. استفاده از قطعات اصل
  5. ضمانت 180 روزه
  6. دارای گواهی نامه رسمی
  7. عضو رسمی اتحادیه

مشاوره رایگان تعمیر جاروشارژی مجیک

خدمات مشاوره و عیب یابی در مرکز به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد. کافیست تا از طریق یکی از راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار داده شده با مرکز تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. تمامی کارشناسان مسلط به تعمیر جاروشارژی مجیک بوده و مشکل شما را تا حد امکان برطرف خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک

تعمیر در محل

اگر میخواهید از گرفتاری های مربوط به جابه‌جایی و حمل و نقل مربوط به جاروشارژی تا محل تعمیرات خلاص شوید، از خدمات تعمیر در منزل و محل گلدن سرویس ایران استفاده نمایید. با توجه به محل زندگی خود با نزدیکترین شعب نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک تماس گرفته و درخواست تعمیرکار نمایید. این امر علاوه بر صرفه جویی در زمان، موجب کاهش هزینه های شما نیز خواهند شد.

متخصصین تعمیرات جاروشارژی مجیک

از مهمترین قوانین گلدن سرویس ایران، بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه است. بدین منظور تمامی نیروها باید در دوره های آموزشی ویژه تعمیر جاروشارژی مجیک شرکت نمایند. این دوره ها به صورت مرتب و سالیانه 2 – 3 بار برگزار می‌شود. نیروها در پایان باید در آزمون عملی و تئوری مربوطه نمره قبولی را کسب نمایند. این امر موجب بهبود کیفیت در تعمیرات می‌شود.

استفاده از قطعات اصل

در صورتی که نیاز باشد قطعه ای تعویض گردد، قطعه مورد نظر با یک قطعه اصل جایگزین خواهد شد. البته در مرحله اول هدف تعمیر قطعه مورد نظر است و در صورتی که قطعه مورد نظر قابل تعمیر نباشد، تعویض می‌گردد. قطعات مورد نظر کاملا مورد تایید کمپانی مجیک می‌باشند.

ضمانت 180 روزه پس از تعمیر جاروشارژی مجیک

درصورتی که تعمیرات خود را در گلدن سرویس ایران انجام دهید، شامل 180 روز خدمات پس از تعمیر خواهید شد. این امر بوسیله یک ضمانت نامه رسمی تقدیم شما خواهد شد. در طول این مدت اگر قطعه تعمیر و یا تعویض شده دچار مشکلی شده باشد، تعمیرکاران به صورت رایگان آن را مجددا تعمیر خواهند نمود.

نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک

هزینه تعمیر جاروشارژی مجیک

در حالت کلی تعیین هزینه تعمیرات جاروشارژی نیازمند بررسی و آگاهی دقیق از مشکل بوجود آمده دارد، بنابراین بهتر است برای آگاهی کامل از بررسی قیمت ها کافیست تا با مرکز تماس گرفته و با مشاوران گلدن سرویس راهنمایی لازم را دریافت نمایید. با اینحال در جدول زیر قیمت برخی از تعمیرات لیست شده اند:

خدمات هزینه تعمیر (تومان)
تعمیر موتور جاروشارژی مجیک 240/000 – 470/000
تعمیر یا تعویض برد جاروشارژی مجیک 200/000 – 680/000
تعویض باتری 230/000 – 1/150/000
تعویض آداپتور جاروشارژی مجیک 75/000 – 210/000
تعمیر یا تعویض پلاتین پایه شارژ جاروشارژی 55/000 – 88/000
تعویض کلید پاور 40/000 – 65/000

نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک

این مرکز به عنوان مرکز معتبر و رسمی زیر نظر کمپانی فیلیپس فعالیت می‌کند. لایسنس های معتبر این کمپانی را به صورت رسمی اخذ نموده است و از قطعات اصل و درجه 1 استفاده می‌کند. خدمات این مرکز در بالاترین سطح خود قرار دارد و هر تعمیرکار جاروشارژی مجیک، به صورت حرفه ای دوره های مربوطه را گذرانده است.

