نمایندگی تعمیر قهوه ساز آریستون

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر قهوه ساز آریستون

تعمیر قوه ساز آریستون | اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به نوشیدن قهوه برای رفع خستگی دارید و قهوه نوشیدنی مورد علاقه شماست احتمالا یکی از وسایل پر کاربرد آشپزخانه منزل شما یک دستگاه قهوه ساز است.

 ممکن است بعد از یک روز خسته کننده و کسل کننده به آشپزخانه بروید و انتظار داشته باشید که یک فنجان قهوه داغ از دستگاه قهوه ساز خستگی شما را برطرف کند، اما پس از وصل کردن دستگاه قهوه ساز به پریز، متوجه می شوید که دستگاه کار نمی کند. در این شرایط شما به دلیل خرابی دستگاه قهوه ساز خود نیاز به تعمیر قهوه ساز دارید. توصیه می کنیم به هیچ وجه ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع قهوه ساز ها کدامند ؟

به طور کلی دو دسته قهوه ساز وجود دارد. قهوه ساز های خانگی که برای مصارف خانگی و استفاده در منازل کاربرد دارند و قهوه ساز های صنعتی که برای استفاده در کافی شاپ ها کاربرد دارند.

تفاوت اسپرسوساز و قهوه ساز چیست ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که تفاوت قهوه ساز و اسپرسوساز چیست و تفاوت این دو دستگاه در چه چیزی است؟  همانطور که از نام آن پیدا است، دستگاه اسپرسوساز برای ما اسپرسو درست می کند. اسپرسو نوعی روش دم کردن است، بنابراین دستگاه اسپرسوساز قهوه را به روش خاصی تهیه می کند. اما قهوه ساز هر نوع وسیله و دستگاهی است که برای تهیه قهوه از آن استفاده می کنیم.

تعمیر قهوه ساز برقی

اگر قهوه ساز شما با توجه به نکات ذکر شده خراب شد، بهتر است آن را به یک سرویس کار حرفه ای بسپارید. تنها کاری که می توانید برای تعمیر قهوه ساز خود انجام دهید. این است که به یک تکنسین خوب و ماهر جهت انجام کار تعمیرات قهوه ساز خود مراجعه کنید.

تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز در محل

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین خدماتی که امروزه برخی از مراکز تعمیر لوازم خانگی برای تسهیل در امور مشتریان خود ارائه می دهند، تعمیر در محل می باشد. در گذشته در مواجهه با مشکل و خرابی در عملکرد قهوه ساز بایستی که آن را به تعمیرگاه می بردید و هیچ تکنسینی در محل حضور پیدا نمی کرد. از آنجایی که خدمات تعمیر در محل نیاز به حمل و جابجایی دستگاه را برطرف می کند، این امر امکان آسیب دیدن دستگاه در حین حمل و نقل را از بین می برد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین قابلیت نظارت شما بر کار تکنسین را فراهم می کند.

عیب یابی و تعمیر دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی

قهوه ساز خانگی در منازل مورد استفاده قرار می گیرد، در صورت بروز هرگونه مشکل در قهوه ساز خانگی خود می توانید با تماس با تکنسین مجرب قهوه ساز خانگی خود را تعمیر کنید. خرابی دستگاه های قهوه ساز صنعتی که بیشتر در کافی شاپ ها یافت می شود می تواند در روند کار اختلال ایجاد کند و لازم است تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. در صورت مواجه شدن با خرابی دستگاه قهوه ساز صنعتی می توانید برای عیب یابی و تعمیر سریع و دقیق قهوه ساز با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

سرویس قهوه ساز و اسپرسو ساز

یکی از مهم ترین اقدامات برای جلوگیری از خرابی وسایل برقی مانند قهوه ساز و اسپرسوساز، سرویس منظم است، سرویس قهوه ساز متخصص در حین سرویس قطعات را بررسی می کند و در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، این کار محقق می شود. انجام سرویس باعث افزایش طول عمر، کارایی دستگاه و بازگرداندن طعم اصلی قهوه ای که دم می کنید، می شود، همچنین انجام سرویس، مشکلات دستگاه قهوه ساز را قبل از بدتر شدن و هزینه های گزاف تشخیص داده و برطرف می کند.

مراقبت از قهوه ساز

  • همیشه نکاتی را دنبال کنید و مواردی را رعایت کنید که باعث می شود که برخی از دستگاه ها بهتر کار کنند و بعدا خراب نشوند. امیدواریم با رعایت نکات ساده ای که در ادامه توضیح خواهیم داد از نوشیدن قهوه خود لذت ببرید و اگر قهوه ساز شما خراب شد، نکات تعمیر قهوه ساز را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.
  •  برای اینکه بعداً هنگام تهیه قهوه به قهوه ساز شما آسیب نبیند، از مقدار استاندارد مناسب قهوه ساز خود استفاده کنید، زیرا در مرحله دم کردن قهوه ساز گرما تولید می کند و این گرمای بیش از حد بعد از مدت ها می تواند باعث آسیب به دستگاه شما شود.
  •  دستگاه قهوه ساز خود را همیشه تمیز کنید. مراقب باشید روی قطعات برقی دستگاهتان آب نریزد و همیشه سیم اتصال قهوه ساز را چک کنید تا محکم باشد و آسیبی به آن وارد نشود.
  •  استفاده از آب مناسب و تصفیه شده که دستگاه را در برابر رسوب محافظت می کند، نکته مهمی در مراقبت از قهوه ساز است.
  • مورد دیگر استفاده از قهوه ساز و اسپرسوساز طبق دفترچه راهنما و رعایت کامل نکات آن است.