برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

مرکز رسمی تعمیر سرخ کن دلونگی در منزل و محل مشتریان با قطعات و ابزارآلات اصل و درجه 1 در نمایندگی تعمیرات سرخ کن دلونگی آماده ارائه خدمات به مشتریان است. هرگونه ایراد دستگاه در سریع ترین زمان برطرف شده و ضمانت نامه 180 روزه نیز تقدیم مشتریان خواهد شد.

تعمیرگاه مجاز سرخ کن دلونگی با بیش از 30 سال تجربه مداوم و بکارگیری بهترین کارشناسان و تعمیرکاران کشور هرگونه وظیفه عیب یابی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه خواهند داد.

تماس با مرکز تعمیر سرخ کن دلونگی

شمال تهران: ۰۲۱۲۲۷۵۴۹۲۰

شرق تهران: ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۷۵

مرکز: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۰۰

جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۴۷۶۹۳۸

غرب تهران: ۰۲۱۴۴۸۹۰۹۷۲

شماره پشتیبانی 24 ساعته :02126414514

شماره واتساپ: 09210554867

فرم درخواست تعمیرکار

کمپانی دلونگی و تاریخچه آن

شرکت دلونگی (De’Longhi)، در ابتدا به عنوان کارگاه قطعه سازی کوچکی در شهر ترویزو در ایتالیا شروع به کار کرد یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. دلونگی در سال 1902 تاسیس گردید و در طول این سال ها تحولات زیادی را شاهد بوده است. پس از قطعه سازی این کمپانی به تولید انواع تجهیزات گرمایشی و سیستم های تهویه مظبوع روی آورد و هم اکنون انواع لوازم خانگی کوچک را تولید می‌کند.

دلونگی در دهه نود میلادی موفق شد شرکت کنوود را نیز به مالکیت خود درآورد. این امر سبب شد تا دلونگی به تمامی کارخانه های کنوود در سراسر دنیا دسترسی پیدا کند. دلونگی امروزه بیش از 7500 نیرو دارد و به یکی از بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید لوازم خانگی بدل شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر اتو تفال

سرخ کن‌های دلونگی

دلونگی محصولات متنوعی را تولید می‌کند که شامل اسپرسوساز، سرخ کن، قهوه ساز، گریل، رادیاتور و بخاری می‌باشند. سرخ کن های دلونگی نیز در بسیاری از کشورها از جمله ایران عرضه می‌شوند.

تعمیر سرخ کن دلونگی در تهران

در هر جای تهران که هستید کافیست با یکی از شماره های مرکز تماس بگیرید و در عرض کمتر از دو ساعت، سرخ کن فیلیپس خود را تعمیر نمایید. کارشناسان مرکز به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان عزیز هستند. از ویژگی های این مرکز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گارانتی سرخ کن دلونگی به مدت 180 روز
  2. تعمیر سرخ کن دلونگی در محل
  3. تعویض با قطعات درجه 1
  4. تعمیر فوری

تعمیرات در محل

با توجه به تعدد شعب در سراسر استان، مشتریان میتوانند از طریق تماس با نزدیک ترین شعبه محل زندگی خود از خدمات مرکز بهره مند شوند. تعمیر در محل موجب سرعت در روند و کاهش هزینه افراد می‌شود.

نمایندگی تعمیرات سرخ کن دلونگی

هزینه تعمیر سرخ کن دلونگی

نمایندگی و مرکز تعمیرات سرخ کن دلونگی بر اساس نرخنامه رسمی اتحادیه تعمیرکاران عمل می‌کند. بنابراین تعرفه های تعمیر بخش های مختلف سرخ کن دلونگی ثابت است. اما خرابی دستگاه علل مختلفی میتواند داشته باشد و بنابراین تعیین دقیق تعرفه های خرابی متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر زودپز تفال

هزینه و تعرفه تعمیر سرخ کن دلونگی:

خدمات هزینه تعمیرات (تومان)
تعمیر یا تعویض موتور سرخ کن دلونگی 190/000 – 550/000
سرویس سرخ کن 120/000 – 175/000
تعویض فیلتر سرخ کن دلونگی 80/000
تعمیر تایمر سرخ کن دلونگی 130/000 – 190/000
تعویض سبد داخلی سرخ کن 55/000 – 95/000
تعویض ترموستات 150/000 – 220/000

برای آنکه از هزینه ها اطلاعاتی کسب نمایید، بهتر است با کارشناسان مرکز تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. با توجه به تغییرات روزانه قطعات اورجینال، قیمت آنها متغیر است.

عیب یابی سرخ کن دلونگی

برخی از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه ایجاد شوند را به همراه راه حل آنها در این قسمت عنوان کرده ایم. برای اینکه شما در منزل این راهکارها را انجام دهید بهتر است اندکی در زمینه تعمیرات و مسائل فنی آن آگاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر جاروبرقی فیلیپس

در صورتی که نیاز به تعمیرکار داشتید، با نمایندگی تعمیر سرخ کن دلونگی تماس بگیرید. تعمیرکاران مرکز در اولین فرصت در محل حاضر خواهند شد.

چرا سرخ کن دلونگی روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن سرخ کن میتواند دلایل متعددی داشته باشد از جمله:

  • سوختن موتور
  • سوختن فیوز حرارتی
  • مشکل در کابل دستگاه
  • ایراد در پریز

چرا سرخ کن دلونگی خاموش نمی‌شود؟

  • مشکل در ترموستات
  • عدم زمان دهی درست
  • مشکل تایمر

علت داغ شدن بیش از حد سرخ کن چیست؟

  • مشکل در فیوز
  • ایراد موتور
  • مشکل ترموستات

چرا توری دستگاه نمی‌چرخد؟

  • داخل سرخ کن را کاملا تمیز نمایید.
  • ایراد در موتور سرخ کن دلونگی

چرا غذا به خوبی سرخ نمی‌شود؟

  • درجه حرارت را به درستی تنظیم کنید.
  • ممکن است المنت سرخ کن معیوب شده باشد.

با توجه به تعرفه هایی که بیان کردیم، هزینه ها به صورت ثابت و مطابق آن محاسبه می‌شود. برای تعیین دقیق هزینه تعمیر باید دستگاه ابتدا عیب یابی شود. برای عیب یابی دستگاه با ما تماس گرفته یا در پیام رسان واتساپ نوع خرابی را ذکر نمایید:

شماره تماس: 02126414514

واتساپ: 09210554867

پس از آنکه درخواست تعمیرکار از جانب شما ثبت گردید، تعمیرکار در کمتر از 2 ساعت در محل حاضر می‌شود.

تمامی خدمات تعمیر به مدت 180 روز گارانتی می‌شوند و ضمانت نامه رسمی نمایندگی تعمیر سرخ کن دلونگی به مشتریان تقدیم می‌شود.

بله. قطعات کاملا اصل و اورجینال بوده و با بهترین قیمت عرضه میگردند.