تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر لباسشویی ویرپول امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. اما تعداد زیادی از افراد بدون توجه و مراقبت لازم از آن استفاده می کنند تا زمانی که ماشین لباسشویی خراب شود یا از کار بیفتد و مقدار زیادی لباس کثیف روی دستان شان باشد.

 

 اگر ماشین لباسشویی شما خالی نمی شود، نمی چرخد و یا اصلا روشن نمی شود، تعمیر کاران تخصصی ماشین لباسشویی ویرپول می تواند با ارائه خدمات مناسب، تعمیرات دوره ای و یا تعمیرات فوری، مشکلات ماشین لباسشویی شما را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند و می توانید آرامش و راحتی را به خانه ای که هستید برگردانید.

 

 شاید هفته گذشته فراموش کرده اید لباس های کثیف خود را بشویید و اکنون همه لباس های شما کثیف شده اند و به شدت نیاز دارید که از ماشین لباسشویی ویرپول خود برای شستن سریع همه لباس های خود استفاده کنید. اما وقتی به سراغ دستگاه می روید متوجه می شوید که ماشین لباسشویی ویرپول مشکل دارد و کار نمی کند یا در حین شستشو ماشین لباسشویی ویرپول از کار می افتد و از کار می افتد. احتمالاً اگر چنین تجربه ای داشته باشید می دانید که در این مواقع رفع ایراد ماشین لباسشویی ویرپول یا به عبارتی یافتن ایراد ماشین لباسشویی ویرپول گاهی بسیار سخت می شود.

 

 دلیل این امر به عوامل مختلفی بستگی دارد. اجزای داخلی ماشین لباسشویی ویرپول بسیار به هم متصل هستند و دانستن اتصالات این قطعات در عیب یابی دستگاه بسیار موثر است. هم چنین داشتن اطلاعات و دانش تخصصی در مورد نحوه کار ماشین لباسشویی ویرپول و قطعات آن و همچنین تجربه قبلی در تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول هم در عیب یابی ماشین لباسشویی ویرپول و هم در رفع مشکل و خرابی ماشین لباسشویی ویرپول به شما کمک می کند.

 

چه مشکلاتی ممکن است برای ماشین لباسشویی به وجود بیاید ؟

 

در ادامه این مقاله به ایراداتی اشاره خواهیم کرد که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما به وجود بیاید:

 

ماشین لباسشویی لرزش و صدای زیادی دارد

 

خرابی بلبرینگ ها باعث می شود ماشین لباسشویی با صدا و لرزش زیاد کار کند. ممکن است پایه های کابین که در زیر ماشین لباسشویی قرار دارد و وظیفه ایجاد اصطکاک با سطح را دارد، فرسوده و خورده شده باشد. پایه های نامتعادل نیز باعث ایجاد ارتعاش در حین کار می شوند. کمک فنرها ممکن است در قسمت بیرونی ماشین لباسشویی ضعیف یا شکسته باشند. کمک فنرهای متعددی برای تعادل و جلوگیری از لرزش دیگ تعبیه شده است. با گذشت زمان این کمک فنرها ممکن است بشکنند و نشت کنند یا ضعیف شوند. در این صورت نیاز به تعویض یا تعمیر خواهند داشت.

 

 یکی دیگر از دلایلی که باعث ایجاد لرزش می شود لباس های زیاد در ماشین لباسشویی است که منجر به عدم تعادل می شود و بهتر است از این امر خودداری کنید زیرا منجر به آسیب دیدن یاتاقان ها می شود. یک نکته مهم این است که اگر صدای ماشین لباسشویی بلندتر شد و بوی سوختگی به مشام رسید، احتمال خرابی موتور وجود دارد و بهتر است با سرویس کار ماشین لباسشویی تماس بگیرید. امروزه تعمیر ماشین لباسشویی در منزل انجام می شود.

 

آب وارد لباسشویی نمی شود

 

معیوب بودن شیر آب، میکروسوئیچ درب، برد الکترونیکی یا تایمر (مدل های دارای تایمر) می تواند یکی از دلایل این عیب باشد. همچنین ممکن است شیلنگ تامین آب پیچ خورده باشد، ورودی مسدود شده باشد یا فیلتر آب به دلیل تجمع رسوب و زباله مسدود شده باشد.

 

ماشین لباسشویی آب ریزی دارد

 

آب از مسیر خاصی در ماشین لباسشویی عبور می کند. نشت آب به داخل ماشین لباسشویی نشان دهنده نشتی در قسمتی از جاده است. رایج ترین آنها سوراخ شدن لاستیک اطراف در، پوسیدگی شیلنگ ها، سوراخ شدن در درب، خرابی پمپ تخلیه و خرابی شیر برقی است.

 

درب ماشین لباسشویی باز نمی شود

 

میکروسوئیچ یا آسیب به قفل درب می تواند یکی از دلایل این مشکل باشد. ممکن است پمپ تخلیه یا رله متصل به پمپ تخلیه آسیب دیده باشد و آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه نشود که در این صورت میکروسوئیچ درب کار نمی کند و درب دستگاه باز نمی شود.

 

آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود

 

یکی از دلایل مهم ماندن آب در ماشین لباسشویی خرابی پمپ تخلیه است که برای تعمیر ماشین لباسشویی باید تعویض شود. رله متصل به پمپ تخلیه، واقع در برد الکترونیکی، ممکن است کار نکند. همچنین ممکن است شیلنگ خروجی آب (شلنگ تخلیه) پیچ خورده و مسیر خروجی مسدود شده باشد.

 

لباس ها به خوبی شسته نمی شوند

 

هنگامی که فرآیند شستشو در دمای پایین انجام می شود، کثیفی و کثیفی را از روی لباس پاک نمی کند. خرابی بخاری یا المنت ماشین لباسشویی علت این مشکل است، بخاری آتش گرفته، سنسور بخاری کار نمی کند و رله بخاری آسیب دیده و در نتیجه بخاری وارد چرخه شستشو نمی شود و لباس ها با آن شسته می شوند. آب سرد در دیگ باعث می شود لباس این رسوبات را به خود جذب کند و خوب شسته نشود.

 

خوشبختانه امروزه ویرپول سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا تهران شرایطی را ایجاد کرده است که با تماس با ویرپول سرویس تعمیر لباسشویی در محل انجام شود و نیازی به خروج از منزل خود نداشته باشید و به دنبال نمایندگی تعمیرات باشید. ماشین لباسشویی ویرپول به دنبال ماشین لباسشویی ویرپول باشید.