نمایندگی تعمیر اجاق گاز ویرپول

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر اجاق گاز ویرپول

تعمیر اجاق گاز ویرپولویرپول یک شرکت آمریکایی و چند ملیتی لوازم خانگی است که در زمینه تولید و عرضه دستگاه های الکترونیکی خانگی و تجاری فعالیت می کند. این شرکت با پشت سر گذاشتن شرکت سوئدی الکترو لوکس به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان از سال دو هزار و شش شناخته می شود. شرکت ویرپول در سال هزار و نهصد و یازده توسط لوئیز آپتون در سنت جوزف، میشیگان تاسیس شد و در حال حاضر دارای هفتاد کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان است و بیش از هشتاد برند معروف در زمینه لوازم خانگی را در اختیار دارد، به عنوان مثال:  شرکت می تگ، امانا، جانا انگلیس، کیچن اید. دفتر مرکزی شرکت ویرپول، در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان قرار دارد. سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک معامله می شود. شرکت لوازم خانگی ویرپول در سال دو هزار و سیزده در فهرست فرچون پانصد در رتبه صد و سی و دو از بزرگ ترین شرکت های آمریکا قرار گرفت.

تعمیر و سرویس اجاق گاز ویرپول

بسیاری از مشکلات اجاق گاز ویرپول را می توانید خودتان بدون حضور تکنسین تعمیر و رفع کنید. در این مقاله به نحوه عیب یابی و تعمیر کامل اجاق گاز ویرپول می پردازیم تا در صورت بروز نقص در اجاق گاز ویرپول به سرعت اقدامات لازم را انجام داده و مشکل را برطرف کنید. باید مراقب باشید که هنگام عیب یابی اجاق گاز، کوچک ترین بی احتیاطی منجر به اشتعال و جرقه شود. پس قبل از هر کاری حتما اجاق گاز را از برق بکشید و گاز را ببندید.

دلیل کم شدن حرارت شعله گاز چیست ؟

اگر شعله دستگاه شما ضعیف است می توانید از نکات زیر برای رفع مشکل اجاق گاز خود استفاده کنید:

 شعله اجاق گاز را بررسی کنید.

 لوله های گازرسانی را نیز بررسی کنید.

 بررسی کنید که قطعات اجاق به درستی قرار گرفته باشند.

چرا گاز جرقه نمی زند ؟

اگر دستگاه شما جرقه نمی زند، می توانید از موارد زیر برای تعمیر اجاق گاز خود استفاده کنید:

مشکل اصلی در این شرایط، ایراد در میکروسوئیچ دستگاه است. این قطعه باید در صورت لزوم تعمیر یا تعویض شود.

اگر مشکل بر طرف نشد، می توانید با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز یا یک تکنسین مجرب تماس بگیرید.

علت یک سره شدن جرقه زن گاز چیست ؟

اگر دستگاه یک سره و پشت سر هم جرقه زد، از نکات زیر برای تعمیر اجاق گاز خود در محل استفاده کنید:

مهم ترین علت این مشکل می تواند خرابی الکترود جرقه زن باشد.

 در مرحله بعد می توانید ماژول دستگاه را بررسی کنید.

 در صورت رفع نشدن مشکل جرقه زدن مداوم اجاق گاز می توانید از نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز ویرپول کمک بگیرید.

علت حس شدن بوی گاز در اطراف اجاق گاز چیست ؟

اگر متوجه بوی گاز در اطراف اجاق گاز ویرپول خود شدید، باید موارد زیر را برای یافتن و رفع مشکل بررسی کنید: ممکن است مشعل مشکل داشته باشد. این احتمال وجود دارد که مشعل به دلایل مختلف خاموش شده و باعث نشت گاز شده باشد. شیر گاز و حجم اجاق گاز را بررسی کنید و از بسته بودن آنها مطمئن شوید. ممکن است نشت گاز از شیلنگ آن وجود داشته باشد. باید آن را به خوبی بررسی کنید و در صورت آسیب دیدگی یا سوراخ آن را تعویض کنید. همچنین مورد دیگری که برای رفع این مشکل باید بررسی کنید مشعل فر گازی است که باید به خوبی بررسی شود.

شعله اجاق گاز به هنگام کار کردن دود می کند. علت چیست ؟

اگر به هنگام روشن بودن شعله ها، از آن ها دود بلند شود، نشان دهنده وجود یک ایراد فنی اساسی در اجاق گاز شما است. چنان چه شعله پخش کن و ژیگور اجاق گاز خراب باشدف ممکن است باعث بروز این مشکل شود.

اجاق گاز یکی از وسایلی است که در طول روز برای کارهای مختلف مانند پخت و پز و تهیه چای به آن نیاز خواهید داشت. اگر اجاق گاز شما مشکل دارد. شما باید در اسرع وقت عیب یابی و رفع کنید. برای این که بتوانید به راحتی از اجاق گاز خود استفاده کنید نیاز به سرویس دوره ای و نگهداری مناسب از این دستگاه خواهید داشت. در هنگام عیب یابی و تعمیر باید به این نکته توجه کنید که اجاق گاز ویرپول با برق و گاز کار می کند. بنابراین حتی کوچک ترین بی احتیاطی می تواند باعث اتفاقات ناگوار شود.