نمایندگی تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک 180روز گارانتی+عیب یابی رایگان در تهران

نمایندگی تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک | انجام خدمات تعمیرات تلفن پاناسونیک در تهران با 180 روز گارانتی و با قطعات اورجینال توسط تعمیرکاران و متخصصین با تجربه در نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک انجام می‌شود. انجام خدمات مشاوره به صورت کاملا رایگان انجام شده و تعرفه های تعمیرات نیز مطابق با نرخ اتحادیه رسمی بوده و هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی‌گردد.

تعمیر تلفن پاناسونیک

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

خدمات تعمیر در محل و منزل مشتریان نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود. جهت درخواست تعمیرکار تلفن پاناسونیک از طریق راه های زیر اقدام نمایید:

تماس با تعمیرگاه مجاز تلفن پاناسونیک

شمال تهران: ۰۲۱۲۲۷۵۴۹۲۰

شرق تهران: ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۷۵

مرکز: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۰۰

جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۴۷۶۹۳۸

غرب تهران: ۰۲۱۴۴۸۹۰۹۷۲

شماره پشتیبانی 24 ساعته :02126414514

شماره واتساپ: 09210554867

شرکت پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک (Panasonic) اولین بار در سال ۱۹۱۸ میلادی توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس گردید. این شرکت در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مشهور است و دفتر مرکزی آن در کادوما و در کشور ژاپن مستقر است.

پاناسونیک در کنار کمپانی های بزرگی همچون سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا از غول های فناوری ژاپن و دنیا به شمار میروند. شرکت پاناسونیک در سال ۲۰۱۸ میلادی در زمینه تولید تلویزیون های باکیفیت رده چهارم دنیا را به خود اختصاص داد. اکنون برند پاناسونیک حدود بیش از 250 هزار کارمند در سرتاسر جهان دارد.

تلفن پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک گستره وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. از مهمترین محصولات پاناسونیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)
  2. دستگاه‌های پخش دی وی دی
  3. سیستم های سینمای خانگی
  4. دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال
  5. دوربین‌های فیلمبرداری ویدئویی
  6. دوربین‌های عکاسی دیجیتال
  7. دستگاه های تلفن ثابت
  8. سامانه های امنیتی و مدار بسته
  9. لوازم خانگی
  10. سیستم های تهویه
  11. و….

کمپانی پاناسونیک انواع تلفن های ثابت را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می‌کند. این تلفن ها به دلیل عمر بالایشان و اینکه به راحتی خراب نمی‌شوند، معروف هستند. از ویژگی های این تلفن ها میتوان به نور پس زمینه، تکنولوژی بهبود کیفیت مکالمه و … اشاره کرد.

تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک در تهران

خدمات تعمیر و عیب یابی انواع تلفن های کمپانی پاناسونیک در تهران توسط تعمیرگاه مجاز تلفن پاناسونیک انجام می‌شود. این مرکز با بیش از 15 شعبه در سراسر استان تهران در سریع ترین زمان ممکن، خدمات تعمیر تلفن پاناسونیک را انجام می‌دهد. در ادامه این مقاله با برخی از خدمات این مرکز بیشتر آشنا شوید.

خدمات نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک

در این مرکز خدمات مهم و ویژه ای به مشتریان ارائه می‌شود، از جمله این خدمات میتوان موارد زیر را نام برد:

  • گارانتی و ضمانت 180 روزه پس از تعمیر تلفن پاناسونیک
  • قطعات اصل و اورجینال
  • آموزش ویژه و دوره های مخصوص تعمیر
  • تعمیرکاران با تجربه و کاربلد
  • لایسنس معتبر تعمبرات از کمپانی پاناسونیک
  • مشاوره رایگان
  • دارای چندین دفتر نمایندگی در تهران
  • ارتباط از طریق چندین راه مختلف
  • تعمیر تلفن پاناسونیک در منزل
  • فاکتور رسمی
  • هزینه تعمیر پایین

تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک در منزل

مشتریان میتوانند با خدمات تعمیر در منزل ما، در زمان و هزینه خود به شکل قابل توجهی صرفه جویی نمایند. در صورتی که قصد تعمیر تلفن در منزل را دارید با ما تماس بگیرید. تعمیرکار در زمان 1 الی 2 ساعت در محل حاضر می‌شود. هم اکنون تماس بگیرید!

هزینه تعمیرات تلفن پاناسونیک

تمامی هزینه ها و تعرفه های تعمیرات در نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک بر اساس نرخ اتحادیه بوده و هزینه بیشتری دریافت نمی‌گردد. علاوه بر آن تخفیفات ویژه ای نیز شامل حال مشتریان خواهد شد.

برخی از تعرفه های تعمیرات تلفن به صورت زیر است:

خدمات هزینه تعمیر (تومان)
تعمیر یا تعویض میکروفون 120/000 – 230/000
تعویض سیم تلفن پاناسونیک 60/000 – 95/000
تعمیر یا تعویض بلندگو 90/000 – 185/000
تعویض کلیدهای تلفن پاناسونیک 135/000 – 175/000

نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک

مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک زیر نظر شرکت گلدن سرویس ایران که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات و عیب یابی در کشور است، فعالیت می‌کند. این مرکز بیش از سی سال است که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر تلفن پاناسونیک در ایران فعالیت می‌کند.

تعمیر تلفن پاناسونیک

گلدن سرویس ایران دارای گواهی نامه رسمی از شرکت پاناسونیک است و متخصصین این مرکز دوره های آموزشی پیشرفته تعمیرات و عیب یابی را گذرانده اند. پس از انجام تعمیرات تلفن پاناسونیک مشتریان، فاکتور رسمی نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک به مشتریان اهدا خواهد شد.

تعمیرگاه مجاز تلفن پاناسونیک

این مرکز علاوه بر اینکه نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران شناخته می‌شود، در ایران نیز عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران به شمار می‌رود. بنابراین به عنوان تعمیرگاه مجاز تلفن پاناسونیک گزینه مناسبی به شمار میرود.

سوالات متداول تلفن پاناسونیک

برخی از سوالاتی که مشتریان در زمینه تعمیر و عیب یابی تلفن پاناسونیک از ما پرسیده اند را در ادامه آورده ایم. این سوالات ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشند و نیاز به مشاوره و عیب یابی داشته باشید.

پیش از اقدام به تعمیر تلفن پاناسونیک بهتر است ابتدا با نحوه باز کردن تلفن پاناسونیک آشنا شویم. بنابراین ویدیو زیر را میتوانید مشاهده فرمایید:

  • معیوب شدن سیم تلفن
  • گره خوردن و کشیدگی سیم تلفن
  • نزدیکی تلفن با سیم برق
  • رطوبت بالا

در صورتی که تلفن پاناسونیک بوق نمی‌خورد موارد زیر را بررسی نمایید:

  • چک کردن پریز تلفن
  • بررسی سوکت تلفن پاناسونیک
  • اتصال تلفن به پریز برق
  • سوختن ترانزیستور
  • ریختن آب روی تلفن

عموما هزینه تعمیرات به موارد زیادی از جمله قطعه خراب شده و نوع خرابی، تعمیر و یا تعویض و … وابسته است. برای آگاهی از هزینه دقیق تعمیرات، با ما تماس بگیرید.