نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون + عیب یابی رایگان با 180 روز گارانتی تعمیرات

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

 تعمیر لباسشویی آریستون

تعمیر لباسشویی آریستون | امروزه ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین وسایل هر خانه ای است که تمامی لباس ها و پارچه های ما را به سرعت و بهینه شستشو می دهد. بنابراین در صورت بروز آسیب و مشکل در عملکرد عادی آن، زندگی روزمره ما مختل خواهد شد. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین ماشین لباسشویی های موجود به سراغ برندهای گران قیمت خارجی مانند ال جی، سامسونگ و بوش می روند. اما حتی ماشین لباسشویی های مارک دار نیز در نهایت دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر ماشین لباسشویی شما خراب است، اجازه ندهید لباس های کثیف روی هم جمع شوند، اقدامات فوری را برای تعمیر ماشین لباسشویی انجام دهید و از بدتر شدن مشکل جلوگیری کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی بسیار مهم است. ماشین لباسشویی امروزه یکی از اساسی ترین و ضروری ترین لوازم مورد نیاز هر خانه ای به حساب می آید و کارخانه های تولید لوازم خانگی به طور مداوم فناوری ها و آپشن های جدیدی را به آن اضافه می کنند که به مرور زمان نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد داشت. دوران خیس کردن لباس هایمان در حمام و  شستشوی لکه ها و کثیفی های آن روز دیگر آن هم به سختی به پایان رسیده است. حتی سرویس ماشین لباسشویی سطلی هم دیگر چندان محبوب و مورد استفاده نیست. این وسیله دوست خوب لباس های ماست تا همیشه در نظر دیگران با ظاهری پاک و تمیز و بی لک ظاهر شویم.  ماشین لباسشویی نیز مانند هر وسیله مکانیکی، دیجیتالی و تکنولوژیکی دیگری عملکرد عادی آن مختل شده و ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر دارد.

از افراد با تجربه و متخصص برای تعمیر لباسشویی خود کمک بگیرید

 ماشین لباسشویی مانند همه ماشین های دیگر نیاز به مراقبت دارد و گاهی اوقات دچار مشکل می شود. آن چه در این زمان بسیار حائز اهمیت است، سپردن ماشین لباسشویی به فرد مجرب و با تجربه ای است که بتواند در مدت زمان کوتاهی مشکل ماشین را حل کند و کار باکیفیت و اولیه آن را بازگرداند. این امر به ویژه در مورد ماشین لباسشویی های مارک های خارجی که خطر آسیب دیدن آنها بسیار زیاد است صادق است.

تعمیر لباسشویی در منزل

در تعمیر ماشین لباسشویی یا سرویس ماشین لباسشویی، مهم ترین نکته این است که کار تعمیر را به تکنسین ماشین لباسشویی ماهر و با تجربه بسپارید که بدون این که روزها منتظر بمانید، در مدت زمان کوتاهی مشکل دستگاه شما را برطرف کند. تکنسین تعمیرات ماشین لباسشویی بایستی بسیار حرفه ای و دقیق باشد و کارایی و کیفیت دستگاه را همانند اول باز گرداند . به خصوص اگر ماشین لباسشویی شما یک برند خارجی گران قیمت در مدل های جدید باشد، قطعا ریسک کار کرد آن افزایش می یابد و حتما باید از تکنسین ماشین لباسشویی آشنا با آخرین گزینه های نصب شده بر روی ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

 به طور کلی باید خیالتان راحت باشد که اگر تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به تعویض قطعه ای از ماشین شما را نشان دهد، امکان تهیه قطعات اورجینال از مراکز مجاز وجود دارد و قطعه مورد نظر به صورت استاندارد روی ماشین شما نصب می شود. طبق فاکتورهای کارخانه حتی اگر ماشین‌های قدیمی‌تری دارید و مثلاً نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی دارید یا به دنبال شخصی برای تعمیر ماشین لباسشویی با سطل یا تعمیر ماشین لباسشویی دو قلو هستید، باز هم باید مراقب باشید که فردی خوب و با تجربه را برا این کار انتخاب کنید. فردی که بتواند به طور کامل از تعمیرات و قطعات و لوازم ماشین لباسشویی سر در بیاورد و زیر و بم و عیوب آن را بشناسد.

 چه مشکلاتی ممکن است برای لباسشویی به وجود بیاید ؟

 ممکن است به دلایل مختلفی لباسشویی دچار اشکال و یا خرابی شود. ممکن است لباسشویی نچرخد، خشک نکند، آبریز یا نشتی داشته باشد و یا مشکل باز و بسته شدن درب را داشته باشد. ممکن است لباسشویی به طور ناگهانی در وسط کار کردن متوقف یا خاموش شود. حتی امکان دارد که لباسشویی آبگیری نکند یا بیش از حد آبگیری کند، تخلیه نکند و یا سر و صدای بلندی ایجاد کند. در این مواقع بهتر است به فکر تعمیر لباسشویی خود باشید و آن را به دست یک متخصص بسپارید.

برخی از مشکلات ممکن است راه حل نسبتاً آسانی داشته باشند، بنابراین می توانید خودتان آن را حل کنید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر تخصصی توسط تکنسین با دانش فنی و تجربه بالا دارد. اولویت،  تعمیر قطعات دستگاه شما برای صرفه جویی در هزینه است. در صورتی که به گفته تکنسین قطعه مورد نظر نیاز به تعویض داشته باشد، تکنسین قطعات اورجینال را از مراکز مجاز خریداری کرده و سپس طبق استاندارد روی دستگاه شما نصب می کند.

هر چقدر هم که مراقب ماشین لباسشویی خود باشید و نکاتی که در دفترچه راهنمای آن نوشته شده را رعایت کنید، باز هم نیازی به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی خواهید داشت.