ساید بای ساید جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک یکی از یخچال های برند جنرال است که دارای بدنه ای با جنس استیل ضد زنگ است.

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی نمایندگی تعمیرات یخچال سر بزنید

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GFE28GGKWW

این یخچال به رنگ سفید بوده و دارای ظرفیت 787 لیتر می باشد. این محصول ساید از نوع سه در بوده و با طراحی بسیار جدید و متفاوت می توانید از فضای آن حداکثر استفاده را کرده و مواد خود را داخل آن جای دهید.

ویژگی های یخچال

این یخچال ساید دارای 5 قفسه در یخچال از جنس شیشه ای بوده که به راحتی می توانید مواد خوراکی داخل آن را ببینید. از طرف دیگر 4 قفسه از این تعداد قابلیت تغییر ارتفاع داشته و اگر ظرف شما بزرگ باشد می توانید به راحتی آن را در یخچال جای دهید.

میزان مصرف انرژی این وسیله برقی در هر سال به طور میانگین حدودا 725 کیلو وات ساعت می باشد که با توجه به کارایی یخچال بسیار کم است.

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GEGFE24JGKWW

یک یخچال حرفه ای با رنگ سفید و ظاهری بسیار شیک و مدرن است که می توانید آن را در هر آشپزخانه با هر دکوراسیونی قرار دهید. این یخچال ساید دارای ابعاد عرض 813، ارتفاع 1753 و عمق 490 میلی متر بوده و ظرفیت آن 674 لیتر می باشد.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GEGFE24JGKWW

در این مدل یخچال هر دو بخش دارای ظرفیت های بسیار عالی و مناسب برای یک خانواده متوسط و پرجمعیت می باشد. فریزر آن دارای ظرفیت 207 لیتر بوده و یخچال آن 467 لیتر گنجایش دارد، بنابراین به راحتی می توانید هر ماده خوراکی مورد نظرتان را در آن قرار دهید.

یکی از مهم ترین و منحصر به فردترین ویژگی های این یخچال علاوه بر داشتن قابلیت تنظیم دما، قابلیت تنظیم رطوبت می باشد. با اینمحصول می توانید در دو قفسه آن با توجه به نوع مواد غذایی میزان رطوبت یخچال را تنظیم کرده تا مواد غذایی در ایده آل ترین حالت ممکن نگه داری شوند.