نمایندگی تعمیر اجاق گاز آریستون + عیب یابی رایگان با 180 روز گارانتی تعمیرات

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر اجاق گاز آریستون

تعمیر اجاق گاز آریستون | شاید از خود بپرسید که اهمیت سرویس و تعمیر گاز رو میزی و مبله در آشپزخانه چیست؟ یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه آشپزخانه گاز است و هم چنین گاز، به عنوان یکی از مهم ترین ابزار و لوازم تجهیزات آشپزی در آشپزخانه منازل شمرده می شود . تعمیر و سرویس گاز رومیزی نیز می تواند یکی از دغدغه های خانم های خانه دار باشد. همانطور که گفتیم گاز آشپزخانه یکی از لوازم کاملا ضروری است که در صورت خرابی به راحتی می تواند زندگی روزمره اعضای خانواده را مختل کند. تعمیر اجاق گاز ممکن است شامل تعویض شیشه اجاق گاز یا موارد دیگر باشد.

آسیب به گازهای آشپزخانه و بروز انواع خرابی ها می تواند به روش های مختلفی اتفاق بیفتد. مانند:روشن نشدن اجاق گاز،کاهش یافتن حرارت شعله ها، تغییر رنگ و آبی نبودن رنگ شعله ها، خاموش شدن شعله ها به صورت خود به خودی و پشت سر هم و مشکل درب فر از جمله موارد خرابی گاز است که نیاز به گاز برای تعمیرات انبوه تعمیر اجاق گاز فردار توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز و با گارانتی انجام می شود اما پس از اتمام مدت گارانتی باید سرویس و تعمیر اجاق گاز را به سرویس کار اجاق گاز های رو میزی و مبله واجد شرایط بسپارید.

تعمیر اجاق گاز رو میزی آریستون

 امروزه با پیروی بیشتر از دکوراسیون منزل از سبک مدرن، اجاق های رو میزی به دلیل ظاهرشان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این گاز ها نیز مانند سایر اجاق های گازی هستند که البته در مدل ها و برندهای مختلف با کیفیت بالا طراحی و تولید می شوند. اما با این حال باز هم ممکن است در برخی موارد آن ها می توانند معیوب باشند. توجه داشته باشید که تعمیر اجاق گاز در هر مدل و مدلی باید به تعمیرگاه یا تعمیر کار مجاز، متخصص و قابل اعتماد سپرده شود تا بهترین کیفیت تعمیرات را داشته باشید.

تعمیرات انواع اجاق گاز های مبله و رومیزی آریستون

 

اجاق گاز فردار یکی از انواع گاز های آشپزخانه است. این اجاق گازها یک فضای خالی زیر آن با در شیشه ای دارند. ممکن است در برخی موارد نیاز به تعویض شیشه فر داشته باشید زیرا ممکن است در اثر ضربه یا در حین حرکت شیشه گاز روی صفحه، آسیب ببیند.

قدمت این اجاق گازها نسبت به سایر اجاق گازها بیشتر است و امروزه اکثر آشپزخانه ها مجهز به اجاق گاز رو میزی هستند. زیرا اجاق گازهای رو میزی علاوه بر زیبایی بیشتر، فضای کمتری از آشپزخانه را اشغال می کنند و تعویض شیشه اجاق گاز کار سختی نیست. اجاق گاز فردار به شما این امکان را می دهد که از قسمت زیرین گاز به عنوان محلی برای قرار دادن لوازم مورد نیاز خود در هنگام آشپزی استفاده کنید.

اگر در خرید گاز دقت کنید و گاز با کیفیت را در اولویت قرار دهید، احتمالاً نیازی به تعمیر اجاق گاز خود نخواهید داشت. پس از خرید گاز رومیزی شرایط نگهداری گاز را به دقت مطالعه کرده و برای جلوگیری از آسیب گاز و نیاز به تعویض شیشه گاز رومیزی نکات  مربوطه را رعایت کنید.

فر اجاق گاز وسیله ای کاربردی محسوب می شود که برای تهیه انواع غذا، کیک، دسر و … استفاده می شود. ممکن است فر اجاق گاز شما نیاز به تعمیر داشته باشد، تعمیر این قسمت مهم از گاز را بهتر ایت به تکنسین های متخصص و آموزش دیده سپرده شود. عدم تجربه در تعمیر فر اجاق گاز و دستکاری توسط افراد غیر متخصص منجر به خطای بیشتر در این دستگاه می شود.

تعمیرکار اجاق گاز های رو میزی

نصب و تعمیرات گاز های رو میزی را به افراد متخصص بسپارید زیرا رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام نصب و تعمیر کردن گاز،  می تواند خطرات جدی مانند نشت گاز یا آتش سوزی را به همراه داشته باشد. اگر می خواهید گاز رومیزی را خودتان نصب کنید، تمام نکات ایمنی را در نظر داشته باشید. تعویض شیشه اجاق گاز روی کابینت نیاز به دقت بسیار بالایی دارد.

تعمیر فندک اجاق گاز

 

در گذشته اجاق گاز های رومیزی امکاناتی مانند فندک نداشتند. اما به مرور زمان تقریباً تمامی اجاق گازهای جدید به فندک سرخود مجهز شده اند. گاهی اوقات فندک اجاق گاز خراب می شود و نیاز به تعمیر فندک اجاق گاز است. کار نکردن فندک اجاق گاز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله:  نشتی و اتصال نامناسب در مسیر، مانع از کارکرد درست فندک می شود. بهتر است تعمیر فندک اجاق گاز را به یک سرویس کار گاز رومیزی حرفه ای بسپارید.