تعمیرگاه مجاز جاروشارژی مجیک

نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک، علاوه بر داشتن گواهی تعمیرات از کمچانی مجیک، لایسنس های داخلی را نیز کسب نموده است. این مرکز زیر نظر مستقیم اتحادیه تعمیرکاران است و عضو رسمی این اتحادیه محسوب می‌شود.

تاریخچه کمپانی مجیک

کمپانی تانگ یونگ مجیک (Tong Yang Magic) در دهه هشتاد میلادی و در سال 1985 در کشور کره جنوبی تاسیس گردید. این کمپانی از تولیدکنندگان برتر محصولات لوازم خانگی در کشور کره محسوب می‌شود که محصولات آن به دیگر کشورها از جمله کشورهای حوزه خاورمیانه نیز صادر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی

مجیک در تولید لوازم خانگی به نوعی با دیگر کمپانی های بزرگ همچون سامسونگ و ال جی در حال رقابت بود ولی با پیشرفت های چشمگیری که این کمپانی ها داشتند، مجیک به نوعی زیر سایه آنها در حال فعالیت است. کمپانی مجیک لوازم خانگی همچون ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال، کولر های گازی و تلویزیون را تولید و روانه بازار می‌کند.

عیب یابی جاروشارژی مجیک

در ادامه به بررسی برخی از مشکلات شایع جاروبرقی مجیک خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید که اگر در زمینه تعمیر و مسائل فنی آن تجربه ای ندارید، با نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک تماس بگیرید تا تعمیرکار در سریع ترین زمان در محل حاضر شود.

چرا جاروشارژی مجیک ناگهان خاموش می‌شود؟

  • پریز و کابل را بررسی نمایید تا مشکلی نداشته باشند.
  • ممکن است شارژ باتری جاروشارژی تمام شده باشد.
  • ممکن است باتری جاروشارژی مجیک فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • مخزن دستگاه را مرتبا خالی نمایید.
  • فیلتر دستگاه را تمیز نمایید.
  • ممکن است برد اصلی جاروشارژی مجیک خراب شده باشد.

در صورتی که مشکل حل نشد با تعمیرگاه مجاز جاروشارژی مجیک تماس بگیرید.

چرا جاروشارژی مجیک بوی سوختگی می‌دهد؟

  • ممکن است موتور جاروشارژی نیم سوز شده باشد.
  • ممکن است تسمه جاروشارژی مجیک در رفته باشد.
  • درصورتی که دستگاه به صورت طولانی مدت روشن باشد بوی سوختگی به مشام خواهد رسید.

چرا جاروشارژی صدای زیادی تولید می‌کند؟

  • درصورتی که فیلتر جاروشارژی تمیز نباشد صدای زیادی تولید خواهد کرد.
  • ممکن است برس جاروشارژی دچار مشکل شده باشد.
  • لوله ها و پارویی را بررسی نمایید.
  • ممکن است بلبرینگ جاروشارژی مجیک شکسته باشد.

در صورتی که مراحل بالا را بررسی کردید و مشکل حل نشد، با نمایندگی تعمیر جاروشارژی مجیک در مرکز گلدن سرویس ایران تماس بگیرید.

تمامی هزینه های عیب یابی و تعمیرات در نمایندگی کاملا مطابق با نرخ اتحادیه است و تخفیف های متنوعی نیز شامل حال مشتریان خواهد شد. برای آگاهی از هزینه دقیق تعمیرات با مرکز تماس بگیرید. شماره تماس: 02126414514 – واتساپ: 09210554867

شما میتوانید با تماس مستقیم، شماره واتساپ، فرم درخواست تعمیرکار و مراجعه حضوری، نسبت به درخواست تعمیرکار اقدام نمایید.

پس از ثبت درخواست شما، در حدود 2 الی 3 ساعت کلیه خدمات تعمیر انجام خواهد شد. تعمیرکاران نمایندگی از بهترین ها در این حوزه هستند.

بله. تعمیرکار پس از اتمام خدمات تعمیر، ضمانت نامه رسمی را تقدیم مشتریان خواهد کرد.