راهنمای یخچال ال جی

راهنمای ویدیویی استفاده از یخچال ساید بای ساید ال جی LG

یخچال های ساید ال جی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار این غول صنعت و تکنولوژی هستند. عموما کار کردن با این یخچال‌ها بسیار آسان بوده و نیاز به آموزش ویژه‌ای ندارد. شما با مطالعه دفترچه راهنمای یخچال ال جی میتوانید به راحتی با آن کار کنید و با بخش های مختلف آن آشنایی پیدا کنید.

با اینحال ممکن است برخی دکمه های روی یخچال برای برخی افراد مبهم باشد. به همین منظور در این مقاله به آموزش تصویری آشنایی با کارکرد هریک از دکمه های یخچال های ساید ال جی پرداخته می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

 

نحوه استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید ال جی

 

 

معمولا بر روی یخچال های ساید ال جی دکمه های انگشت شماری وجود دارد که هر کدام وظیفه‌ی بخصوصی را بر عهده دارند. این دکمه ها عبارتند از:

Light: این دکمه برای روشن کردن چراغ دستگاه یخچال می‌باشد.

Express Freeze: از این دکمه معمولا زمانی استفاده می‌شود که مواد تازه ای داخل یخچال قرار داده شده است. این برنامه باعث ‌می‌شود که ابتدا مواد غذایی جدید به دمای انجماد برسند. این وضعیت تا 24 ساعت فعال خواهد بود. البته امکان متوقف کردن این برنامه نیز وجود دارد.

Ice on/off: این دکمه برای یخساز یخچال می‌باشد. با فشردن این دکمه یخچال یخ تولید خواهد کرد.

Freezer: با این دکمه میتوانید ذمای فریزر را تنظیم نمایید.

Fridge: با این دکمه دمای یخچال قابل تنظیم است.

Hygiene Fresh: یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته است. این سیستم شامل یک فیلتر با چهار لایه است که برای از بین بردن قارچ و باکتری بسیار مفید است. این سیستم شامل فن و کانال‌های هوای داخل یخچال است که به منظور تصفیه هوای یخچال بکار می‌رود.

Water Filter: این دکمه زمانی روشن خواهد شد که مدت 6 ماه از عمر فیلتر آب دستگاه بگذرد. این علامت در واقع یک هشدار دهنده جهت تعویض فیلتر آب می‌باشد.

Door Alarm: اگر این گزینه را فعال نمایید، در صورت باز بودن درب یخچال ال جی آلارم روشن می‌شود. معمولا پس از اینکه 1 دقیقه درب یخچال باز باشد، دستگاه شروع به بوق زدن می‌کند. بوق زدن دستگاه هر سی ثانیه یکبار تکرار خواهد شد.

Lock: با فعال کردن این گزینه که به قفل کودک نیز معروف است، تمامی دکمه های روی یخچال ال جی غیرفعال می‌گردد. البته درب یخچال، پدال آبریز و یخ غبرفعال نمی‌گردد.

نکته: برای غیرفعال کردن تمامی دکمه ها کافیست 3 ثانیه آن را نگه دارید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *