تعمیر ماکروفر و مایکروویو مولینکس نمایندگی رسمی در تهران

یکی از خدمات ویژه گلدن سرویس نمایندگی تعمیر ماکروفر و مایکروویو مولینکس است. که شرکت ما توجه ویژه ای با این برند کرده است. و متخصصان زیادی برای برند مولینکس به خصوص در تعمیر مایکروویو آن مشغول به کار هستند. مولینکس یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی فرانسوی می‌باشد. که امروزه در خانه های ایرانی این برند به چشم می خورد، از این رو ما با ایجاد تیم متخصص برند مولینکس آماده تعمیر انواع مدل های مایکروویو مولینکس هستیم. توجه داشته باشید که گلدن سرویس ایران با ضمانت 180 روزه به صورت کتبی + تست اشعه رایگان و قیمت مناسبتر از نرخ اتحادیه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر مناطق تهران و حتی شهرستان ها می باشد.

 

تلفن های تماس تعمیرات مایکروویو مولینکس

  • دفتر شمال تهران: ۰۲۱۲۲۷۵۴۹۲۰
  • دفتر شرق تهران: ۰۲۱۶۶۴۶۲۱۷۵
  • دفتر مرکزی: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۰۰
  • دفتر جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۴۷۶۹۳۸
  • دفتر غرب تهران: ۰۲۱۴۴۸۹۰۹۷۲

شماره پشتیبانی 24 ساعته :02126414514

 

نمایندگی تعمیرات مایکروویو مولینکس

چرا نمایندگی تعمیرات مایکروو

مولینکس در گلدن سرویس

شرکت گلدن سرویس ایران در نمایندگی تعمیر ماکروفر مولینکس آماده ارائه خدمات تعمیرات در تمامی مناطق تهران می  باشد. امکان مشاوره رایگان تلفنی در مورد مایکروفر مولینکس و رفع اشکالات جزئی آن در این مرکز فراهم شده است. جهت مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. مواردی که ما را نسبت به دیگر شرکت ها ارجحیت می بخشد را در زیر ذکر کرده ایم.

استفاده از تعمیرکار مایکروویو متخصص برند مولینکس

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گوناگونی برند های مایکروویو همچنین مدل های مختلف هر برند در شرکت گلدن سرویس ایران تصمیم گرفته ایم که تیم متخصص هر برند را داشته باشیم. به همین خاطر تیم متخصص تعمیرات مایکروویو مولینکس را در شرکت خود اضافه کرده ایم. در این صورت باعث می شود که مایکروویو به درست ترین شیوه توسط تعمیرکار برند مولینکس تعمیر شده و در آینده هیچ مشکلی برای دستگاه به وجود نیاید.

 

تعمیرات مایکروویو مولینکس با قطعات فابریک

یکی از نگرانی های مشتریان در هنگام تعمیر مایکروفر تعویض قطعه آن می باشد. نگرانی آن ها  از استفاده قطعه دست دوم یا قطعه نامرغوب برای تعمیر ماکروفر مولینکس آنها استفاده شود. ما در شرکت گلدن سرویس ایران در مقابل چشم مشتری از قطعات فابریک مخصوص برند مولینکس استفاده می کنیم. همچنین همه این موارد را در فاکتور به صورت کتبی ذکر می کنیم. در کنار آن جهت کسب رضایت شما 180 روز مایکروویو شما را گارانتی می کنیم.

 

تست اشعه رایگان مایکروویو مولینکس

نکته مهمی که در مورد مایکروویو وجود دارد اشعه ساطع شده است آن است که باعث گرم شدن مواد داخل مایکروویو می شود. که اگر اشعه آن از مایکروویو خارج شود ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند همچنین غذا را به درستی گرم نکند. ما در شرکت گلدن سرویس ایران به این موضوع توجه ویژه ای داشته ایم و با دستگاه آشکار ساز مخصوص بی ضرر بودن دستگاه را برای شما تضمین می کنیم.

 

180 روز گارانتی + قیمت مناسب

تمامی خدماتی انجام شده برای تعمیر ماکروفر مولینکس به صورت تضمینی 180 روز گارانتی دارد. همچنین قیمت های اعلام شده توسط ما به صورت رسمی فاکتور می شود و هزینه ها پایین تر از قیمت های اعلام شده از سوی اتحادیه است. هدف شرکت گلدن سرویس ایران کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

 

 

 

تعمیر مایکروویو مولینکس

سوالات متداول در مورد تعمیرات مایکروویو

 

تعمیر مایکروویو چقد طول می کشد؟

به طور میانگین زمان تعمیر مایکروویو و ماکروفر مولینکس حدود 15 دقیقه زمان بر می باشد. در صورتی که مشکل از صفحه لمسی و چرخش دستگاه نباشد.

 

چرا مایکروویو مولینکس غذا را گرم نمی کند؟

دلایل مختلفی می تواند برای گرم نکردن غذای مایکروویو مولینکس شما وجود داشته باشد. در اینجا برخی از رایج ترین علل و راه حل های آنها آورده شده است:

1- مشکلات مربوط به برق:

  • پریز برق: مطمئن شوید که مایکروویو به پریز برق وصل است و برق به طور صحیح به آن می رسد. می توانید با استفاده از یک وسیله برقی دیگر، از کارکرد پریز برق اطمینان حاصل کنید.
  • فیوز: فیوز مربوط به مایکروویو را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • کابل برق: کابل برق مایکروویو را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیب ندیده یا خم نشده باشد. در صورت مشاهده هرگونه آسیب، کابل برق را تعویض کنید.

