نمایندگی تعمیرات غذاساز فیلیپس

هزینه تعمیرات غذاساز فیلیپس در نمایندگی

100,000 تا 650,000 تومان

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات

نظرات ارزشمند شما

غذاساز فیلیپس داشتم که اصلا روشن نمیشد و یه جا بردم نشون دادن نتونست تعمیرش کنه. تعمیرکار نمایندگی شما خیلی سریع تعمیرش کرد و الان خیلی خب داره کار میکنه. تشکر میکنم از شما

سلام و درود به شما. ممنونم از مشاوران با اخلاق و درجه یک شما. مشکل غذاساز فیلیپس من کامل برطرف شد.

فرم درخواست تعمیرکار

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات غذاساز فیلیپس در تهران

ما در تعمیرگاه غذاساز Philips آماده تعمیر انواع مدل غذاساز از برند معتبر فیلیپس هستیم. مرکز خدمات پس از فروش غذاساز فیلیپس  دارای شعبه در اکثر مناطق تهران در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران است. همچنین با امکان تعمیر غذاساز در محل و تعمیر حضوری در شعبه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

تلفن های تماس نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس

نمایندگی تعمیرات غذاساز فیلیپس

بیشتر بخوایند: نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرگاه و نمایندگی پس از فروش غذاساز فیلیپس

شرکت گلدن سرویس ایران در نمایندگی تعمیرات غذاساز فیلیپس آماده تعمیر انواع مدل های غذاساز Philips با گارانتی 180 روزه است. هدف ما در گلدن سرویس ایران کسب رضایت شما مراجعه کنندگان عزیز است. تمامی قطعات استفاده شده جهت تعمیر غذاساز فیلیپس از کشور هلند زیر نظر کمپانی فیلیپس استفاده می شود. گلدن سرویس با دارا بودن تیم متخصص تعمیرات غذا ساز فیلیپس به درستی با انواع مدل های این محصول آشنایی دارند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

  • امکان ارسال تعمیرکار به منزل شما در سرتاسر تهران در کمتر از 2 ساعت
  • امکان ارسال پیک رایگان به محل شما جهت دریافت غذا ساز معیوب
  • ارسال پیک رایگان از گلدن سرویس جهت تحویل غذاساز تعمیر شده
  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه
  • دارای شعبه در سرتاسر تهران
  • قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا
  • 180 روز گارانتی جاروبرقی تعمیر شده
  • ارائه فاکتور کتبی و رسمی
  • استفاده از قطعات اصلی کمپانی فیلیپس جهت تعمیر
  • مشاوره رایگان و راهنمایی در مورد محصول

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اتو فیلیپس

1. تعمیر غذا ساز فیلیپس در محل

در نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس، ما به اهمیت سرعت در تعمیرات پی برده‌ایم. به همین دلیل، امکان ارسال تعمیرکار غذاساز فیلیپس به منزل شما در کمتر از 2 ساعت را فراهم کرده‌ایم. تکنسین‌های حرفه‌ای ما با تجربه بالا و دانش فنی کامل از محصولات Philips، می‌توانند به سرعت عیب یابی و تعمیرات لازم را انجام دهند تا شما نیازی به انتظار طولانی نداشته باشید.

2. امکان ارسال پیک رایگان به محل

در تعمیرگاه غذاساز فیلیپس، خدمات پس از فروش غذاساز فیلیپس را به سطحی جدید رسانده‌ایم. با ارائه امکان ارسال پیک رایگان به محل شما برای دریافت غذاساز معیوب، شما می‌توانید بدون نیاز به جابجایی دستگاه خود، از خدمات تخصصی ما بهره‌مند شوید. این خدمت برای راحتی بیشتر مشتریان طراحی شده است و تضمین می‌کند که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش غذاساز فیلیپس

4. ارسال غذاساز Philips برای شما توسط پیک

پس از انجام تعمیرات لازم، گلدن سرویس دستگاه غذاساز شما را با ارسال پیک رایگان به محل تحویل می‌دهد. این سرویس بخشی از تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت و راحتی بیشتر برای مشتریان است. نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس با بهره‌گیری از تکنسین‌های متخصص و استفاده از قطعات اصلی، تعمیرات را با دقت و کیفیت بالا انجام می‌دهد.

5. دارای مجوز رسمی از اتحادیه

نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس دارای مجوز رسمی از اتحادیه می‌باشد. این مجوز تاییدی است بر تعهد ما به ارائه خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای لازم. با انتخاب ما، شما می‌توانید از اطمینان کامل در دریافت خدمات پس از فروش غذاساز فیلیپس برخوردار شوید.

