خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو 180روز گارانتی تعمیرات در تهران

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو یکی از نگرانی های اصلی در هنگام خرابی ماشین لباسشویی دوو، یافتن نمایندگی قابل اعتماد ماشین لباسشویی دوو است. زیرا علاوه بر هزینه های مالی که ممکن است برای شما داشته باشد، ممکن است زمان زیادی طول بکشد و کل روز خود را تلف کنید. همچنین حرکت به جایی در شهر شلوغی مثل تهران با آن ترافیک سنگین هم مشکلات خودش را دارد.

تعمیر لباسشویی دوو

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است. این دستگاه دارای برنامه های مختلفی است که می توان از آن برای شستشو انواع لباس ها استفاده کرد.قرار دادن لباس در آب به تنهایی باعث تمیزی آنها نمی شود، بلکه آب باید با فشار به الیاف پارچه برخورد کند.ماشین های لباسشویی این کار را با چرخاندن لباس ها در داخل یک غلتک فلزی پر از آب انجام می دهند. ابتدا تمام لباس ها را داخل ماشین لباسشویی می گذاریم و سپس برنامه شستشوی مورد نظر را انتخاب می کنیم.این دستگاه مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است پس از یک دوره کار مداوم یا عمر مفید آن دچار مشکل شود.هریک از این مشکلات باید عیب یابی و تعمیر شود. تعمیرکاران مجرب گلدن سرویس ایران می توانند انواع خدمات ، عیب یابی و تعمیرات را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند.

اگر ماشین لباسشویی دوو شما خراب شد و به دنبال تعمیرکار حرفه ای هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و علاوه بر 30 درصد تخفیف از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

تلفن های تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

  • دفتر شمال تهران: ۰۲۱۲۲۷۵۴۹۲۰
  • دفتر شرق تهران: ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۷۵
  • دفتر مرکزی: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۰۰
  • دفتر جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۴۷۶۹۳۸
  • دفتر غرب تهران: ۰۲۱۴۴۸۹۰۹۷۲

شماره پشتیبانی 24 ساعته :02126414514

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

تعمیر ماشین لباسشویی دوو به متخصصین در این زمینه نیاز دارد و هرگونه تعمیر و عیب یابی اشتباه می تواند علاوه بر هزینه های بالا صدمات جبران ناپذیری به ماشین لباسشویی دوو شما وارد کند.

شرکت گلدن سرویس ایرانیان به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو با بیش از یک دهه سابقه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی توانسته است خدمات بسیار خوبی را به همشهریان عزیز ارائه دهد. در زیر به برخی از خدمات مجموعه اشاره خواهیم کرد.

خدمات گلدن سرویس ایران

  1. 180 روز گارانتی بعد از تعمیر ماشین لباسشویی دوو
  2. بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی
  3. استفاده از صنعتگران مجرب و متخصص
  4. تعمیر ماشین لباسشویی دوو در منزل مشتری
  5. نرخ تعمیرات بر اساس نرخ رسمی اتحادیه
  6. استفاده از قطعات اصلی
  7. تعمیر فوری در کمترین زمان ممکن

هزینه تعمیر لباسشویی دوو

معمولا قیمت ها در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه خدمات می باشد و برای مشتریان گران قیمت نیز تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که هزینه تعمیر به طور کلی به نوع مشکل ماشین لباسشویی ال جی بستگی دارد. بنابراین، از آنجایی که سعی می کنیم به مشتریان خود اجازه دهیم ماشین لباسشویی خود را با خیال راحت به دست صنعتگرانمان بسپارند، هزینه تعمیر به گونه ای است که همه اقشار به راحتی می توانند تجهیزات خود را تعمیر کنند.

نکات ضروری برای تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

برای افزایش عمر ماشین لباسشویی و محافظت از آن در برابر آسیب، باید اقداماتی را انجام دهید. کارشناسان ما مطالعه ای جامع در این زمینه انجام داده اند و تمامی عواملی را که می توانند شما را در این مسیر یاری کنند گردآوری کرده اند.

