نمایندگی تعمیرات یخچال

نمایندگی تعمیرات یخچال

یکی از دغدغه‌های اصلی به هنگام خراب شدن یخچال، پیدا کردن یک نمایندگی معتبر می‌باشد. چرا که درصورت سهل انگاری در این زمینه، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به یخچال وارد گردد. شرکت گلدن سرویس ایران یکی از نمایندگی های معتبر انواع بندهای معروف خارجی در زمینه تعمیرات اصولی یخچال می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خدماتی که در شرکت گلدن سرویس ایران ارائه می‌شود آگاهی کامل پیدا کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال

نمایندگی تعمیرات یخچال درشرکت گلدن سرویس ایران

خوشبختانه شرکت گلدن سرویس ایران نمایندگی تعمیرات اکثریت برندهای معتبر خارجی را برعهده دارد. ما با دریافت گواهی نامه‌های معتبر خارجی، جذب افراد باتجربه و استفاده از تجهیزات پیشرفته و مرغوب در زمینه تعمیرات یخچال توانستیم به  نمایندگی قابل اعتمادی در زمینه تعمیرات یخچال برندهای معروف جهانی تبدیل شویم. ما افتخار دریافت نمایندگی تعمیرات یخچال از برندهای معتبر زیر را داریم:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • دوو
  • جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

 

یخچال های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسب، از پرفروش ترین محصولات این غول صنعتی می‌باشند. کمپانی سامسونگ انواع یخچال های ساید بای ساید، درب فرانسوی، تک درب، فریزر پایین و فریزر بالا را در طرح و رنگ‌های متنوعی تولید می‌کند.

شرکت گلدن سرویس ایران با دریافت تمام لایسنس ها و گواهی نامه های معتبر در زمینه تعمیرات یخچال سامسونگ، میزبان مناسبی جهت ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

 

یخچال های ال جی نیز از معروف ترین محصولات برند ال جی می باشند. از مهمترین یخچال های ال جی می توان به یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزرهای چند درب، یخچال های فریزر بالا، یخچال های فریزر پایین، یخچال های تک درب و یخچال های اینستاویو اشاره کرد. شرکت ال جی به دلیل تولید یخچال های با اندازه کم و ظرفیت بالا که بیشتر مناسب شرکت ها و منازل با مساحت کم هستند، در سطح دنیا معروف است.

خوشبختانه شرکت گلدن سرویس رویال با دریافت نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و دارای جدیدترین گواهی نامه ها از این شرکت بوده و مشتریان میتوانند با خیال راحت مسيولیت تعمیر یخچال خود را به ما بسپارند.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

 

دوو از ابرشرکت های خوشه ای است که در کره جنوبی مستقر است. نمایندگی های فروش و تعمیرات لوازم دوو در سراسر کشورهای دنیا مستقر هستند. از محصولات مهم دوو یخچال های این شرکت می‌باشند. یخچال های ساید بای ساید، تک درب، فریزر پایین و فریزر بالا اشاره نمود .

شرکت گلدن رویال سرویس در سال های اخیر با دریافت نمایندگی تعمیرات یخچال دوو توانسته خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

 

جنرال الکتریک از بزرگ ترین کمپانی های چند ملیتی در دنیا محسوب میشود که دفتر مرکزی آن در آمریکا مستقر است. یک رشته از تولیدات این ابرشرکت، لوازم خانگی است.

از یخچال های این شرکت می توان به یخچال های دوقلو، یخچال های فریزر بالا، یخچال های فریزر پایین و یخچال های فریزر فرانسوی اشاره کرد.

اگر قصد تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را دارید، هم اکنون با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات گلدن سرویس رویال

شرکت ما جهت رضایت مشتریان خود و سهولت در انجام کار خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

  • ضمانت در انجام درست و به موقع کار
  • مشاوره تماسی رایگان
  • افراد مجرب در زمینه تعمیرات یخچال
  • دارای لایسنس های معتبر بین المللی
  • هزینه تعمیر منطقی

هزینه تعمیرات یخچال در گلدن سرویس ایران

یکی از سوالات اساسی در این زمینه برآورد هزینه ها میباشد. چرا که بسیاری از افراد ابتدا باید از میزان هزینه ای که باید بابت تعمیر یخچال خود بپردازند آگاه شوند تا صرفه اقتصادی آن را بسنجند. از آنجا که  به همین دلیل ما راه های متفاوتی را برای این موضوع پیش روی مشتریان خود قرار می‌دهیم.

مراجعه حضوری

مشتریان می‌توانند در روزهای غیر تعطیل با مراجعه حضوری به شرکت گلدن سرویس ایران اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

تماس تلفنی

مشتریان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با ما به عنوان نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال از برآورد هزینه های خود آگاه شوند. توجه داشته باشید که مشاوره کاملا رایگان بوده و هزینه ای بابت آن دریافت نمی‌گردد.

فرم تماس

مشتریان می‌توانند با انتخاب نوع یخچال و اطلاعات مربوطه در فرمی که در صفحه اصلی سایت قرار دارد، با ما در تماس باشند و پس از آن ما با تماس گرفتن با مشتری، اطلاعات لازم را به آن ها منتقل نماییم.

شبکه های اجتماعی

مشتریان عزیز می‌توانند از طریق واتساپ و صفحه اینستاگرام ما با ما در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح نمایند.

سوالات متداول

بله. مدت زمان گارانتی ضمانت تعمیرات ۱۸۰ روز است.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی متفاوتی که وجود دارد با شرکت تماس گرفته و با مشاوره رایگان از میزان هزینه ها آگاهی یابید.

مدت زمان لازم برای تعمیر یخچال بسته به نوع مشکلی که وجود دارد متفاوت خواهد بود. اما در حالت کلی ۱ روز ممکن است به طول بیانجامد.

خیر. مشاوره چه حضوری و چه تلفنی کاملا رایگان می‌باشد.

بله. شرکت قادر است نیروهای خود را جهت عیب یابی و تعمیرات یخچال به محل اعزام کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *