بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد

بخارشوی چیست؟

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد | دستگاه بخار شوی برای تمیز کردن کف ، دوده ها، لکه ها و جمع کردن مایعات سرازیر شده بر روی کف مناسب است و دردسر های اغلب تی های معمولی را ندارد. بخار شور بدون استفاده از مواد شیمیایی، خانه ی شما را  تمیز، با طراوت و ضد عفونی می کند. به همین دلیل، استفاده از آن برای کسانی که بچه دار هستند یا حیوان خانگی دارند، مناسب است.

همچنین بعد از کشیدن بخارشوی کف زود خشک می شود و لازم نیست مدت زیادی خانواده ی خود را از راه رفتن بر روی قسمتهای تمیز شده منع کنید. بخار شوی آب را گرم می کند و بخار را از طریق دهانه ی خروج بخار که جلوی دستگاه قرار گرفته است، پخش می کند.

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد

علت گرفتگی سوراخ های بخارشوی

علت بخار نکردن بخار شوی | دستگاه بخار شوی، دستگاه بسیار خوبی است و از طرف مصرف کنندگان آن مشکلات کمی گزارش شده است. خوشبختانه خیلی از این مسايل را خودتان می توانید رفع کنید. برای مشکلات پیچیده ممکن است نیاز به تعمیر بخارشور داشته باشید. در اکثر مدل های آن توصیه شده است که برای پر کردن مخزن آب آن، از آب مقطر یا آب معدنی استفاده شود. این کار مانع از تجمع کلسیم در سوراخ های بخار شوی و مسدود شدن آن ها می شود و بخار براحتی از از این منافذ عبور می کند.

چرا که آب شیر (آب سخت) حاوی سطح بالایی از مواد معدنی غیر حلال نظیر، کلسیم و منیزیم می باشد و به مرور زمان این مواد معدنی در سوراخ های بخار شوی رسوب می کند و باعث مسدود شدن آن می گردد.

از بین نبردن این رسوبات ممکن است موجب آسیب دیدن یا از کار افتادن بخار شوی شما شود. پس بهتر است با رعایت نکات نگهداری بخارشوی از هزینهتعمیر بخارشوی در آینده جلوگیری کنید. در زیر به برخی از مشکلات احتمالی بخار شوی ها و راه های از بین بردن رسوبات بخار شوی اشاره می شود.

علت بخار نکردن بخار شوی

علت بخار نکردن بخار شوی | اگر بخار شوی بخار نکند، ابتدا مطمئن شوید که مخزن دارای آب می باشد. اگر آب ندارد، مخزن را بیرون بیاورید؛ کلاهک را باز کنید و آن را پر کنید. اگر مخزن پر می باشد، مخزن را بیرون آورید و کلاهک قرار گرفته در زیر آن را چک کنید که به درستی نصب شده و شل نشده است.

ممکن است نیاز باشد دستگاه را خاموش کنید، و خروجی دیگری را چک کنید که درست کار می کند یا خیر. اگر مشکل رفع نشد، دستگاه را روشن کنید و به مدت دو دقیقه دکمه ی روشن را نگه دارید تا دستگاه شروع به بخار کردن کند. اگر بخاری تولید نشد، مخزن را بیرون بیاورید و در سوراخی که متصل به فیلتر دستگاه است آب سرد بریزید، و دکمه ی روشن را فشار دهید تا ببینید که بخار می کند یا نه.

اگر با این کار مشکل رفع شد، پس احتمالا فیلتر باید عوض شود. باز هم بخار ایجاد نشد؟ پس احتمالا سوراخ های بخار پاش مسدود است.

از بین بردن رسوبات بخار شوی کار سختی نیست و می توانید از برخی مواد موجود در خانه ی خود برای از بین بردن این رسوبات استفاده کنید. با چند نکته و ترفند ساده می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. در صورتی که نیاز مشاوره در خصوص مشکلات بخار شوی و تعمیر بخارشور خود دارید لطفا با متخصصان گلدن سرویس ایران تماس بگیرید.