این فاکتوها عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی باید تراز شده و روی سطح صاف قرار گیرد. برای تراز کردن باید از پیچ ماشین استفاده کنید.
  • باید دستگاه را در مکانی قرار دهید که نزدیک به پریز برق، شیر آب و فاضلاب باشد.
  • دستگاه خود را در مکان مرطوب یا سرد قرار ندهید. علاوه بر این، لباس های شسته شده نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرند.
  • ماشین لباسشویی شما باید حدود 5 تا 6 سانتی متر از دیوارهای اطراف فاصله داشته باشد.
  • لباس های زیادی در آن قرار ندهید و ظرفیت آن را در نظر بگیرید.
  • فراموش نکنید که برنامه شستشو را با توجه به نوع لباس انتخاب کنید. برای لباس های ساخته شده از پارچه های مختلف، برنامه های شستشوی متفاوتی در نظر گرفته شده است.
  • هنگام اجرای برنامه صدای دستگاه را تغییر ندهید.
  • اگر می خواهید برنامه شستشو را تغییر دهید، باید دستگاه را خاموش کرده و سپس آن را عوض کنید.
  • به یاد داشته باشید زمانی که از دستگاه خود استفاده نمی کنید، شیر آب را ببندید.
  • پس از شستن لباس ها و بیرون آوردن آن ها حتما درب ماشین را با دستمال لاستیکی خشک کنید.
  • اگر لباس‌های کرکی داخل دستگاه قرار می‌دهید، پس از شستشو فیلتر را کاملاً تمیز کنید.
  • حتماً هر از گاهی لوله تخلیه یا شلنگ خروجی را چک کنید تا از گرفتگی آن مطمئن شوید.
  • بعد از هر برنامه، درب دستگاه را باز بگذارید تا خشک شود.
  • ماشین لباسشویی را به طور مرتب رسوب زدایی کنید.
  • ظرف گرد و غبار را چندین بار تمیز و رسوب زدایی کنید.
  • اگر می خواهید چندین بار در روز از دستگاه استفاده کنید، باید بین هر دور برنامه استراحت کنید و به طور متوالی از دستگاه استفاده نکنید.

ویدیو آموزش استفاده از لباسشویی دوو

کدهای خطای ماشین لباسشویی دوو

هنگامی که ماشین لباسشویی دوو شما یک کد خطا را نشان می دهد، متوجه می شوید که ممکن است ایراد در کجا باشد.اما ممکن است مجبور شوید عیب یابی بیشتری انجام دهید تا بفهمید کدام جزء باعث ایجاد مشکل شده است.

  • E2:این خطای پر شدن بیش از حد است که احتمالاً ناشی از معیوب بودن شیر ورودی، پمپ تخلیه یا سوئیچ فشار سنسور سطح می باشد.
  • E5:خطای ولتاژ بالا نشان دهنده مشکلات احتمالی خرابی PCB است که باعث ایجاد صداهای بلند می شود.
  • E6:این کد خطا به خرابی موتور یا PCB اشاره دارد.
  • E7:ماشین لباسشویی شما این کد را زمانی نمایش می دهد که درام در خلاف جهتی که باید می چرخد. ممکن است مشکل از سنسور هال باشد.
  • E8:این خطا ماشین لباسشویی دوو نشان می دهد که خطای موتور محرک اصلی شناسایی شده است. اتصال موتور و خود موتور نیاز به بازرسی دارند.
  • E9:خطای سنسور فشار باعث نمایش این کد می شود. سیم کشی سوئیچ فشار یا سنسور سطح ممکن است در اینجا مقصر باشد.
  • H2:هنگامی که ایرادی در سنسور دمای شستشو تشخیص داده شد، این کد نشان داده می شود. ممکن است مشکلاتی با سنسور دما وجود داشته باشد.
  • H4:وقتی این کد خطا نمایش داده می شود، المنت گرمایش شستشو ممکن است بیش از حد داغ شود. سنسور سطح آب و دما نیاز به بررسی دارد.
  • H6:این کد خطای ماشین لباسشویی دوو نشان دهنده معیوب بودن المنت گرم کننده شستشو و عدم گرمایش است. سیم کشی یا خود عنصر گرمایش ممکن است مشکل داشته باشند.
  • H8:وقتی مشکلی در ماشین لباسشویی شما ایجاد شود که تشخیص دهد عنصر گرمایش کار می کند اما آب در دستگاه وجود ندارد، این کد خطا نمایش داده می شود. باید سطح آب، سیم کشی، ترمیستور و PCB را بررسی کنید.
  • IE:اگر ماشین لباسشویی شما نمی تواند آب ورودی را تشخیص دهد، این به معنی خرابی دریچه ورودی آب است که باعث می شود دستگاه شما قادر به پر شدن نباشد. سایر قطعاتی که ممکن است معیوب باشند عبارتند از پمپ تخلیه، سوئیچ فشار یا PCB.
  • THE:این کد خطا نشان می دهد که درب به طور ایمن بسته نشده است. باید کلید قفل درب و به دنبال آن PCB بررسی شود.
  • OE:به این معنی است که آب از دستگاه شما خارج نمی شود. این می تواند ناشی از معیوب بودن پمپ تخلیه، سیم کشی معیوب، خرابی سنسور سطح آب یا اتصالات به شیر آب و PCB باشد.
  • PEF:ماشین لباسشویی شما فیلتر مسدود شده ای را شناسایی کرده است که باید تمیز شود.
  • UE:هنگامی که بار شستشو به عنوان نامتعادل تشخیص داده شد، این کد خطا نشان داده می شود و باعث می شود ماشین لباسشویی شما نتواند بچرخد.

