نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و خدمات تعمیر لوازم خانگی گلدن سرویس ایران با 180 روز گارانتی

شرکت گلدن سرویس ایران با سال ها تجربه در زمینه نمایندگی تعمیرات و خدمات تعمیر لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. شرکت بین المللی گلدن سرویس با دارا بودن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی نظیر سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، جنرال الکتریک و… ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت و ارائه ضمانت 180 روز گارانتی  خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره رایگان یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق شماره تماس ما یا نکمیل فرم تعمیرات، با ما در ارتباط باشید.

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

شرکت گلدن سرویس ایران با بیش از 350 نیروی فعال در تهران آماده تعمیر انواع لوازم خانگی است. تعمیر لوازم خانگی برقی جزء وسایل حساس و نیازمند تعمیرکارانی خبره می باشد. چرا که در صورت تعمیر نادرست موجب از بین رفتن لوازم برقی شود. از این رو شرکت ما تمام تلاش خود را بر انتخاب تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای، جهت کسب اعتماد شما عزیزان در تعمیر انواع لوازم خانگی است.

 

تعمیر لوازم خانگی در محل

تعمیر لوازم خانگی در محل

یکی از خدمات گلدن سرویس ازائه تعمیر لوازم خانگی در محل است نمایندگی و خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل دارای سه نکته مثبت به شرح زیر است:

  • شما می‌تونید بر تعمیرکار نظارت داشته باشید.
  • تعمیر نسبت به زمانی که وسیله از منزل خارج می‌شه و دوباره برمی‌گرده، سریع‌تر است.
  • ممکنه هنگام حمل و نقل لوازم خانگی، صدمه‌ای به اون‌ها وارد بشه اما درصورتی که تعمیرکار در منزل باشد احتمال آن کمتر است.

"</a

نمایندگی تعمیرات یخچال

تعمیر و نمایندگی تعمیر یخچال در تهران توسط متخصص تیم گلدن سرویس ایران دارای 180 روز گارانتی می‌باشد. اگر یخچال فریزر شما دارای کارت گارانتی معتبر شرکتی است با تماس با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال را با آن ها واگذار کنید. اما اگر شما به هر دلیلی مانند اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش یخچال بهره‌مند شوید می‌توانید با شماره های گلدن سرویس ایران شعبه های تهران تماس گرفته و مشکل یخچال فریزر و یا ساید بای ساید خود را با همکاران ما مطرح کنید تا راهنمایی لازم جهت تعمیر و سرویس یخچال در تمام مناطق تهران را به دست آورید.

پس از تماس با تیم متخصص ما اگر مشکل یخچال شما جزئی باشد به صورت تلفنی بدون هیج هزینه ای شما را راهنمایی می کنیم که آن ل کنید. و در غیر این صورت در کمترین زمان تیم مجرب خود را به محل شما اعزام می کنیم. همچنین شما می توانید لوازم خانگی دارای مشکل خود را به شعبه های مختلف ما در تهران به صورت حضوری آورده و آن را برای شما تعمیر کنیم.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

تعمیرکاران ماشین لباسشویی متخصص تیم گلدن سرویس ایران انواع ماشین لباسشویی در بازار را با تخصص بالا و با قطعات فابریک به بهترین شکل ممکن تعمیر می کنند و گارانتی تعمیرات 180 روزه تقدیم شما خواهند کرد، تکنسین های ما در تلاشند تا قطعات را تعمیر کنند تا هزینه تعمیر لباسشویی شما کاهش یابد و در صورتیکه به هیچ وجه قطعه قابل تعمیر نباشد آنگاه با قطعه کاملاً اورجینال تعویض می گردد.

  • برای هر برند ماشین لباسشویی تکنسین آن برند اعزام می شود.
  • خدمات ماشین لباسشویی دارای ضمانتنامه 180 روزه می باشد.
  • تعمیر لباسشویی در محل انجام میگردد. و حضوری نیز انجام میشود.
  • تمامی قطعات مورد نیاز جهت تعویض و تعمیر لباسشویی از لوازم اصلی همان برند (فابریک) میباشد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی گلدن سرویس ایران مفتخر است به صورت اختصاصی بر تعمیر انواع برند های ماشین ظرفشویی است. کادر فنی متخصص این مرکز به گونه انتخاب شده اند که با قطعات و بخش های پیچیده این دستگاه آشنایی کامل داشته باشند. لازم به ذکر است که خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی محدود به برند خاصی نبوده و انواع مدل های سامسونگ، ال جی، شارپ، توشیبا، سونی، پاناسونیک، بوش و … را شامل می شود.

  • استفاده از قطعات اصل و فابریک برای تعمیر ظرفشویی
  • 180 روز گارانتی ظرفشویی تعمیر شده
  • قیمت مناسب نسبت به همکاران
  • تیم حرفه ای و بادقت

نمایندگی تعمیرات ماکروویو

نمایندگی تعمیرات ماکروویو

تعمیرات مایکروویو باید به افراد متخصص سپرده شود چرا که یکی از برجسته ترین موضوعات حفظ ایمنی کاربر دستگاه از قرار گرفتن در مقابل اشعه مضر است. این موضوع باعث می شود حتما تعمیر آن را به شرکت های معتبر بسپارید. تشعشع حاصله از مگنترون در هنگام باز و بسته کردن دستگاه در حین تعمیرات مطابق با وضعیت فابریک کارخانه باید باشد. این نکته مهم توسط خیلی از مراکز غیر معتبر تعمیراتی نادیده گرفته میشود و چون تشعشع امواج قابل مشاهده نیست عوارض بلند مدتی را برای کاربر در پی دارد.

