نمایندگی تعمیر پکیج دیواری آریستون + عیب یابی رایگان با 180 روز گارانتی تعمیرات

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر پکیج دیواری آریستون

تعمیر پکیج دیواری آریستون | این روزها می توانید سیستم موتورخانه مرکزی را در کمتر ساختمانی پیدا کنید. با ورود و گسترش پکیج دیواری در بازار، بسیاری از منازل و ادارات جایگزین این نوع سیستم گرمایشی شده اند. از مزایای پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم و گرمای مورد نیاز شما بدون توجه به دیگران، مصرف کمتر و عملکرد بهتر است که باعث افزایش سطح رفاه و آسایش ما شده است.

 اما این دستگاه های گازسوز با ساختار الکترومکانیکی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و احتمال بروز مشکل در آنها زیاد است و نیاز به مراقبت و توجه شما دارند. اگر آب گرم ناگهان در وسط حمام کردن سرد شود، اگر بخاری های خانه نیمه گرم یا کاملاً سرد هستند، اگر سر و صدای پک مانع از تمرکز شما بر روی کارتان شود، یا اگر مشکلات دیگری ممکن است رخ دهد، پک دیواری شما به راحتی می توانند آسایش و رفاه را از شما سلب کنند و وضعیت خانه شما را به هم بزنند.

 این ها مشکلاتی است که اگر پک دیواری شما به موقع سرویس نشود یا به دلیل استهلاک یا موارد دیگر مشکلی پیش بیاید، احتمالاً با آن مواجه خواهید شد. اما جای نگرانی نیست. راه حل مشکلات پکیج دیواری شما در دستان متخصص تعمیرات پکیج برند شما است. تنها متخصصانی که دانش، مهارت و تجربه کار با مدل های مختلف پکیج دیواری شما را دارند می توانند دستگاه را به درستی عیب یابی کرده و مشکلات آن را به صورت اصولی و استاندارد برطرف کنند.

تعمیر و نصب پکیج دیواری خود را به دست متخصصین کار بلد و ماهر بسپارید

نصب پکیج دیواری که به درستی و با استانداردهای برند پک شما انجام شود باعث می شود پکیج شما بهینه و با بالاترین راندمان حرارتی کار کند و امکان بروز برخی مشکلات را از بین ببرد. سرویس پک دیواری که توسط تعمیرکار متخصص و با تجربه انجام می شود می تواند ایرادات جزئی را شناسایی کرده و از بروز مشکلات اساسی جلوگیری کند و عملکرد بهینه پک را حفظ کند. تعمیر پکیج دیواری توسط تکنسین برند متخصص نیز به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه به طور کامل تعمیر شده است و احتمال بروز مجدد مشکل بسیار کم است.

رایج ترین خرابی هایی که ممکن است برای پکیج های دیواری رخ دهد

پکیج دارای نشتی آب است

نشت کردن آب از پکیج می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، شکستگی لوله ها و کوپلینگ ها، آب بندی نامناسب اتصالات پکیج، سوراخ شدن مبدل پکیج، خرابی شیر تخلیه پکیج، شکستگی اتصالات، نصب شدن نامناسب اتصالات پکیج. این عوامل از دلایل رایج نشت آب از پکیج است. برای بر طرف کردن این مشکل توصیه می شود که تمامی اتصالات پکیج را بررسی کنید، در صورت آسیب یا خرابی شیر تخلیه، آن را عوض کنید. پمپ پکیج را بررسی کنید و در صورت ترک خوردگی یا سوراخ شدن آن را عوض یا تعمیر کنید. همچنین توصیه می شود که به هنگام نصب و استفاده از پکیج به تمامی نکات مهم و ایمنی توجه کنید.

آب پکیج گرم نمی شود

نوسان کردن فشار گاز، فشار کم آب ورودی به پکیج، آلودگی مبدل، هوای داخل لوله پکیج، خرابی شیر سه طرفه، فرسودگی برد پکیج از رایج ترین دلایل خرابی پکیج دیواری است که می تواند باعث می شود آب گرم نشود.

برای بر طرف کردن این مشکل توصیه می شود در ابتدا فشار ورودی گاز و آب را بررسی کنید زیرا در بسیاری از مواقع علت خوب گرم نشدن پکیج به دلیل فشار کم گاز و آب است. اگر این مشکل حل نشد، فشار بار را بررسی کنید. هم چنین ته نشینی، تهویه و بررسی سایر قسمت های پکیج نیز از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

پکیج انفجاری روشن می شود

ممکن است فشار گاز تنظیم نشده باشد،  یا آسیبی به دودکش وارد شده باشد، جرقه خنک کننده ضعیف، نشت برق، اکسید شدن الکترود احتراق، کثیفی ناشی از احتراق، کمبود اکسیژن کافی برای احتراق، از عواملی هستند که باعث انفجار اشتعال پکیج دیواری می شوند. برای رفع این مشکل فشار گاز، دتکتور دود و برق دستگاه را چک کنید. سر الکترود احتراق را تمیز کنید، فاصله بین الکترود و سر مشعل را بررسی نمایید، این فاصله باید بین سه تا پنج میلی متر باشد.

هم چنین ممکن است مشکلات دیگری نیز رخ دهد که می توان با کمک گرفتن از یک تکنسین حرفه ای جهت تعمیر پکیج، آن ها را بر طرف کرد.