6. دارای شعبه در سرتاسر تهران

تعمیرگاه غذاساز فیلیپس با داشتن شعبه‌های متعدد در سرتاسر تهران، امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات تعمیرات را برای شما فراهم کرده است. هر کجا که باشید، می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و تخصصی ما بهره‌مند شوید و تکنسین‌های ما در کمترین زمان ممکن به محل شما خواهند آمد.

7. قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا

ما در نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس، به ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا متعهد هستیم. با بهره‌گیری از تکنسین‌های متخصص و استفاده از قطعات اصلی کمپانی فیلیپس، خدماتی با ارزش و هزینه مناسب را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم.

8. 180 روز گارانتی غذاساز تعمیر شده

تمامی تعمیرات انجام شده در تعمیرگاه غذاساز فیلیپس با 180 روز گارانتی ارائه می‌شوند. این گارانتی تضمینی است بر کیفیت و دقت در انجام تعمیرات و اطمینان ما از استفاده از قطعات اصلی و تکنسین‌های مجرب. شما می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات پس از فروش غذاساز فیلیپس بهره‌مند شوید.

تعمیرکار غذاساز فیلیپس در تهران

9. ارائه فاکتور کتبی و رسمی

در نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس، برای تمامی خدمات ارائه شده، فاکتور کتبی و رسمی صادر می‌شود. این فاکتور تضمینی است بر شفافیت در هزینه‌ها و کیفیت خدمات ارائه شده. شما می‌توانید با اطمینان کامل از خدمات ما استفاده کنید و مطمئن باشید که تمامی هزینه‌ها به صورت شفاف و دقیق ثبت شده‌اند.

10. استفاده از قطعات اصلی کمپانی فیلیپس جهت تعمیر

ما در تعمیرگاه غذاساز فیلیپس، تنها از قطعات اصلی کمپانی فیلیپس جهت تعمیرات استفاده می‌کنیم. این امر تضمین‌کننده دوام و کارایی بالای دستگاه‌های شما پس از تعمیر است. تکنسین‌های ما با استفاده از این قطعات و دانش فنی بالا، بهترین خدمات تعمیرات را برای شما فراهم می‌کنند.

11. مشاوره رایگان و راهنمایی در مورد محصول

نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات، مشاوره رایگان و راهنمایی در مورد محصولات را نیز برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با تماس با ما، از راهنمایی‌های تخصصی تکنسین‌های مجرب ما بهره‌مند شوید و بهترین راه‌حل‌ها را برای مشکلات دستگاه خود پیدا کنید.

تعمیر غذاساز فیلیپس

مشکلات رایج غذا سازفیلیپس به شرح زیر است:

در مدل های جدید فیلیپس باید درب غذاساز را کامل ببندید  وگرنه غذاساز روشن نمی شود. همچنین اگر دستگاه غذاساز شما از کار افتاد و روشن نشد، به طور متداول باید موارد زیر را بررسی کنید. قبل از هر چیز کابل برق متصل به پریز را بررسی کرده تا هیچ‌گونه قطعی نداشته باشد. اگر سیم سالم بود، از پریز دیگری برای تست غذاساز خود استفاده کنید، زیرا ممکن است پریز برق دچار ایراد شده باشد، نه خود غذاساز شما.

احتمال شایع این است که غذاساز فیلیپس شما داغ کرده است و دستگاه برای جلوگیری از آسیب٬ به طور اتوماتیک خاموش می شود. بنابراین مدت زمانی در حدود یک ربع ساعت٬ به غذاساز استراحت دهید و دوباره کار کنید.

شایع‌ترین علت بخاطر نیم سوز شدن موتور است که پس از بررسی فنی مشخص میشود.

اگر غذاساز فیلیپس شما به صورت متناوب کار می‌کند و از حرکت نمی‌ایستد، باید بخش تسمه موتور و سیم‌کشی داخلی غذاساز را بررسی کنید. اگر تسمه موتور در رفته باشد، می‌توانید آن را جا بزنید و مجددا دستگاه را آزمایش کنید.

غذاساز ذاتا صدای بلندی دارد اما وقتی صحبت از صدای بلند غذا ساز میشود٬ منظور صدای بلند غیرعادی است. این مشکل عموما به قطعات مکانیکی دستگاه ربط دارد. ممکن است که بلبرینگ ها و بوش خراب شده باشد. نیاز است که یک تعمیرکار آن را بازرسی فنی کند.