تیم متخصص گلدن سرویس ایران آماده است تعمیرات انواع برند های ماکروویو را به صورت تخصصی و تضمینی انجام دهد. جهت مشاوره رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی

جاروبرقی یکی از وسایل مهم در تمیز نگاه داشتن خانه می باشد، شرکت گلدن سرویس ایران با بهره گیری از متخصصینی کار آزموده در حوزه تعمیرات انواع برند های جاروبرقی خانگی، صنعتی و شارژی با ارائه 180 روز گارانتی خدمات، آماده انجام خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی شما است. چنانچه جاروبرقی شما خراب شده است به شماره های ما تماس گرفته و از متخصصین ما در این زمینه مشاوره گرفته و تعمیرات جاروبرقی خود را به ما بسپارید.

 

نمایندگی تعمیرات چای ساز

نمایندگی تعمیرات چای ساز

چای ساز به دلیل استفاده همزمان از آب و برق دارای استهلاک و ریسک خرابی بالایی می‌باشند. ولی خوشبختانه بر خلاف قیمت بالا از پیچیدگی زیادی برخوردار نیستند و در صورت موجود بودن لوازم یدکی در ایران به سادگی قابل تعمیر می‌باشد. تیم متخصص ما که با سال ها تجربه توانسته اند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. آنها با گذراندن انواع دوره های آموزشی تخصصی در خصوص برندهای انواع برند های چای ساز که تولید می شوند، توانسته اند ضریب سرعت کار خود را بالا ببرند. آنها با عیب یابی سریع و درست، با تعمیر اصولی خود می توانند زودتر به نتیجه رسیده و در زمان کمتری چای ساز شما را تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیرات اتو

نمایندگی تعمیرات اتو

اتو یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز هر خانه است که با کوچکترین ایرادی می تواند باعث افزایش مصرف برق شود. نحوه کارکرد همه ی اتوها مشابه یکدیگر است و اتوهای بخار عملکرد یکسان دارند. تعمیر اتو با هر مدل و خرابی زیر نظر افراد متخصص گلدن سرویس ایران و با استفاده از ابزار حرفه ای و به روز انجام می شود. در این مرکز تعمیر تمامی برند های اتو به صورت تخصصی انجام میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

مشکل داغ نشدن انواع اتو می تواند دارای دو دلیل باشد.

  • دلیل اول وجود مشکل در سیم برق اتو است که برق را به اتو نمی رساند. در صورت وجود مشکل در سیم اتو باید آن را تعویض کنید.
  • دلیل دوم می تواند خرابی ترموستات اتو بخار باشد که برای حل مشکل ترموستات، باید به تعمیرکار اتو مراجعه کرد.

نمایندگی تعمیرات زودپز

نمایندگی تعمیرات زودپز

زودپز ها دستگاه هایی فوق العاده حساس هستند زیرا اگر قطعات غیر فابریک در آن ها استفاده شود، موجب انفجار و یا خوب نپختن مواد غذایی می شود. با توجه به همین موضوع، تعمیر زودپز باید به صورت تخصصی انجام شود. ما در مرکز تعمیر زودپز انواع برند های زودپز توسط تیم مجرب و آموزش دیده با قیمت مناسب انجام می شود.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج

نمایندگی تعمیرات پکیج

گلدن سرویس ایران مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری و همچنین نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری در تهران می‌باشد.گلدن سرویس خدمات شامل نصب، سرویس برای تعمیر و نگهداری پکیج های دیواری را ارائه می دهد. این خدمات برای تمام برندهای پکیج (ایران رادیاتور،‌بوتان، بوش، ایساتیس، بی تا، اریستون،‌ لورچ، تاچی، سیمات و…) توسط کارشناسان متخصص ما قابل انجام می شود.

 

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

درصورتی‌که لوازم خانگی مورد نظر شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ انقضاش رد نشده باشد، میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران همانند گلدن سرویس ایران تماس گرفته از همکاران متخصص ما در این بخش مشاوره بگیرید.

 

تعمیر لوازم خانگی یا تعویض آن‌؟

شاید برایتان سوال پیش بیایید آیا ارزش دارد وسایل خانگی را تعمیر کرد؟ نکنه دوباره خراب شود؟ این ها سوال های است که قبل از تماس با تعمیرکاران ممکن است از خود بپرسید. نکته قابل توجه این است هر کدام از لوازم خانگی بین 9 تا 13 سال به طور متوسط طول عمر مفید دارند. اگر طول عمر دستگاه شما کنتر از این باشد بهتر است آن را تعمیر کنید اما در صورتی که عمر آن بیشتر از 9 تا 13 باشد بهتر است از تعمیرکاران در این زمینه مشاوره بگیرید.

همچنین نکته حائز اهمیت این است: اگر تعمیرکار مجرب باشد و از تجهیزات و قطعات با کیفیت مناسب استفاده کند قطعلا طول عمر دستگاه افزایش خواهد یافت.

 

سوالات متداول

شرکت گلدن سرویس ایران چون از قطعات اصلی و فابریک در تعمیرات لوازم خانگی استفاده می کند بعد از تعمیر لوازم برقی همان قسمت تعمیر شده و قطعات تعویض شده را به مدت 180 روز گارانتی و ضمانت می کند.

محتوای ضامنی اینجا وارد شود

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *