لوازم خانگی دوو (Daewoo)

لوازم خانگی دوو (Daewoo) شرکتی کره ای است که در  22 مارس 1967 در سئول بنا شد.موسس این شرکت شخصی به نام کیم وو چونگ بود .

نام این شرکت از دو بخش dae   و woo  تشکیل شده است ،بخش اول در زبان کره ای به معنای (عالی) و بخش دوم برگرفته از اسم موسس این شرکت میباشد.

تا قبل از بحران مالی آسیا شرکت دوو دومین شرکت بزرگ در کره ی جنوبی به شمار میرفت.

این شرکت دارای 20 موسسه و زیرمجموعه از قبیل دوو الکترونیکس،تاتا دوو و کشتی سازی دوو میباشد .

یکی از بهترین ارائه‌ دهندگان لوازم‌ خانگی در دنیا این شرکت است ،امروزه این برند  به‌عنوان یکی از معروف ترین و پرمصرف ‌ترین محصولات لوازم‌ خانگی در دنیا شناخته میشود. محصولات این شرکت در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

لوازم خانگی دوو

 

  1. تلویزیون
  2. یخچال و فریزر
  3. جاروبرقی
  4. ماشین لباسشویی
  5. ماشین ظرفشویی
  6. ماکروویو
  7. اجاق گاز

 

  • تلویزیون:

شرکت دوو همواره سعی دارد تا تلویزیون‌های ال ای دی را با طراحی بسیار متفاوت به بازار ارائه دهد. تلویزیون‌های این برند با توجه به تکنولوژی به روزی که در آنها اعمال شده است میتوانند انتخاب خوبی باشند. امروزه این برند تلویزیون هایی هوشمند را وارد عرصه بازار کرده است که کیفیت تصویر این محصولات در مقایسه با رقیبان خود از برندهای دیگر فوق‌العاده هستند.

  • یخچال و فریزر:

مهم‌ ترین ویژگی‌ یخچال فریزرهای دوو صدای بسیار کم آن است. یخچال‌های این برند معمولا” دارای کشوی مخصوص سبزیجات و میوه هستند و همچنین این محصول محفظه سردخانه مجزا با درب شفاف را شامل میشود.

طبقه های  شیشه‌ای این یخچال‌ها نیز بسیار مقاوم است و قابلیت جابه‌جایی در کابین‌ها را دارد. همه ی یخچال‌های این برند به کنترل مکانیکی دما  مجهز هستند.

  • جاروبرقی:

جاروبرقی های برند دوو دارای کابل برقی به طول 8 متر است ، که معمولا برای آپارتمان های کوچک مناسب است. زیرا طول کابل برق رابطه ی مستقیم با شعاع کارکرد دستگاه دارد،یعنی هرچه طول سیم بیشتر شعاع کارکرد دستگاه نیر بیشتر است و نیازی به تعویض پریز برق نخواهید داشت.

دوو نیز مانند خیلی از برند های به نام دیگر سیم جمع کن جاروبرقی خود را از مدل پدالی به اتومات یک تغییر داده که این ویژگی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

یکی از بزرگترین مواردی که برای مصرف کنندگان جالب است وجود کنترلی روی دسته این جاروبرقی است که به مطرح شدن هرچه بیشتر این وسیله کمک بسیاری  خواهد کرد.

از نظر فیلتر های بهداشتی این برند عملکرد فوق العاده ی را از خود نشان داه است.

این وسیله دارای 8 مرحله فیلتراسیون و فیلتر قابل شستشو HEPA 13 است که از این بابت دوو نتیجه ی بسیار عالی را خواهد گرفت.

  • ماشین لباسشویی:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ ماشین های  لباسشویی این برند صفحه‌نمایش بزرگ لمسی است که در آنها اعمال شده است.

این محصول از این برند معتبر دارای موتورهای دایرکت درایو هوشمند هستند.

ضمنا باید یادآور شد که یکی از برترین برنامه‌های ماشین لباسشویی با مارک دوو  شستشوی سریع آن در زمانی محدود  می‌باشد که معمولا این ویژگی توسط تکنسین های  خدمات پس از فروش در هنگام نصب به شما توضیح داده  میشود. این برنامه برای صرفه‌جویی در زمان و انرژی بسیار تاثیرگذار است.

  • ماشین ظرفشویی:

ماشین‌های ظرفشویی این برند معمولا دارای 8 برنامه شستشوی متفاوت اند.

برای نام بردن از دیگر ویژگی بارز این محصول می‌توان به 2 طبقه مجزای آن همراه با ارتفاع قابل تنظیم برای سبد بالایی که به‌ صورت اهرمی است اشاره کرد. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت نیز دیگر ویژگی قابل ذکر این نوع از ماشین های ظرف‌شویی می‌باشد. لازم به ذکر است که ماشین ظرف‌شویی دوو در حین عملکرد دارای کمترین میزان صداست. جالب است که برند طراحی ‌شده برای همه ی محصولات دوو چشم‌نواز و بسیار متفاوت می‌باشند به‌طوریکه  باعث ایجاد تمایز بین این محصولات و دیگر برندها  شده است.

  • ماکروویو:

شرکت دوو در سیستم تولید لوازم خانگی دارای محصولات متنوع دیگری است که یکی از آنها تولیدات مایکروویو می‌باشد .

این محصول با طراحی به روز ، زیبا و متفاوت خود جایگاه منحصر به فردی در بین طرفداران این برند دارد. مایکروویو‌های دوو معمولاً دارای سیستم گرمایش یکنواخت ، پخت اتوماتیک ، و همچنین دستورات بسیار کاربردی می‌باشد.

 

 

  • اجاق گاز:

اجاق گازهای این برند یکی دیگر از محصولات لوازم خانگی دوو هستند که  به واسطه طراحی زیبا و کاربردی خود دارای شهرت  زیادی هستند.

اجاق گازهای این برند دارای سیستم فرهای بزرگ چند کاره هستند  که  معمولاً در کنار سیستم شعله منحصربفرد این برند ، ترکیبی کامل  و کاربردی را ایجاد کرده‌ است.

در ادامه به معرفی کامل مقاله لوازم خانگی کنوود(Kenwood) و محصولات آن خواهیم پرداخت.