نمایندگی تعمیر فر برقی ویرپول

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر فر برقی ویرپول

 تعمیر فر برقی ویرپول | یکی از فرهای تو کار باکیفیت، فر توکار ویرپول می باشد. نصب فر ویرپول به دلیل عملکرد بهتر و ایمنی بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدن فر، بهتر است توسط تعمیر کاران و تکنسین های مجرب نصب شود. اگر به دلایل مختلف فر توکار ویرپول شما ایراد فنی دارد و نیاز به تعمیر دارد تعمیر کاران با تجربه به لطف دانش و تجربه فعلی خود به خانه و محل شما می آیند و دستگاه ویرپول را تعمیر می کنند.

تعمیر و سرویس فر برقی ویرپول

تعمیر عیوب در فر کار ساده ای نیست و باید توسط تعمیر کاران و تکنسین های مجرب انجام شود، زیرا علت بروز مشکل در فر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ندانستن این موضوع می تواند به فر شما آسیب برساند. این و عدم شناسایی می تواند بر هزینه های شما بیفزاید. فر های ویرپول سبک وزن هستند تا به راحتی جابجا شوند که این وزن کم، کار را در حین تعمیر یا نصب تسهیل می کند این فر از گاز استفاده نمی کند که ایمنی آن را افزایش می دهد فر برقی ویرپول به جای شعله، از المنت برای گرم کردن استفاده می کند.

رایج ترین ایرادات فر های تو کار برقی

 

فر به درستی کار نمی کند

گاهی اوقات با اینکه فر روشن است، غذا خوب پخته نمی شود. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ داده باشد اما دلیل اصلی احتمالاً عدم عملکرد صحیح یکی از المنت ها است باید بررسی کنید کدام قسمت از غذا خوب پخته نشده است اگر روی غذا کاملاً پخته شده باشد، اما مرکز و ته آن خوب پخته نشده باشد، احتمالاً از المنت زیرین است و بالعکس هم چنین می توانید فر را روشن کنید و هر یک از المنت هایی که روشن نمی شوند (قرمز) می توانند معیوب تشخیص داده شوند برای تعویض و نصب المنت حتما با کارشناسان تماس بگیرید در صورت سالم بودن المنت ها باید پنل الکترونیکی فر و یا حتی برق ساختمان را چک کنید.

خاموشی فر بعد از مدت زمان کوتاه

اگر فر تو کار خود را روشن کرده اید، اما پس از مدتی به طور خودکار خاموش می شود این مشکل مربوط به فیوز برق است اتصالات و سیم کشی باید بررسی شود گاهی اوقات امکان تعویض فیوز فر برای رفع این مشکل وجود دارد اگر فر شما روشن نمی شود، اتصالات باید بررسی شود زمانی که قرار است جریان جریان داشته باشد و جرقه ای برای روشن شدن ایجاد نشود، حتما برای رفع این مشکل با کارشناسان تماس بگیرید.

بررسی کم یا زیاد شدن حرارت فر

اگر دمای فر در همان دما خیلی زیاد یا کمتر باشد دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد می توان از آن به عنوان خرابی ترموستات یا مشکل سنسور دما نام برد در صورتی که هر یک از این قطعات مشکل داشته باشد، خطایی روی صفحه فر نیز نمایش داده می شود.

درب فر قفل شده است و باز نمی شود

این ممکن است گاهی اوقات اتفاق بیفتد و شما متوجه آن شوید. غذا داخل فر برقی ویرپول مانده است و در قفل است و باز نمی شود چنین اتفاقی ممکن است به دلایل زیر باشد: گیره درب فر برقی ویرپول دچار مشکل شده است و گیر کرده است ممکن است در چنین شرایطی، شما باید قفل درب فر برقی ویرپول را تعمیر یا تعویض کنید در شرایط دیگری هم میکرو سوئیچ درب مایکروفر ویرپول ممکن است مشکل داشته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

عیب یابی و تعمیر لامپ مگنتران فر برقی ویرپول

برای برداشتن و تعمیر لامپ مگنتران فر برقی ویرپول باید موارد زیر را در فر برقی ویرپول خود بررسی کنید ابتدا خود لامپ را بررسی کنید زیرا ممکن است سوخته باشد قبل از اینکه سایر قسمت های فر برقی ویرپول را تعویض کنید، ابتدا لامپ را تعویض کنید، سپس سیم ها، سوکت ها و لامپ را بررسی کنید اگر این قسمت ها مشکلی نداشتند، به کمک مولتی متر، می توانید برد فر برقی خود را چک کنید

چک مردن برد فر برقی توسط مولتی متر به شما این اطمینان را می دهد که ولتاژ کافی به سوکت می رسد اگر برد کنترل دستگاه ولتاژ کافی را به سوکت نمی رساند، آن را تعویض کنید اگر بعد از طی کردن همه این مسیر ها هم چنان مشکل فر برقی شما حل نشد، به کمک مولتی متر پیوستگی سوکت ها را بررسی کنید و اگر هیچ کدام از سوکت ها پیوستگی نداشتند، سوکت ها را تعویض کنید.

به طور کلی فر برقی بسیار حساس است و بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل و ایراد در فر برقی ویرپول، تعمیر و سرویس آن را به دست یک تکنسین مجرب بسپارید.