لوازم خانگی آریستون

لوازم خانگی آریستون را میتوان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا معرفی کردکه طرفداران بسیاری دارد.تولید محصولات به روز و قیمت های به صرفه نسبت به رغبا در این عرصه از دلایل فروش بالای این برند است .
فعالیت شرکت آریستون از سال 1911 با مدیریت شخصی به نام ارل ریچاردستون آغاز شده است. این شرکت زیر مجموعه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایتالیا یعنی شرکت ایندزیت به شمار میرود. برند آریستون لوازم خانگی خود را با کمترین مصرف انرژی تولید و به بازار عرضه می دارد.
باید یاداور شد که این برند یکی از شرکت های معتبر تولید کننده لوازم خانگی در جهان است .نقطه عطف این برند زمانی رقم خورد که لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه پر کاربرد و با کیفیت بالا به خریداران عرضه کرد .این دلیل موجهی برای محبوبیت بین هوادارانش بود .

لوازم خانگی آریستون
لوازم خانگی آریستون ساخت کجاست؟

یکی از موضوعات مهمی که قبل از خرید لوازم خانگی موجب نگرانی خریداران میشود این است که برند مورد نظر ساخت کجاست و تاریخچه برند چیست؟
در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با تاریخچه ی شرکت آریستون در اختیارتان قرار میدهیم ، این اطلاعات کمک می کند تا خریدار با خیالی آسوده جهت خرید لوازم خانگی این برند اقدام کند.

همانطور که در بالا گفته شد این شرکت در سال 1911 در ایتالیا بنا شده است. اولین تولیدات این شرکت تستر های برقی بودند این محصول خیلی زود توانست با محصولات جنرال الکتریک و ادیسون الکتریک وارد میدان رقابت شود.

پس از آن این شرکت به سراغ تولید ماشین های وزن کشی رفت و البته در همان سال های اول توانست به برند معروفی در این زمینه تبدیل شود.

بعد از گذشت 30 سال یعنی در سال 1960 این کمپانی اولین آبگرمکن های الکتریکی را طراحی و روانه بازار کرد. تولید این محصول در واقع انقلابی در این صنعت بود.

تعامل با طراحان و سازنده های مطرح باعث شد این شرکت محصولات خود را با بیشترین راندمان یعنی در حدود 93 تا 108 درصد تولید کند .
در مرحله ی بعد تولید محصولات سازگار با محیط زیست مانند انواع پکیج های غیر چگالشی و پکیج های چگالشی که کمترین تولید گازهای گلخانه ای را داشتند، باعث دریافت نشان دوستدار محیط زیست برای این برند شد.
افتخار بعدی دریافت نشان راندمان احتراق سه ستاره برای پیکج های گرمایشی این شرکت بود.
و در نهایت اختصاص راندمان سه ستاره برای تولید آب گرم مصرفی مطابق با استاندارد های مربوطه مجموعه افتخارات این کمپانی را تکمیل کرد.

لوازم خانگی آریستون
شرکت آریستون چه محصولاتی را تولید می کند؟

این شرکت به عنوان تولید کننده لوازم خانگی و برقی آشپزخانه، محصولات بسیاری در طراحی های مختلف و عملکرد متفاوت تولید کرده و به بازار جهانی عرضه می کند.
چند مورد از محصولات این برند عبارت هستند از:

پکیج دیواری
ماشین لباسشویی
ماشین ظرفشویی
یخچال و فریزر
کتری برقی
غذا ساز
اسپرسوساز
آبگرم کن
بخار پز
اجاق گاز
توستر

آیا واردات لوازم خانگی آریستون به ایران انجام می شود؟

هرچند که در سال های اخیر لوازم خانگی آریستون به ایران وارد می شدند و با فروش بالایی داشتند، اما طی ۵ سال گذشته هیچ محصولی از این برند به صورت قانونی وارد ایران نشده است.
البته قابل ذکر است که معمولا آن دسته از محصولاتی که به صورت غیر قانونی وارد ایران میشوند غیر اصل هستند و در کشورهای دیگری مونتاژ شده اند.
از آنجایی که این دسته از محصولات گارانتی معتبری ندارند ،خرید آنها با ریسک بالایی همراه است.
در این مقاله به تاریخچه لوازم خانگی برند آریستون پرداختیم.

برای مطالعه ی بیشتر به مقاله ی آریستون سر بزنید.