از بین بردن رسوب بخارشور

علت بخار نکردن بخار شوی | سوراخ های بخار پاش بخار شوی شاید مسدود شده باشند. برای مطمئن شدن از این مسئله، دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید که کاملا خنک شود. دستمال زمین شوی دستگاه را به طور عمود به پایین کشیده و آن را در بیاورید، و سوراخ های بخار پاش را چک کنید که جرم گرفته یا نه. ممکن است یکی از پیچ ها در آمده یا شل باشد. از یک پیچ گوشتی کوچک برای سفت کردن پیچ، و ازیک دستمال کوچک برای تمیز کردن سوراخ ها استفاده کنید. با استفده از دستمال به آرامی رسوبات داخل سوراخ های آن را خارج کنید. اگر دستگاه هنوز کار نمی کند شما به تعمیر بخارشور نیاز پیدا می کنیدو تیم فنی گلدن سرویس ایران میتواند شما را یاری کند.

پاک کردن دستی بخار شوی

قبل از اینکه قصد باز کردن منافذ بخار شوی خود را دارید، مطمئن شوید که دستگاه کاملا خنک شده است. دستگاه مدتی طول می کشد تا خنک شود. بهتر است مخزن آب را خارج کنید و آن را خالی کنید.

برای تمیز کردن دستی سوراخ های پخش بخار به یکسری تجهیزات خانگی نیاز خواهید داشت. که شامل این ها می باشد:

-گوش پاک کن

-گیره کاغذ

-تکه ای پارچه

-پیچ گوشتی (بعضی از مدل های آن)

برای تمیز کردن جرم های سوراخ های بخار شوی با گوش پاک کن شروع می کنیم. به کمک تکه پارچه ای تمام رسوبات باقی مانده را پاک کنید. وقتی از گوش پاک کن برای تمیز کردن منافذ پخش بخار استفاده می کنید، به کمک پیچ گوشتی گوش پاک کن را خارج کنید.

تعمیرگاه بخارشوی دلونگی

برای تمیز کردن سر بخار پاش در پایه ی بخار شوی، شاید لازم باشد پیچی را در پایه باز کنید. وقتی بازش کردید، به کمک یه گیره کاغذ تمام رسوبات را تا حد امکان خارج کنید. از تکه پارچه برای پاک کردن باقیمانده رسوبات استفاده کنید.

قطعات را به هم متصل کنید و درون مخزن سرکه بریزید تا رسوبات باقی مانده از بین برود. فراموش نکنید قبل از استفاده ی مجدد آب مقطر در مخزن آن بریزید. برای اطلاعات بیشتر از این روش مطلب زیر را بخوانید.

از بین بردن رسوبات بخار شور با سرکه

یکی از آسان ترین روش ها برای از بین بردن رسوبات بخار استفاده از آب و سرکه است. برای اینکه اطمینان یابید این روش عملی است، باید از آب مقطر و سرکه سفید استفاده کنید. وقتی این مواد را آماده کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫مخزن آب را خالی کنید.

۲٫مواد پاک کننده تان را با هم مخلوط کنید. نصف آب مقطر، نصف سرکه سفید

۳٫مخلوط را در مخزن بخار شوی بریزید.

۴٫بخار شوی را روشن کنید و بگذارید کار کند.

تعمیرگاه بخارشوی دلونگی

به جای کار کردن با آن برای تمیز کردن، تنها اجازه دهید که که این مخلوط از آن بخار کند و رسوبات را خارج کند و هر گونه جرم را از بین ببرد. اجازه دهید بخار شوی تا خالی شدن مخزن کار کند. در این صورت سرکه تمام رسوبات را از بین می برد.

استفاده از محصولات پاک کننده

روش دیگر استفاده از محصولات پاک کننده رسوبات (جرم گیر ها) است. برای استفاده از این روش، محصول پاک کننده ی خود را با آب به طور مساوی مخلوط کنید. این مخلوط را درون مخزن آب بخار شوی بریزید و بگذارید چند ساعت آنجا بماند.

