تعمیر یخچال و فریزر ایندزیت + 180 روز گارانتی تعمیرات با عیب یابی رایگان

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

تعمیر یخچال و فریزر ایندزیت

تعمیر یخچال و فریزر ایندزیت | قطعا شما هم به هنگام گذاشتن میوه ها و سبزیجات تازه خریداری شده خود در یخچال حداقل یک بار به این فکر کرده اید که این دستگاه چقدر مفید و کارآمد است و حتماً به این فکر کرده اید که اگر روزی این یخچال خراب شود یا دیگر در زندگی شما نباشد، چقدر مشکل خواهید داشت.

یخچال یکی از اجزای مهم در لوازم خانگی است که در خانه و آشپزخانه همه منازل وجود دارد. با توجه به هزینه بالای این دستگاه، اهمیت آن در بین خانواده ها چندین برابر شده است.

به همین دلیل باید از یخچال خود به خوبی مراقبت کنیم تا آسیبی به آن وارد نشود. خرابی و آسیب به یخچال و فریزر یکی از مشکلاتی است که برای هر برند و مدلی ممکن است پیش بیاید.

در ادامه به موارد و مشکلاتی می پردازیم که ممکن است برای یخچال و فریزر منزل شما پیش بیاید:

خرابی لاستیک یخچال و فریزر اندزیت

همان طور که می دانید دور درب یخچال های مختلف یک لایه لاستیک وجود دارد. اگر این لایه لاستیک از کار بیفتد، باید خیلی سریع آن را حل کنید، اما خودتان نمی توانید این لاستیک را عوض کنید و باید از افرادی که می دانند چگونه این کار را انجام دهند و انجام تعمیرات یخچال و فریزر متخصص و ماهر هستند کمک بگیرید.

گرم شدن بیش از حد موتور یخچال و فریزر اندزیت

یکی دیگر از مشکلاتی که باید به محض وقوع آن را بررسی کنید و برای رفع آن از یک سرویس کار خبره کمک بگیرید، گرم شدن بیش از حد موتور یخچال و فریزر است که می تواند آزار دهنده باشد و به اجزای مختلف یخچال و فریزر آسیب بسیار جدی ای وارد کند.

سرد نشدن یخچال و فریزر ایندزیت

همان طور که می دانید؛ وظیفه اصلی یخچال و فریزر جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی با حفظ دمای پایین و سرد نگه داشتن فضای داخل یخچال و فریزر است. اما مسلماً اگر روزی یخچال یا فریزر شما آن طور که باید دما را پایین نمی آورد، باید سریعاً از افراد واجد شرایط و ماهر برای تعمیر یخچال و فریزر و رفع این مشکل کمک بگیرید; زیرا این مشکل کوچک نیست و در صورت بر طرف نشدن می تواند به برخی از قسمت های دیگر یخچال یا فریزر شما آسیب جدی و جبران نا پذیری برساند.

سر و صدای بیش از حد و بلند یخچال و فریزر ایندزیت

مشکل دیگری که پس از مشاهده آن برای تعمیر یخچال فریزر خود توصیه می کنیم، از افراد متخصص و حرفه ای که کار تعمیرات یخچال و فریزر را انجام می دهند کمک بگیرید. ممکن است متوجه شوید که صدای یخچال بیش از حد بلند است و یا صدایی غیر عادی دارد که در گذشته این صدا را نداشت یا به این میزان صدای بلند از خود تولید نمی کرد، وقتی این صدا بلند و آزاردهنده باشد به این معنی خواهد بود که بست های داخل موتور یا سایر قسمت های یخچال شل شده و باید توسط افراد ماهر ومتخصص به حالت اولیه برگردند.

به طور کلی بایستی برای تعمیرات یخچال و فریزر منزل خود از یک تعمیرکار ماهر و متخصص کمک بگیرید تا از ایجاد خرابی های بیشتر جلوگیری کند و یخچال فریزر شما را مانند اولیه خود به شما باز گرداند.