2- مشکلات مربوط به درب:

  • قفل درب: قفل درب مایکروویو را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی بسته می شود. اگر قفل درب خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید.
  • میکروسوئیچ: میکروسوئیچ درب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند. اگر میکروسوئیچ خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید.

3- مشکلات مربوط به مگنترون:

مگنترون: مگنترون قلب مایکروویو است و امواج مایکرو را تولید می کند که غذا را گرم می کند. اگر مگنترون خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید.

4- مشکلات مربوط به ترانسفورماتور:

ترانسفورماتور: ترانسفورماتور مایکروویو، ولتاژ برق را به سطح مورد نیاز برای مگنترون افزایش می دهد. اگر ترانسفورماتور خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید.

چرا ماکروویو مولینکس ناگهان خاموش می شود؟

مشکل: ترموستات، سنسور دما، برد الکترونیکی

راه‌حل:

  • ترموستات را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • سنسور دما را چک کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.
  • برد الکترونیکی را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

علت صدای نویز در ماکروویو مولینکس چیست؟

1.مشکلات مربوط به دیود:

دیود: دیود مایکروویو، جریان برق را به یک جهت هدایت می کند. اگر دیود خراب شده باشد، می تواند صدای نویز ایجاد کند. دیودهای معیوب باید با دیودهای جدید و با کیفیت مناسب جایگزین شوند.

2.مشکلات مربوط به فن:

فن: فن مایکروویو برای خنک کردن دستگاه و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آن عمل می کند. اگر فن کثیف یا معیوب باشد، می تواند صدای نویز ایجاد کند. برای رفع این مشکل، باید فن را تمیز یا تعویض کنید.

3.مشکلات مربوط به سینی گردان:

سینی گردان: سینی گردان مایکروویو برای پخش یکنواخت امواج مایکرو در داخل محفظه عمل می کند. اگر سینی گردان آسیب دیده یا کج شده باشد، می تواند در حین چرخش صدای نویز ایجاد کند. برای رفع این مشکل، باید سینی گردان را تعویض کنید.

4.مشکلات مربوط به راهنمای موج:

راهنمای موج: راهنمای موج مایکروویو، امواج مایکرو را از مگنترون به محفظه پخت هدایت می کند. اگر راهنمای موج کثیف یا آسیب دیده باشد، می تواند صدای نویز ایجاد کند. برای رفع این مشکل، باید راهنمای موج را تمیز یا تعویض کنید.

5.مشکلات مربوط به بدنه دستگاه:

بدنه دستگاه: در برخی موارد، صدای نویز می تواند ناشی از لرزش یا ارتعاش بدنه دستگاه باشد. این مشکل می تواند به دلیل شل شدن پیچ ها یا قطعات داخلی باشد. برای رفع این مشکل، باید پیچ ها و قطعات داخلی را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را سفت یا تعویض کنید.

چرا صفحه لمسی مایکروویو مولینکس کار نمی کند؟

1.مشکلات مربوط به صفحه لمسی:

  • کثیفی و جرم: صفحه لمسی را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید. از استفاده از مواد شوینده یا پاک کننده های خشن خودداری کنید.
  • آسیب فیزیکی: صفحه لمسی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ترک خورده یا شکسته نشده باشد. اگر صفحه لمسی آسیب دیده باشد، باید آن را تعویض کنید.

2.مشکلات مربوط به نرم افزار:

  • تنظیمات: مطمئن شوید که تنظیمات مایکروویو به درستی تنظیم شده باشد. در دفترچه راهنمای کاربر مایکروویو خود برای نحوه انجام این کار مراجعه کنید.
  • به روز رسانی نرم افزار: اگر مایکروویو شما دارای قابلیت به روز رسانی نرم افزار است، بررسی کنید که آیا به روز رسانی جدیدی در دسترس است یا خیر. نصب به روز رسانی های نرم افزار می تواند برخی از مشکلات مربوط به صفحه لمسی را حل کند.

نکات مهم برای نگهداری ازماکروویو مولینکس

  • مایکروویو را در مکانی تمیز و خشک نگه دارید. از قرار دادن آن در معرض رطوبت یا گرما مستقیم خودداری کنید.
  • مایکروویو را به طور مرتب تمیز کنید. داخل و خارج مایکروویو را با یک پارچه مرطوب و صابونی تمیز کنید. از استفاده از مواد شوینده قوی یا ساینده خودداری کنید.
  • از ظروف مناسب مایکروویو استفاده کنید. از ظروف فلزی، پلاستیکی نامناسب یا ظروف با لبه های طلا یا نقره استفاده نکنید.
  • غذا را بیش از حد گرم نکنید. گرم کردن بیش از حد غذا می تواند باعث ایجاد دود و آتش سوزی شود.
  • مراقب باشید مایکروویو بیش از حد گرم نشود. اگر مایکروویو بیش از حد گرم شد، آن را خاموش کنید و درب آن را باز بگذارید تا خنک شود.
  • از مایکروویو برای گرم کردن مایعات استفاده نکنید. مایعات می توانند به طور ناگهانی داغ شوند و باعث سوختگی شوند.
  • از مایکروویو برای گرم کردن کیسه های پلاستیکی استفاده نکنید. کیسه های پلاستیکی می توانند ذوب شده و مواد شیمیایی مضر را آزاد کنند.
  • مراقب کودکان در اطراف مایکروویو باشید. مایکروویو می تواند داغ شود و باعث سوختگی شود. تعمیر ماکروفر مولینکس

 

طراحی سایت ارزان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *