نمایندگی تعمیر ظرفشویی آریستون + عیب یابی رایگان با 180 روز گارانتی تعمیرات

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

 تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

تعمیر ظرفشویی آریستون | جالب است بدانید مخترع این وسیله مفید یک خانم اهل آمریکا است که با اختراع ارزشمند خود همه را از دردسر روزانه شستن ظروف رها کرده است. جالب است بدانید که ایده اختراع این دستگاه زمانی به ذهن این مخترع خطور کرد که متوجه شد بسیاری از ظروف چینی خانه اش در حین شست وشو توسط خدمتکاران لب پر شده است.

 اگر در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کنید یا هر هفته مهمان های زیادی دارید، احتمالا از شستن ظرف ها خسته شده اید و دوست دارید این کار وقت گیر و ناخوشایند را به تعویق بیندازید. ماشین ظرفشویی یکی از کارآمدترین لوازم خانگی است که راحتی و آسایش زندگی شما را دو چندان می کند. اما اگر ماشین ظرفشویی شما ظروف را به خوبی تمیز نکند و عملکرد آن دچار اشکال شده باشد یا به طور کلی خراب شود، علاوه بر راحتی و آسایش، مشکلات زیادی را نیز به همراه خواهد داشت.

  ماشین ظرفشویی های مدرن هزینه اولیه بالایی دارند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی به کار رفته در ساخت آنها، ساخت پیچیده ای نیز دارند. این مشکلات باعث شده است که هر تعمیر کاری صلاحیت لازم را برای کار با ماشین ظرفشویی شما نداشته باشد و حتی احتمال بدتر شدن مشکل و آسیب بیشتر شما وجود داشته باشد. به همین دلیل بهترین راه حل شما در هنگام خرابی ماشین ظرفشویی این است که به متخصصی در برند لوازم خانگی خود مراجعه کنید که دانش فنی و مهارت لازم را دارد.

 سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی

نصب اولیه ماشین ظرفشویی بر طبق استاندارد ها بسیار مهم است زیرا می تواند از برخی مشکلات رایج جلوگیری کند. همچنین مراقبت و نگهداری دستگاه با انجام سرویس های دوره ای توسط تکنسین حاذق می تواند ایرادات و ایرادات جزئی دستگاه را برطرف و عمر مفید آن را افزایش دهد. همچنین در صورت بروز مشکل در دستگاه که باعث عملکرد غیرعادی آن می شود، تعمیر ماشین ظرفشویی توسط سرویس کارشناس ضروری است و برای جلوگیری از بدتر شدن مشکل باید سریعا پیگیری شود.

 از سری مشکلاتی که می تواند برای ماشین ظزفشویی به وجود بیاید می توان به این موارد اشاره کرد: سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی، کار نکردن دکمه های ماشین، خشک نشدن ظروف در دستگاه، نشتی یا آبریزش ماشین ظرفشویی، عدم پخش شوینده در داخل دستگاه، بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی، شروع نشدن سیکل شستشو و … . مشکلاتی که ممکن است برای ماشین های ظرفشویی به وجود بیاید بسیار رایج و متفاوت اند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که این مشکلات قابل تعمیر هستند. فقط کافی است کار را به یک متخصص با تجربه و کار بلد بسپارید.

 بهتر است کار تعمیرات و یا نصب ماشین ظرفشویی خود را به یک متخصص بسپارید

 تعداد قطعات ماشین ظرفشویی زیاد و ساختار آنها پیچیده است. به همین دلیل معمولاً افراد به تنهایی نمی توانند ماشین ظرفشویی را تعمیر کنند و به کمک یک تعمیر کار حرفه ای نیاز دارند. اگر به تازگی ماشین ظرفشویی خریداری کرده اید و نحوه نصب آن را نمی دانید یا به تازگی به خانه جدید خود نقل مکان کرده اید و ماشین ظرفشویی را نصب نکرده اید، بهتر است از یک متخصص آگاه و با تجربه کمک بگیرید و خودتان این کار را انجام ندهید. زیرا مزیت ویژه سپردن نصب ماشین ظرفشویی به متخصص مجرب این است که تمامی مراحل به خوبی انجام می شود و دستگاه در حین کار آسیب نمی بیند. علاوه بر این، در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی، سرویس به شما اطلاع می دهد و آن را از آسیب محافظت می کند.

 یکی از مشکلاتی که امروزه در بسیاری از خانه ها با آن مواجه می شود مربوط به تعمیر این دستگاه ها می باشد. هر وسیله ای اگرچه مزایای زیادی دارد اما می تواند ایراداتی نیز داشته باشد. اگر این دستگاه به دست افراد بی صلاحیت و غیرمتخصص بیفتد، مطمئناً از پس مشخصات فنی و تعمیرات آن به خوبی برنخواهند آمد. با توجه به پیچیدگی و تخصصی بودن قطعات و مشکلات این دستگاه تنها یک فرد متخصص و واجد شرایط می تواند مشکلات آن را برطرف کند.

  بنابراین در چنین مواردی باید به دست فردی که از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد سپرد. لازمه تعمیر کار ماشین ظرفشویی علاوه بر تخصص و دانش، داشتن تجربه کافی و رفع مشکلات متعدد است. به طور کلی فرآیند تعمیر ماشین ظرفشویی با عیب یابی دستگاه شروع می شود. در این مرحله متخصص با بررسی و آنالیز کامل دستگاه علت مشکل را شناسایی می کند. پس از عیب یابی دقیق، در صورت امکان، آن را تعمیر یا بازیابی کنید. اما در صورت نیاز قطعه را تعویض کرده و داخل قطعه مناسب دستگاه قرار می دهد.

 به طور کلی بهتر است به هنگام بروز خطا و مشکل برای وسایل، به یک متخصص مراجعه کنیم تا در اسرع وقت مشکل برطرف شود و باعث بروز مشکلات بزرگ تر نشود.