برخی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی دوو

چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

وقتی ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید اتصال و پریز است.

هنگامی که تأیید کردید که منبع برق مشکلی ندارد، کلید آماده به کار دستگاه را بررسی کنید. آیا شکسته یا خراب به نظر می رسد؟ اگر چنین است،کلید پاور باید تعویض شود.

یکی دیگر از مشکلات می تواند خرابی قفل درب باشد. این فنر نیست که درب را می‌بندد، بلکه مکانیزم الکتریکی داخل آن است که در را در حین شستشو بسته نگه می‌دارد.

چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟

اگربرق ماشین لباسشویی شما خاموش نمی شود، ممکن است دکمه دستگاه معیوب باشد.

اما اگر چرخه های شستشو متوقف نشوند و در عوض بعد از هر چرخش ادامه پیدا کنند، احتمالاً به تایمر یا برد کنترل مربوط می شود.تایمر به دستگاه سیگنال می دهد که چه زمانی به مرحله بعدی چرخه حرکت کند، در حالی که برد کنترل نشان می دهد که چه برنامه ای باید استفاده شود. اگر هر یک از اینها آسیب دیده یا فرسوده شده باشد، ممکن است دستگاه تا زمانی که به صورت دستی متوقف نشود به کار خود ادامه دهد. هر دو قسمت قابل تعویض هستند.

اگرپمپ یا تخلیه مسدود شده باشد،تا زمانی که خروج آب اضافی متوقف شود، دستگاه نیز به کار خود ادامه می دهد.

چرا ماشین لباسشویی نشتی دارد؟

ابتدا مواد شوینده خود را بررسی کنید. استفاده از محصولات نادرست یا مایع زیاد می تواند باعث ایجاد کف اضافی شود که می تواند باعث پر شدن بیش از حد درام و نشت آن شود.

سپس، مطمئن شوید که دستگاه کاملاً تراز است.اگر اینطور نباشد، آب می‌تواند به بیرون نفوذ کند.

اگر دستگاه هنوز نشتی دارد،شلنگ را بررسی کنید.اگر در چرخه بعدی آب همچنان نشت می کند، ممکن است لازم باشد صفحه فیلتر ورودی آب یا حلقه های O در شیلنگ آب را تعویض کنید. هر گونه تجمع زباله یا فرسودگی عمومی می تواند باعث خرابی و نشت این اقلام شود.اگر خود شیلنگ نشتی داشته باشد، باید تعویض شود.

همچنین پمپ آب را نیز بررسی کنید.اگر نشتی از جلو می آید، این می تواند بخاطر درب ماشین لباسشویی باشد. مهر و موم اطراف درب ممکن است به مرور زمان فرسوده و منجر به نشتی شود اما به راحتی قابل تعویض است.

چرا ماشین لباسشویی لباس ها را تمیز نمی کند؟

یکی از رایج ترین دلایل مسدود شدن خط یا سینی مواد شوینده است.اگر انسدادی وجود داشته باشد، در نهایت مواد شوینده، میکروب‌ها و حتی کپک ایجاد می‌شوند و به لباس‌های شما منتقل می‌شوند.

ممکن است به دلیل بارگیری بیش از حد باشد.این معنی است که لباس ها نمی توانند در اطراف دستگاه حرکت کنند، کثیفی می تواند بین لباس ها گیر کند و فضای کمی برای پخش شدن مواد شوینده باقی می گذارد.

در صورت گرفتگی فیلتر یا مسدود شدن لوله زهکشی نیز این اتفاق می افتد.سعی کنید قبل از شروع چرخه شستشوی بعدی، کشو و فیلتر مواد شوینده را تمیز کنید. اگر هنوز کار نمی کند، ممکن است لازم باشد زهکشی را بررسی کنید .

دلیل دیگراستفاده از مواد شوینده اشتباه یا انتخاب چرخه شستشوی اشتباه است.

چرا ماشین لباسشویی بوی بد می دهد؟

نیاز است هرازگاهی ماشین لباسشویی را تمیز کنید. بوها ناشی از درزگیر کثیف درب یا درام کپک زده یا کشو مواد شوینده هستند.

اما اولین چیزی که باید بررسی شود فیلتر و شیلنگ تخلیه برای هرگونه انسداد است. حوله ها را روی زمین قرار دهید تا آب اضافی خیس شود و فیلتر را بیرون بکشید وهر گونه مواد یا زباله را حذف کنید.

قبل از بررسی شیلنگ تخلیه، یک سطل بردارید زیرا ممکن است وقتی آن را از تله زباله زیر سینک جدا می کنید، آب فوران کند.هم شلنگ و هم تله را برای هر چیزی که ممکن است باعث گرفتگی آن شود، بررسی کنید.

چرا ماشین لباسشویی آب نمیکشد؟

اگر ماشین لباسشویی شما آب اضافی را تخلیه نمی کند، یا به دلیل انسداد ایجاد می شود یا پمپ خراب است. می‌توانید با گوش دادن به دستگاه در طول یک چرخه، بررسی کنید که کدام احتمال بیشتر است.

اگر می‌توانید صدای پمپ را بشنوید اما آب تخلیه نمی‌شود، این یک انسداد است. اگر صدای پمپ را نمی شنوید، مشکلی در آن وجود دارد.ابتدا ماشین لباسشویی را از برق بکشید و چند حوله را روی زمین قرار دهید چون آب به بیرون نشت می کند. در مرحله بعد، فیلتر پمپ را که معمولاً در پایین دستگاه قرار دارد، بررسی کنید و آن را از هر گونه زباله پاک کنید.اکنون، شلنگ تخلیه را بررسی کنید. به طور معمول به تله زباله در زیر سینک متصل می شود، شیلنگ تخلیه از طریق یک لوله وصل می شود. پیچ آن را باز کنید و آب اضافی شلنگ را در یک سطل یا سینک خالی کنید.اگر هیچ یک از موارد بالا جواب نداد، خود پمپ را از نظر لباس یا مواد کوچکی که ممکن است دور پروانه پیچیده شده باشد بررسی کنید. ممکن است پمپ خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد یا ممکن است مشکل برق داشته باشید. یک تکنسین می تواند در این مورد کمک کند.

چرا آب ماشین لباسشویی بیش از حد پر می شود؟

شایع ترین دلیل پر شدن بیش از حد آب ماشین لباسشویی، خرابی سوئیچ فشار سطح آب است. سوئیچ فشار از فشار هوا برای تشخیص سطح آب در ماشین استفاده می کند و به ماشین لباسشویی شما می گوید که چه زمانی متوقف شود. اگر سوئیچ شکسته یا مسدود شده باشد، دستگاه نمی داند چه زمانی باید پر کردن را متوقف کند.همچنین یک لوله به سوئیچ متصل است. اگر این مورد از سوئیچ خارج شده باشد، دستگاه نیز ممکن است خطر پر شدن بیش از حد را داشته باشد. ماشین لباسشویی خود را از برق بکشید، پنل بالایی را باز کنید و سوئیچ فشار را بررسی کنید.

یکی دیگر از دلایل های احتمالی می تواند شیر ورودی آب باشد. این شیر الکترونیکی پر شدن آب را کنترل می کند. اگر دریچه معیوب باشد و در هر چرخه زمانی که آب در سطح مناسب قرار گرفت بسته نشود، بیش از حد پر می شود.

چرا ماشین لباسشویی بوی سوختگی می دهد؟

بوی سوختگی که از ماشین لباسشویی شما می آید می تواند یک وضعیت بالقوه خطرناک را نشان دهد. بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و آن را از برق بکشید.

بوی سوختگی ممکن است ناشی از شکستگی تسمه محرک یا موتور باشد، اما مهم است که سعی نکنید خودتان دستگاه را تعمیر کنید، مگر اینکه واجد شرایط باشید. در عوض، با تعمیرکاران ما تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص دهد.

چرا درب ماشین لباسشویی قفل نمی شود؟

اگر درب ماشین لباسشویی شما قفل نمی شود، ابتدا باید در و دستگیره را بررسی کنید.

اگر درب خوب به نظر می رسد، محتمل ترین دلیل قفل درب معیوب است. این مشکل قابل تعمیر است.

یکی دیگر از راه حل های کمی دشوارتر، تعمیر برد کنترل است. اگر اینترلاک خوب باشد اما برد کنترل با آن وصل نشود، دستگاه نمی‌داند چه زمانی شروع به کار کند.

چرا درب ماشین لباسشویی باز نمی شود؟

زهکشی:مانند همه ماشین های لباسشویی، اگر آب اضافی را نتوان به اندازه کافی از درام تخلیه کرد، نه تنها چرخه متوقف می شود، بلکه درب نیز قفل می شود. اگر در پایان شستشو می توانید آب باقی مانده در درام را مشاهده کنید، احتمالاً در شلنگ تخلیه یا پمپ انسداد دارید.

آسیب درب:اگر درب، دستگیره یا قفل آسیبی داشته باشد، ممکن است باز شدن دستگاه متوقف شود. قبل از تماس با تعمیرکار درب خود را بررسی کنید.

اینترلاک معیوب:اینترلاک مکانیزمی است که در داخل دستگاه قرار دارد که در را در حین شستشو بسته نگه می دارد.اگر این قطعه آسیب ببیند، ماشین لباسشویی متوجه توقف شستشو شده و در نتیجه سیگنال باز شدن در را نخواهد داد. تشخیص و جایگزینی آن می تواند مشکل باشد، بنابراین با ما تماس بگیرید.

نکات مهم برای نگهداری از ماشین لباسشویی

  • ماشین لباسشویی را با لباس هایی بیش از ظرفیت آن پر نکنید.
  • مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده کنید.
  • محفظه پودر ماشین لباسشویی را همیشه تمیز نگه دارید تا در داخل آن رسوب ایجاد نکند.
  • قبل از روشن کردن لباسشویی، اطمینان حاصل کنید که هیچ جسمی در داخل لباس وجود ندارد.
  • فیلترهای ماشین لباسشویی را به طور دوره‌ای تمیز کنید.
  • ماشین لباسشویی خود را هر شش ماه یکبار سرویس کنید.
  • رسوب زدایی ماشین لباسشویی را فراموش نکنید.
  • وسایل بزرگ مانند پتو، بالش و حوله های بزرگ را جداگانه بشویید و با لباس های دیگر مخلوط نکنید.
  • هنگام شستشو از تراز بودن ماشین لباسشویی اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، پایه های لباسشویی را تنظیم کنید تا تعادل و ثبات آن حفظ شود.
  • پس از راه اندازی ماشین لباسشویی برنامه را تغییر ندهید. اجازه دهید دستگاه کار خود را به پایان برساند.

سوالات متداول

در زیر به برخی از مشکلات رایج مشتریانمان در مورد تعمیر مایکروویو ال جی پاسخ داده ایم.

لباسشویی دوو

  1. بررسی کنید که آیا دستگاه روشن است یا خیر.
  2. پریز برق را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  3. دکمه پاور دستگاه را فشار دهید.
  4. بررسی کنید که لباس‌ها را بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی دوو بار نمی‌کنید.
  1. شیلنگ تامین آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی وصل شده است.
  2. بررسی کنید که شلنگ تامین آب شکسته نشده باشد.
  3. بررسی کنید که آب قطع نشود.

در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تماس بگیرید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لباسشویی دوو

  1. شلنگ تخلیه را از نظر پیچ خوردگی بررسی کنید.
  2. فیلتر تخلیه را از نظر کثیفی بررسی کنید.
  3. بررسی کنید که انتهای شیلنگ تخلیه در آب باشد.
  1. فیلتر پمپ تخلیه را از نظر گرفتگی بررسی کنید.
  2. پمپ تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کار می کند.
  3. بررسی کنید که ارتفاع شلنگ تخلیه حداقل یک متر باشد.
  1. بررسی کنید که ماشین لباسشویی در حالت افقی باشد.
  2. مطمئن شوید که تمام پیچ های حمل و نقل را بردارید.
  3. لباس ها را به درستی در ماشین لباسشویی قرار دهید.
  4. داخل کانال را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ جسمی در داخل آن وجود ندارد.
  5. بررسی کنید که آیا شلنگ تخلیه به بدنه برخورد می کند یا خیر.

نکته

اگر ماشین لباسشویی دوو شما صدای زیادی دارد، برای عیب یابی، ابتدا پایه های ماشین را تراز کنید، سپس تکیه گاه های آن آسیبی ندیده باشد و در مرحله بعد وزن مخصوص ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا درست شود. مطمئن شوید که شکسته نیست سپس کاسه نمدی، بلبرینگ، شفت و هر سه سیستم را بررسی کنید. اگر مشکل ناشی از هیچ یک از این موارد نیست، کامل بودن دستگاه را بررسی کنید.