نمایندگی تعمیر کتری برقی آریستون + عیب یابی رایگان با 180 روز گارانتی تعمیرات

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر کتری برقی آریستون

تعمیر کتری برقی آریستون | امروزه انرژی الکتریکی به عنوان پاک ترین انرژی و منبع انرژی جایگزین بسیاری از انرژی های موجود شده است. به عنوان مثال استفاده از انواع کتری برقی در دنیا به جای کتری های سنتی و سماورهای قدیمی برقی و گازی تحول بزرگی در سبک زندگی مردم ایجاد کرده است. استفاده از کتری برقی به دلایلی که ذکر خواهیم کرد بسیار رایج شده است. نحوه استفاده از کتری برقی بسیار راحت است و نحوه نصب و آموزش کار با آن آسان است.

چرا از کتری برقی استفاده کنیم ؟

در زمان بسیار کمتری نسبت به کتری های سنتی، حداکثر آب تعیین شده برای کتری برقی را به دمای جوش می رساند و سرعت آماده سازی محصول مورد نظر مانند چای را افزایش می دهد. با رعایت چند نکته کلیدی و ساده مانند عدم وجود رطوبت در صفحه دیجیتال عمر مفید آن بیشتر می شود. در صورت آسیب دیدن کتری برقی در صورتی که صنعتگر متخصص و با تجربه باشد به راحتی قابل تعمیر است.

انجام تمام تعمیرات کتری برقی آریستون

بسیاری از برندها محصولات کتری برقی تولید می کنند و خریدار می تواند با توجه به بودجه خود برند مورد نظر را انتخاب کند. باید در نظر داشت که اگرچه خرید از برندهای معتبر گرانتر است، اما عمر طولانی تری دارد و امکان تعمیر در صورت خرابی را برای تعمیرکار و مشتری افزایش می دهد. با توجه به علل مختلف خرابی کتری برقی ناشی از سیستم الکتریکی آن، تعویض قطعات با کیفیت بسیار حائز اهمیت بوده و سلامت دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این قسمت انواع آسیب هایی که ممکن است روی کتری برقی ایجاد شود را معرفی و به طور مختصر توضیح می دهیم:

کتری برقی روشن نمی شود

شایع ترین خرابی در کتری برقی روشن نشدن آن است، اساسی ترین دلایل روشن نشدن کتری برقی خرابی پریز برق، دو شاخه کتری برقی، کابل کتری برقی است. اگر حتی پس از بررسی این موارد، عیب همچنان ادامه دارد، دلیل بعدی روشن نشدن، سوختن المنت کتری است. اگر المنت کتری سالم باشد، مشکل کلید (دکمه) کتری دلیل سوم است. برای رفع اولین ایرادات (آسیب دیدن پریز برق) نیازی به مراجعه به تعمیرگاه نیست، از برق کار کمک بگیرید. اما موارد دیگر نیاز به مهارت و تجربه دارد، پس تعمیر کتری برقی خود را به یک فرد مجرب و ماهر بسپارید. تکنسین مجرب و با تجربه با کسب تجربه و مهارت کافی در تعمیر اکثر برندهای کتری برقی، تعمیر کتری برقی را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

کتری برقی خاموش نمی شود

اگر کتری بعد از جوشیدن خاموش نشد سنسور دما مشکل دارد. اگرچه تشخیص این مشکل آسان است، اما به دلیل تنوع برندهای موجود در بازار و تنوع سنسورها چالش برانگیز است. بنابراین با مراجعه به یک تعمیرکار مجرب می توانید مطمئن باشید که در تعمیر کتری برقی شما از قطعات اورجینال و در صورت نبود قطعات مشابه با بهترین کیفیت موجود در بازار ایران استفاده می شود.

با روشن کردن کتری برقی برق ساختمان قطع می شود

یکی دیگر از مشکلات رایج کتری های برقی این است که با روشن شدن کتری برقی، فیوز و برق ساختمان قطع می شود. دلیل آن اتصال کوتاه در کتری برقی است. در صورت مواجه شدن با این مشکل، کتری برقی را از پریز جدا کرده و با متخصص تماس بگیرید. به هیچ عنوان اقدام به تعمیر کتری برقی نکنید زیرا احتمال برق گرفتگی به دلیل اتصال در آن وجود دارد. بنابراین کار را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید. لازم به توضیح است که در صورت عدم رفع این مشکل ممکن است به بقیه وسایل برقی منزل آسیب جدی وارد شود.

در کتری برقی رسوب زیادی به وجود می آید

رسوب تشکیل شده در کتری به دلیل نمک ها و املاح زیاد آب ایجاد می شود. برای جلوگیری از این مشکل، از آب معدنی یا آب تصفیه شده استفاده کنید. اگر به این گزینه دسترسی ندارید، به صورت دوره ای کتری برقی خود را با سرکه تمیز کنید یا از رسوب گیرهای موجود در بازار استفاده کنید. شاید این مشکل مشکل بزرگی به حساب نیاید، اما مدت زمان جوشیدن آب را افزایش می دهد و به مرور زمان آسیب های دیگری به کتری وارد می کند.

کلید یا به اصطلاح دکمه کتری برقی خراب است

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا دکمه های روی کتری برقی ممکن است کار نکنند. بنابراین برای حل این مشکل ابتدا باید علت آن را شناسایی کنید. گاهی اوقات پیش می آید که خود کلید به دلیل سوختن المنت کار نمی کند، زیرا وقتی دکمه را فشار می دهید کتری برقی روشن نمی شود،  و این قضیه این تصور را ایجاد می کند که دکمه یا کلیدخراب است. بنابراین تشخیص و رفع این مشکل در صورت امکان رفع آن نیازمند تجربه و تحقیق دقیق است. در صورت آسیب دیدن یا عدم کارکرد دکمه روی کتری برقی با کارشناس خدمات تماس بگیرید. تکنسین حرفه ای با تجربه در تعمیر اکثر برندهای کتری برقی بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.