لوازم خانگی ایندزیت

لوازم خانگی ایندِزیت از پیشروهای تولید لوازم خانگی در اروپا است و پنجمین تولید کننده در سطح جهانی یاد کرد که طرفداران بسیاری دارد.

لوازم خانگی ایندزیت
تاریخچه شرکت ایندزیت:

این شرکت در سال 1975 با نام صنایع مرلونی توسط شخصی به نام ویتوریو مرلونی تأسیس شده و علاوه بر
او تحت مدیریت افرادی با نام های آندریا مرلونی و مارکو میلانی است.
شرکت در طول 3 دهه با بدست آوردن موفقیت های پیاپی در صنایع و تولیداتش، با گسترش دادن حوزه
فعالیت سیر تکاملی خود را پیمود و سریعا به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان تبدل شد.

در این سال‌ها، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان محصولات ایندزیت را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داده‌اند، نوآوری ، طرح‌های گوناگون و کیفیت بالای آن دلیل شیفتگی مشتریان نسبت به این محصولات است .

شرکت ایندزیت در سال 2011 مبلغی معادل 2.8 میلیارد دلار درامد داشته‌ است.
این شرکت دارای 16 کارخانه تولید لوازم خانگی است، که تعدادی از آنها در کشور ایتالیا و مابقی کارخانه ها نیز در 4 کشور لهستان، بریتانیا، روسیه و ترکیه قرار دارند.

برند لوازم خانگی ایندزیت محصولات و تولیدات خود را توسط 7 برند اصلی در بازار عرضه میکند، این برندها شامل:

ایندزیت
هات پوینت-آریستون
شولتز
استیلون
اکسپریال
الکو
ترموگاما

لوازم خانگی ایندزیت ساخت کجاست؟

یکی از سوالات بسیار متدوالی که قبل از خرید لوازم خانگی برای مشتری به وجود می آید این است که شرکت تولید کننده کجاست و در چه کشوری فعالیت می کند؟
پاسخ این سوالات کمک می کند تا خریداران بتوانند بدون داشتن هیچ نگرانی برای خرید لوازم خانگی اقدام کنند. امروزه شرکت های زیادی هستند که در زمینه ی تولیدات لوازم خانگی فعالیت دارند و تنوع محصولات باعث میشود که خریداران در انتخاب صحیح دچار تردید شوند. به همین علت ما این مقاله را در اختیار مخاطب قرار میدهیم تا به بررسی اطلاعات در رابطه با انواع برند های لوازم خانگی بپردازند و بهترین انتخاب را داشته باشند .

لوازم خانگی ایندزیت
شرکت ایندزیت چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

با توجه به پیشرفت بی نظیر این شرکت در زمینه تولیدات لوازم خانگی، روز به روز میزان فروش محصولات این برند افزایش پیدا کرد و ایندزیت محصولات متنوع تری را برای ارائه به خریداران خود تولید کرد.
انواع لوازم خانگی این برند عبارتند از:

جاروبرقی
لباسشویی
ظرفشویی
تلویزیون
یخچال
فریزر
اجاق گاز

واردات لوازم خانگی ایندزیت در ایران انجام می شود؟

در طی سال های گذشته حجم بسیاری از لوازم خانگی این برند به ایران و دیگر کشورهای دنیا عرضه می شد اما با وجود تحریمات، قرارداد بین شرکت ایندزیت و ایران به پایان رسید و هم اکنون هیچ محصولی از برند ایندزیت به ایران وارد نمی شود.
البته قابل توجه است که همچنان تعداد بسیاری از لوازم خانگی ایندزیت در ایران وجود دارد که ممکن است به صورت غیر قانونی به ایران وارد شوند. اغلب این محصولات که به ایران وارد می شوند غیر اصل هستند و در کشورهای دیگر تولید شده و به ایران عرضه می شوند.

آیا لوازم خانگی ایندزیت نمایندگی رسمی برای خدمات پس از فروش در ایران دارد؟

لازم به ذکر است که اکنون هیچ نمایندگی رسمی از این برند در ایران وجود ندارد و به همین علت در صورت خرید لوازم خانگی ایندزیت از خدمات پس از فروش محصولات این برند توسط نمایندگی بهره مند نمی شوید.
اما توجه داشته باشید که به دلیل نبود نمایندگی رسمی لوازم خانگی ایندزیت در ایران هیچ لوازم اصلی به ایران وارد نمی شود و اکثر لوازم خانگی ایندزیت که در بازار موجود است غیر اصل بوده و به صورت غیر قانونی به ایران وارد می شوند.
در صورتی که محصولی از این برند در خانه دارید که خراب شده است، می توانید برای تعمیرات آن به یکی از شرکت های معتبر مانند گلدن سرویس ایران مراجعه کنید. این تیم در مدت زمان کوتاهی به مشکل شما رسیدگی خواهد کرد و تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت سر بزنید.