ماشین لباسشویی بوش

برای انتخاب درست در خرید ماشین لباسشویی بوش می‌بایست از برخی اطلاعات آگاهی بیشتر داشت تا منجر به خرید رضایت بخش شود.

ماشین لباسشویی بوش

محصولات با برند bosch از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار هستند و شرکت‌های ایرانی زیادی مشغول ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این برند هستند؛ ازاین‌رو از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش خیالتان راحت است.

بررسی ظرفیت ماشین لباسشویی بوش

مسئله اولی که می‌خواهیم در راهنمای خرید لباسشویی بوش بررسی کنیم، توجه به ظرفیت لباسشویی است. منظور از ظرفیت یعنی چه میزان لباس را بر حسب کیلوگرم می‌توانید در داخل لباسشویی قرار دهید. در هنگام خرید ماشین لباسشویی بوش، بهتر است ظرفیت لباسشویی را برحسب تعداد اعضای خانواده‌تان تخمین بزنید.

برای توضیحات بیشتر به مثال پایین دقت کنید.

برای خانواده‌هایی که تعداد اعضای خانواده‌شان کم است، خرید ماشین لباسشویی بوش 6 کیلوگرمی مناسب است.

خانواده‌هایی که تعداد اعضای آنها متوسط است، خرید لباسشویی با ظرفیت 7 یا 8 کیلوگرمی مناسب است.

در نهایت خانواده‌های پرجمعیت نیز می‌توانند لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم را خریداری کنند.

نکته 1:  برندهای معتبری مانند بوش، میزان ظرفیتی که برای تولید لباسشویی به کار می‌برند از 6 کیلوگرم تا 9 است.

نکته 2:  اگر از نظر مالی مشکلی ندارید. می‌توانید لباسشویی را انتخاب کنید که ظرفیت آن بیشتر از تعداد اعضای خانواده است. مزیت این کار، این است که هنگام شستن لباس‌ها با وزن کم، درام سطح اضافی بیشتری دارد که این امر باعث می‌شود لباس‌ها عمیق‌تر و کامل‌تر تمیز شوند.

نکته 3: لباسشویی بوش از فناوری تشخیص وزن برخوردار است. این فناوری بر اساس وزن و جنس لباس‌هایی که در داخل لباسشویی قرار داده‌اید، آبگیری کرده و شستشو را انجام می‌دهد.

اهمیت دور موتور در راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش

دراصل منظور از دور موتور لباسشویی، یعنی تعداد دورهایی که این ماشین برای خشک‌کردن لباس‌ها می‌زند، به عبارتی دور موتور تنها در زمان خشک‌کردن لباس‌ها اهمیت دارد و شما می‌توانید تعداد دورها را نیز به‌صورت دستی از طریق تنظیمات چرخه موجود در لباسشویی انجام دهید. حقیقت این است که تعداد دور بیشتر نیز می‌تواند به بافت لباس‌ها آسیب بزند ازاین‌رو زیاد بودن دور موتور را در خرید ماشین لباسشویی مزیت ندانید و در تنظیمات دور چرخش موتور را بر روی ماکزیمم حالت قرار ندهید.

تشخیص لباسشویی بوش اصل از نمونه های تقلبی

متاسفانه به دلیل ورود اجناس چینی و تقلبی به بازار ایران تشخیص اجناس اصل از تقلبی کمی سخت شده است که این موضوع در میان اجناس برند بوش از جمله ماشین لباسشویی بوش نیز به چشم می خورد، اما برای تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی چه کنیم؟

مطمئن باشید فروشگاهی که برای خرید انتخاب کرده اید، جزء فروشگاه های مجاز است.

وارد وب سایت رسمی بوش شوید و مدل مدنظرتان را در وب سایت جستجو کنید.

شماره سریال درج شده روی بسته بندی دستگاه با شماره سریال درج شده روی بدنه دستگاه باید مطابق باشد.

از خرید محصول بدون کارتن جدا خودداری کنید.

ماشین لباسشویی بوش چه امکاناتی دارند؟

یکی از سوالاتی که در هنگام بررسی کیفیت لباسشویی بوش باید بپرسید این است که این محصول چه امکاناتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد؛ چرا که امروزه برند های مختلف و متعددی در سطح کشور در حال فعالیت هستند و هرکدام از این برند ها لباسشویی های مختلفی را با ویژگی های مختلف تولید و به بازار ارائه می کنند. از جمله امکانات ماشین های لباسشویی بوش عبارتند از:

صدای کم و بدون لرزش

چنانچه در استفاده از ماشین های لباسشویی بوش دقت داشته باشید، امکان خراب شدن آن بسیار کم است.

در مدل های لباسشویی دارای تسمه و ماشین لباسشویی بدون تسمه به فروش می رسد.

طول عمر بالا

طراحی زیبا و بسیار متنوع

مزایای ماشین لباسشویی بوش

حذف راحت مو و کرک حیوانات خانگی: اگر از دوستداران حیوانات خانگی هستید اما از جمع آوری موها و کرک های آن ها خسته شده اید، این ماشین دارای تکنولوژی فیلتر جادویی بهترین انتخاب برای شما است. زیرا با استفاده از این فناوری به راحتی می شود موهای حیوانات خانگی و پرزها را از بین برد. همچنین این فیلتر جادویی قابلیت جدا شدن دارد که این ویژگی باعث می شود که به راحتی قابل تمیز کردن باشد.

کاهش زمان شستشو:

اگر لباس های زیاد و وقت کمی برای شستشو دارید، می توانید آن ها را با گزینه Speed ​​Perfect (سرعت کامل) ماشین لباسشویی بوش به سرعت شستشو دهید. بطوریکه با این ویژگی زمان شستشوی لباس های شما بدون این که بر کیفیت شستشوی آن ها تاثیری بگذارد، تا 65% کاهش پیدا می کند.

شستشوی عمیق:

برنامه شستشوی Allergy Plus در این ماشین برای اطمینان از شستشوی عالی و عمیق با حذف موثر مواد حساسیت زا مانند پرز و گرد و غبار است.

شستشوی بدون آسیب پارچه های ظریف:

فناوری Active Oxygen ماشین لباسشویی بوش با دمیدن بخار سرد به مدت 45 دقیقه به روی لباس ها باعث عدم آسیب و شستشوی موثر البسه ظریف می شود.

ادامه چرخه شستشو بعد از قطع و وصلی برق:

قطع برق یک مشکل رایج است که ممکن است در هر مکانی با آن برخورد کنید. با کمک Power Off memory در این ماشین می توانید چرخه شستشو را با همان تنظیمات انتخاب شده بعد از قطع و وصلی برق ادامه دهید.

حفظ ولتاژ برق:

فناوری Volt Check در ماشین لباسشویی بوش با نظارت مستمر بر هر گونه نوسان برق، ولتاژ برق مورد نیاز دستگاه را حفظ می کند که این اتفاق به افزایش طول عمر لباسشویی کمک بزرگی می کند.