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد

جلوگیری از رسوب گرفتن بخارشور

علت بخار نکردن بخار شوی | بهترین روش برای جلوگیری از جرم گرفتن منافذ بخار شوی استفاده از آب مقطر در آن است، چرا که ناخالصی و مواد معدنی کمتری دارد. استفاده از آب مقطر ریسک رسوب گرفتن به وسیله ی آب شیر را از بین می برد. یکی دیگر از روش های جلوگیری از بسته شدن منافذ بخار شوی رسیدگی مرتب به آن می باشد. همیشه دستگاه را بعد از هر بار استفاده با از بین بردن رسوبات تمیز کنید. بهتر است هر چند ماه یکبار از مخلوط سرکه و آب استفاده کنید. اینکار باعث می شود که اگر دستگاه جرم اندکی گرفته، آن را از بین ببرد و باز کردن منافذ آن با جمع شدن رسوبات زیاد سخت نمی شود. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

شرکت آریابهکار متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر بخارشور با سابقه پرافتخار در زمینه تعمیر بخارشوی همراه سعی کرده رضایتمندی مشتریان خود را بدست اورد. لطفا قبل از از انجام هر گونه اقدامی در تعمیر بخارشور خود با گلدن سرویس ایران تماس بگیرید.

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد

عیب یابی بخارشوی کنوود

رسوب زدایی بخارشوی کنوود

روش جرم گیری بخارشوی کنوود

طریقه تعمیر بخارشوی دلونگی

معایب بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی xvt3000

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

طریقه تعمیر بخارشوی دلونگی

معایب بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی xvt3000

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

علت روشن نشدن بخارشوی

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

عیب یابی بخارشوی کنوود

روش جرم گیری بخارشوی کنوود

رسوب زدایی بخارشوی کنوود

رسوب زدایی بخارشوی با سرکه

جرم گیری بخارشوی دلونگی

تعمیرگاه بخارشوی دلونگی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

روش جرم گیری بخارشوی کنوود

رسوب زدایی بخارشوی کنوود

رسوب زدایی بخارشوی با سرکه

جرم گیری بخارشوی دلونگی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

طریقه تعمیر بخارشوی دلونگی

معایب بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی xvt3000

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

7 پاسخ
  1. قمیان
    قمیان گفته:

    با سلام و سپاس، بخار شوی لاور ایتالیائی دارم که مخزن آب و لوله هاش جدا نمیشه. برای رسوب زدائی مخزن آب، آیا میتونم از محلول آب جوشیده سرد شده و سرکه سفید رقیق شده استفاده کنم؟ دستگاه خراب نمیشه؟ لطفا زود پاسخ میدین؟ تشکر.

    پاسخ
  2. اصغر زمانی
    اصغر زمانی گفته:

    سلام، لطفا نحوه بازکردن پوسته آبی چه شکلیه،، چون پیچ های سطحی را باز کردم اما پوسته آبی ظاهرا باید کلیکی باشه،، راهنمایی لطفا، چون هزینه تعمیرگاه خیلی زیاد شده،، متشکرم

    پاسخ
  3. اصغر زمانی
    اصغر زمانی گفته:

    لطف کنید شماره مستقیم تعمیرگاه تون را جهت گرفتن راهنمایی بمن ایمیل بفرمایید،، متشکر میشم

    پاسخ
    • مدیر
      مدیر گفته:

      دفتر شمال تهران: ۰۲۱۲۲۷۵۴۹۲۰

      دفتر شرق تهران: ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۷۵

      دفتر مرکزی: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۰۰

      دفتر جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۴۷۶۹۳۸

      دفتر غرب تهران: ۰۲۱۴۴۸۹۰۹۷۲

      شماره پشتیبانی 24 ساعته :02126414514

      پاسخ
  4. قبادی
    قبادی گفته:

    سلام دستگاه کن پنت اوپ دلونگی هست وقتی روی اب وشامپو میزارم وروشن میکنم اب خارج نمیشه کلا از اون لوله کوچیک ها که تو مخزنه اب پمپاژ نمیشه اسید شویی هم کردم بخار هم درست میکنه اما از لوله خارج نمیشه چکارش کنم ممنون از راهنمایی تون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *