نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید آریستون + عیب یابی رایگان با 180 روز گارانتی

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر یخچال و فریزر آریستون

تعمیر یخچال ساید بای ساید آریستون | اگر یخچال را مهم ترین عضو آشپزخانه بنامیم، شاید اغراق نکرده باشیم. بدون یخچال، بسیاری از مواد در مدت زمان کوتاهی خراب می شوند و امکان نگهداری مواد غذایی یا حتی خنک کردن نوشیدنی وجود نخواهد داشت. شما بهتر از هرکسی ارزش یخچال خود را می دانید، به خصوص اگر مارک های خارجی باکیفیت خریداری کرده اید و قطعاً نمی خواهید بیشتر خرج کنید. بنابراین برای تعمیر یخچال خود فقط باید به متخصصان اعتماد کنید.

در گذشته به دلیل کمبود متخصصان و تعمیر کاران حرفه ای، مشتریان مجبور بودند یخچال خود را حتی اگر سنگین بود و جا به جایی آن دشوار و سخت بود حمل کنند و به تعمیرگاه مجاز یخچال ببرند. علاوه بر این، یخچال فریزر آنها برای تشخیص مشکل و تعمیر نیاز به مدت طولانی در کارگاه دارد. اما امروزه با حضور نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال در شهرها و افزایش تعداد تعمیرگاه های یخچال، با ارائه خدمات تعمیر یخچال در محل و منزل، مشکل هزینه های اضافی حمل و نقل و اتلاف وقت مشتری برطرف شده است.

اگر به تازگی یخچال خریداری کرده اید، می توانید با نمایندگی رسمی تعمیر یخچال تماس بگیرید تا از خدمات و گارانتی دستگاه بهره مند شوید. اما اگر مدت گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است و یا به هر دلیلی دستگاه شما از گارانتی خارج شده است، می توانید برای مشاوره تخصصی و عیب یابی انواع یخچال با مراکز مجاز تعمیر یخچال تماس بگیرید.

هنگامی که یخچال به طور ناگهانی خراب می شود، نیاز فوری به تعمیر یخچال توسط یک تکنسین یا تعمیر کار با تجربه وجود دارد زیرا ممکن است اقلام یا مواد غذایی داخل یخچال خراب شوند. پس بهتر است به هنگام بروز مشکل هرچه زودتر برای بر طرف کردن آن اقدام کنید.

چگونه به متخصصین تعمیرات یخچال اعتماد کنیم ؟

راه تشخیص صلاحیت متخصصان تعمیر یخچال از طریق سال ها تجربه فنی، دانش تخصصی در زمینه تعمیر یخچال، اطلاعات به روز و مهارت در سرویس و تعمیر انواع مدل های یخچال و فریزر است. هم چنین تعداد تعمیرات موفق در زمینه تعمیر یخچال را نیز باید در نظر گرفت. یک تکنسین حرفه ای باید اطلاعات کاملی در مورد انواع یخچال اعم از یخچال و فریزر و فریزر و یخچال فریزر و یخچال درب فرانسوی و یخچال ساید بای ساید داشته باشد و با تمامی برندها آشنا باشد.

چه مشکلاتی ممکن است برای یک یخچال به وجود بیاید ؟

مشکلات مختلفی ممکن است برای یخچال به وجود بیاید. این مشکلات ممکن است شامل این موارد باشند: یخچال خنک نمی کند، یخچال یخ نمی سازد، آب سرد کن کار نمی کند، سر و صدای کمپرسور یخچال زیاد است، برفک ها آب نمی شوند، غذا ها درون یخچال یخ می زنند، خراب شدن و یا از کار افتادن فن یخچال، وجود صدای غیر طبیعی در موتور یخچال، از کار افتادن موتور یخچال، اتومات نکردن یخچال، خرابی لاستیک دور درب یخچال، کار کردن طولانی مدت موتور، داخل یخچال آب جمع شده باشد، با لمس کردن بدنه یخچال دچار برق گرفتگی می شوید، با زدن دو شاخ به برق یخچال روشن نمی شود و  … . اگر هر یک از این مشکلات برای یخچال شما پیش آمده است، نگران نباشید. کافی است از یک متخصص حرفه ای برای تعمیر یخچال خود کمک بگیرید.

چه اقداماتی انجام دهیم تا به حد امکان از بروز خرابی یخچال جلوگیری کنیم ؟

غذای داغ را در یخچال قرار ندهید. قرار دادن غذای داغ درون یخچال باعث می شود که به موتور یخچال جهت خنک کردن غذا فشار زیادی وارد شود.

همیشه تراز بودن یخچال را بررسی کنید. تراز بودن یخچال باعث کارکرد بهتر یخچال و در نتیجه طولانی تر شدن عمر یخچال می شود.

برای اتصال یخچال به برق حتما از محافظ قوی و مخصوص یخچال استفاده کنید. استفاده از محافظ باعث می شود که یخچال در برابر نوسان ها و اتصالات برقی در امان باشد.

فیلتر هوا و فیلتر آب یخچال را به موقع تعویض کنید. این کار سبب می شود که بازدهی کارکرد یخچال بهتر شود و هم چنین از خرابی های پی در پی یخچال جلوگیری می شود.

یخچال را بیهوده باز نگذارید. بیهوده باز گذاشتن درب یخچال باعث می شود که سرمای درون یخچال خارج شود و موتور مجدد باید بیشتر از قبل کار کند تا سرمای از دست رفته را باز گرداند.

حداقل سالی یک بار یخچال خود را بررسی کنید. این کار باعث می شود که اگر ایرادی در یخچال وجود دارد، پیش از بروز هر گونه مشکل بر طرف شود.